בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 חודשים. 23 ביוני 2024 בשעה 3:21

הבלוג שלי "נאמנות ותשוקה" חוגג היום חמש שנים!

נאמנות ותשוקה זאת לא סתם כותרת, שם של שיר ואלבום, זאת התמצית של הנשמה שלי. נאמנות לאישה, למשפחה, לעבודה, לאנשים...  תשוקה כזאת, תשוקה אחרת, תשוקה טהורה, תשוקה של זימה.

כשהתחלתי לכתוב כאן, הייתי מאוד מבוהל, פחדתי והתביישתי מעצמי, מהתשוקות שלי, מהסטיות שלי, פחדתי לאבד את היקרה לי מכל. התביישתי לחלוק את התשוקות והפנטזיות שלי, התביישתי לצלם את עצמי לובש תחתונים נשיים, התביישתי להיות גבר אחר, התביישתי לחשוף את עצמי, את הנשמה שלי ואת עצמי פיזית.

הרבה דברים קרו בחמש שנים האלה, עליות, ירידות, דשדוש, עצב, שמחה, זימה, כעס, תקווה, אכזבה, אהבה. 

הרבה דברים השתנו, אני כבר הרבה פחות מתבייש מעצמי, מהגבריות שלי, מהמיניות שלי, מהתשוקות, מהפנטזיות. אני בטוח בזוגיות שלנו, גם אם יש חילוקי דעות, גם אם יש מתחים, גם אם לא תמיד אני מצליח להגיד את המילים בקול רם,  גם אם יש תקופות שאנחנו לא מצליחים למצוא את האנרגיות לסקס.

אני מרגיש חופשי לחשוף את "עצמי" גם ברגעים חלשים. אני אוהב להראות חלקים מהגוף שלה, גם אם הם רחוקים משלמות (אבל אין באמת מושלם), אבל... אני עדיין מפחד לצאת מהוירטאליות ולהיחשף בחיים האמיתיים. אולי פה ושם איזה מפגש חטוף ללא מטרות מין, יכול לקרות, אבל זה עדיין מעצור שלא מצאתי דרך לפרוץ (ואולי לא צריך?) 

לפי חישוב זריז יש כאן כ 2520 פוסטים, שזה לא מובן מאליו, ואולי השקעתי את האנרגיות והזמן שלי לא הכי טוב, אבל אנצל את ההזדמנות, כדי להודות לכל מי (גברים, נשים וכל הגדרה אחרת) שפירגן, תמך, כתב משהו מהלב, עשה לייק או סתם דיפדף ולא השאיר עקבות... תודה מעומק הלב.

Cuckoldbit - וואו כבר חמש שנים עברו מאז שהבאת לנו את אביב ואת הסיפור ההצלה ההדדית שלכם. מאז העז יצא מתוק יותר. מעניין יהיה לפגוש את הסיכום הבא כעבור עשור.
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה... מעניין אם נהייה כאן עוד עשור, אם נהייה בכלל... מבטיח לעדכן
לפני 3 חודשים
מיכל מלכה​(אחרת) - תודה לך ששיתפת אותנו וחשפת בפנינו
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 3 חודשים
good woman​(נשלטת) - אתה כותב מדהים.חשוף,כנה ואמיתי.הבלוג שלך הוא אחד האהובים עליי.בזכותך מצאתי משיכה לגברים בלבני נשים,הרבה פעמים מצאתי את עצמי בטקסטים שלך ונתת לי פתאום נקודות קטנות של אור,ברגעים שחשבתי שזה חושך שרק אני חווה.לגבי יציאה אל העולם,אפשר להתחיל במאנצ', בידידות,בחברות.לא תמיד צריך לקפוץ לעמוקים ישר.
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה על התגובה הזאת. שמח שמצאת במילים שלי נקודות של אור... זאת המחאה הכי טובה שיכולתי לבקש.
לפני 3 חודשים
הברון בכפכפים{זהרורים} - תודה על האומץ, החשיפה וההשראה שאתה נותן לי.
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה ואני שמח לדעת שאני השראה.
לפני 3 חודשים
Gallgalil​(נשלט) - מזל ט6ב חבר יקר, כיף לראות, לראות ולהינות מהשיתופים שלך.
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני 3 חודשים
shirazbar​(שולטת) - וואוו חמש שנים זה ים זמן. יתכן שהכתיבה כאן הפכה לסוג של טיפול ששמר על הקשר שלך? נהנית לקרוא אותך שופך את הלב בכנות מעוררת השראה.
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה... חמש שנים זה הרבה זמן, אבל הזמן טס כשנהנים (גם כלא... מי המציא את המשפט הזה?!)
הבלוג הזה נותן ביטוי לדברים שלא תמיד אני יודע להגיד ובנוסף הוא סוג של תיעוד של החיים שלי שאף אחד מהסביבה הקרובה לא מכיר והוא תזכורת לכל הטוב והפחות טוב שיש.
לפני 3 חודשים
fatiefairy - וואו, חמש שנים זו תקופה. תודה על בלוג שובה לב, אמיתי וכנה. אתה כבר יודע שאתה אחד האהובים עלי ואני מחכה כל בוקר לפוסט שלך :)
מאחלת לך להמשיך לכתוב, להביע ולגדול ♥️
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה. הדדי לגמרי. שולח חיזוקים
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י