שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודש. 24 במרץ 2024 בשעה 3:45

שבת בבוקר, אני אתעורר ראשון ומרגיש משהו מוזר,  זקפת בוקר. אני לא זוכר מתי התעוררתי עם זקפת בוקר, ובטוח שאני לא זוכר, זקפה כלכך חזקה וארוכה. אני שוכב במיטה והזין שלי עומד, אני מחזיק את עצמי לא לגעת, למרות שממש מתחשק לי לשפשף את הזין, אבל אני מרגיש צורך עמוק, על גבול הקיומי, לספק אותה. 

היא ישנה ואני לא רוצה להעיר אותה, אני מתקרב אליה, מחבק אותה ומשתדל שהזין שלי לא יגע בה. אחרי זמן מה היא מתעוררת ואני מרגיש שהיא שמחה ושיש לה מצב רוח טוב, אז אולי היא שונאת אותי שאני גומר מהר ושלא סיפקתי אותה אתמול.

אנחנו צוחקים ונוגעים אחד בשניה, מתנשקים, מתלטפים, כמו זוג שלא ממש ממהר לשום מקום. "עומד לי הזין ממש חזק, כבר הרבה זמן", אני מצהיר והיא שולחת יד ומתרשמת מהמצב בין הרגליים שלי. "אני רוצה לזיין אותך", אני אומר בצורה ישירה והיא מחייכת ושואלת איך הייתי רוצה לזיין אותה. "על הגב, אני רוצה להסתכל עליך", אני עונה בצורה מאוד ישירה וברורה.

היא מפסקת רגליים ואני עולה עליה. היא מגיבה בסוג של התפלאות כשאני חודר. גם היא, ככל הנראה, הרגישה שמדובר בזקפה חזקה מתמיד. אני מזיין בתנוחה הכי ונילית אבל אני גבר שההתמסרות והכניעה שלו, מגיעה מתוך אהבה גדולה, אהבה שממשיכה לנבוע גם אחרי חי שנים.

אני מזיין אותה בכל הכוח, ומביט בה, כל הזמן. אני מרגיש שטוב לה, למרות שזאת לא התנוחה המועדפת עליה ונדירות הפעמים שהיא גמרה בה, אבל טוב לה. בשלב מסויים, אני מרגיש שצריך לגוון קצת ואני מזמין אותה לעלות לרכב עליי. היא מרוצה מההצעה ומתיישבת לרכב על הזין הקשה שלי. היא רוכבת חזק וללא שום מעצורים, כמו שאני הכי אוהב. היא כלכך יפה, שהיא מקבלת את הזין שהיא כלכך צריכה, שהיא משתמשת בי ככה. 

היא רוכבת בפראות של תשוקה ואני מפנק לה את הפטמות. היא גומרת פעם ראשונה ולא יורדת ממני. דקה של מנוחה והיא ממשיכה. אני מתאהב בה עוד קצת, מתמסר אליה עוד קצת, צריך אותה עוד קצת-הרבה, צורך קיומי. היא תגמור פעם שניה, גמירה שקטה יחסית ולא רטובה במיוחד... אני מתגעגע לגמירות הרטובות שלה, לתחושת ההצלחה הזאת, שנותנת לי שקט בראש, שקט בלב ושקט בזין.

אני לא זוכר, מה היא אמרה לי, אבל משפט אחד, הצית בי משהו חייתי והמשכתי לזיין אותה, כשהיא עדיין מעליי, ותוך דקה או שתיים, ביקשתי רשות לגמור ורוקנתי את הביצים לתוכה. 

אחרי מקלחת זריזה, יצאנו לארוחת בוקר ומשם התחלנו את המסע חזרה הביתה. כל היום, הרגשתי הרבה יותר נוכחות בתחתונים, גם ללא זיקפה. אולי הכדור הסגול, בכל זאת השפיע?! 

אפשר לומר שהחופשה היתה מוצלחת במיוחד, גם אם לא היה מספיק זימה, כמו שרציתי וגם אם לא התלבשתי בכלל... הזמן הזה ביחד והיציאה מהשגרה, הם הדלק לזוגיות טובה לאורך זמן וזה הזמן להודות, לסבא-סבתא, משני הצדדים, שעוזרים ובלעדיהם, זה לא יכל לצאת לפועל

good woman​(נשלטת) - פשוט זוג מדהים.וכיף וטוב לקרוא ♥️
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה על החיזוקים. זה באמת לא מובן מאליו
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י