לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שבועות. 27 במאי 2024 בשעה 3:19

היא יצאה מוקדם בבוקר לאזכרה משפחתית, אני הערתי את הילדים והכנתי להם אוכל לבי"ס. במקום לנצל את הזמן לפינוק עצמי, השלמתי משימות שהבטחתי לבצע. לצבוע משקופים, של הדלת כניסה ושל הממ"ד, תיקוני צבע שהציקו לי מהצביעה אחרי פסח, ניקיתי את התנור, הורדתי ותליתי כביסה נסעתי להביא שלל פינוקים ואז גם שטפתי את הבית, כשהיא תחזור לבית נקי ומסודר יותר.

אני אוהב לעבוד עם הידיים, זה גורם לי להרגיש יותר גברי. אני לא באמת גברי, לפחות, ככה אני מרגיש. כשהיא חזרה, היא הופתעה ושמחה כלכך שעשיתי את כל מה שהבטחתי והכנתי לנו את הבית לכבוד שבת זוגית.

שישי דורש שנ"ץ ואני לא אסרב, להכנס איתה למיטה. היא ללא בגדים ואני נשאר רק עם בוקסר (רציתי להחליף למשהו יותר סקסי ונעים, אבל התביישתי. היא שכבה עם הגב אליי והיתה עסוקה בנייד ואני מתקרב אליה, לא צמוד מדי, לא נוגע... כמה דקות אח"כ, אני מתחיל לנשק לה את הגב, את הרגליים והידיים, מדי פעם מעביר יד על התחת הגדול והעסיסי שלה. 

אני רעב אליה בצורה כלכך עוצמתית, רעב, או יותר נכון, צורך קיומי, בלהכניס את הראש, בין הרגליים שלה ובין הישבנים וללקק אותה בתאווה חסרת גבולות. אני לא מסוגל לבקש וזה חונק לי את הנשמה. אני מסתפק בלנשק אותה, כשהיא מתעלמת ממני לגמרי ואז אני קולט שהזין שלי זקור בצורה שלא קרתה כבר הרבה זמן.

 היא מסבירה לי שהיא עייפה ושהיא מרגישה ג'יפה, אחרי יום בחוץ ושלא מתאים לה שארד לה, בלי מקלחת. אני מתבעס אבל מבין אותה ומסתובב . הזין שלי קשה ונוטף, וזה מטריף לי את החושים, תחושת ההתמסרות, ההשפלה ודחיית סיפוקים, מחרמנות אותי בטירוף. אני עוצם עיניים ומרגיש את החרמנות בוערת בי. מתחשק לי לצעוק, אני צריך אותך, צריך שתשלטי בי, שתשמשי בי, תני לי לשרת אותך, לספק אותך.. אבל אני שותק ונרדם 

good woman​(נשלטת) - אתה כותב כל כך מרגש ואמיתי.♥️♥️♥️
לפני 3 שבועות
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. מרגש לדעת שיש אנשים שמתרגשים מהמילים שלי.
לפני 3 שבועות
הברון בכפכפים​(מתחלף) - 💔
לפני 3 שבועות
שרף אורנים​(אחר) - תודה
לפני 3 שבועות

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י