לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שבועות. 28 במאי 2024 בשעה 6:54

אני מתעורר מהשנ"צ והיא כבר ערה, אני מתקרב ולוקחות לה כמה דקות בודדות, להפסיק להתעסק עם הטלפון ולתת לי תשומת לב מלאה. נעים להיות צמוד אליה, עם בגדים, בלי בגדים, חצי-חצי... אני מכור לאישה הזאת, הנפש והגוף שלי, זה הרבה מעבר לאהבה ולתשוקה. 

בשלב מסוים היא אומרת שצורה ישירה, שהיא רוצה שאני אגע בה והיא מפנה את היד שלי, אל בין הרגליים שלה ואת הראש שלי, אל השד הקרוב. אני מתמקם קצת אחרת כדי שאוכל למקסם את המצב... אצבעות בכוס, פטמה בפה ושד ביד השניה.

אני אוהב שהיא מתמסרת למגע שלי ומרשה לעצמה להנות מעונג וזהמחרמן לי את הצורה, להתמסר ככה אליה ולהיות צייתן. היא קולטת את הסטיספייר בהטענה ומבקשת אותו. היא מצמידה אותו לדגדגן שלה ומוצאת את תכנית היניקה המתאימה לה. אני מצמיד אותו לדגדגן שלה והיא מחזיקה לי את הזין, בזמן שאני לא מפסיק לינוק, למצוץ ולנגוס בפטמה שלה. 

מגרה אותי שהיא משתמשת בי ככה, בזמן שהצעצוע נהנה מהדגדגן שלה ולא אני. זה נוגע בדיוק בנקודה המתאימה בחוסר הביטחון בגבריות שלי ובצורך להרגיש מושפל. אני מרגיש את הגוף שלה חווה עונג עוצמתי ואני מגביר את יניקת הצעצוע ואיתו, מתגברות הגניחות שלה והגוף שלה כבר מתחיל לרעוד עד שהיא מגיעה לאורגזמה עוצמתית ולבכי משחרר. 

היא מביטה בי בחיוך, העיניים שלה מבריקות מאושר, "עכשיו תורך, דילדו", היא קובעת ומורחת את הגמירה שלה על הזין שלי. היא מפסקת רגליים ואני עולה עליה. משפשף את הזין שלי על שפתי הכוס שלה , קרוב כלכך אל רחוק עוד יותר.. "אני אוהבת שאתה דילדו צייתן וכנוע", היא אומרת ומחליקה את הזין שלי לתוכה. "עכשיו, תראה לי איך אתה ממלא אותי בזרע שלך", היא מוסיפה ואני מזיין אותה בכל הכוח, כמו שנראה לי, שגבר מיוחם, צריך לזיין את האישה שלו.

אני לא אחזיק מעמד, הרבה זמן, אולי כמה דקות בודדות, שמספיקות לאצבעות של יד אחת.... אני מרוקן את הביצים שלי לתוכה וקורס. הגוף שלי רועד ואני עוצם עיניים חזק, מתבייש להביט לה בעיניים, בלי באמת סיבה טובה. אחרי כמה דקות, אני פוקח את העיניים והיא מחייכת והעיניים שלה, עדיין מבריקות מאושר.

 

 

 

בהמשך, יהיה גם שבת ללא ילדים ואפילו ראשון ללא ילדים... העיקר שבשני, כבר חזרנו לשגרה


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י