בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודש. 30 באוגוסט 2024 בשעה 5:36

בדרך כלל באוגוסט, הילדים עוברים חלקית לסבא-סבתא ומאפשרים לנו, קצת זמן איכות זוגי והרבה זימה. השנה, בגלל המצב, זמן סבא-סבתא הצטמצם והזימה נעלמה לחלוטין (מלבד ערב אחד לרפואה). 

בדרך הביתה, היא שאלה אם מתאים לי שנזמין פיצה והסכמתי למרות שידעתי שזה רעיון לא הכי טוב, אבל זרמתי, מגיע לה. אחרי שסיימנו לאכול ולראות שני פרקים, היא הודיעה רשמית על פרישה למיטה. הצטרפתי אליה, למרות שידעתי שאין סיכוי שארדם מוקדם ועם בטן מלאה בפיצה. רציתי להיות איתה עד שהיא תרדם. 

היא נכנסה למיטה עירומה, שזה תמיד כיף ובין הדיבורים, ליטפתי לה את הבטן ואת הרגליים. הרגשתי איך התשוקה שלי לאט לאט פורצת ומתעוררת מתרדמה ארוכה ובמגעהראשון בפטמה, היא התכנסה לתוך עצמה ונכנסה לסוג של חרדה. מיד הזזתי את היד ורק חיבקתי אותה, היא התנצלה פעם אחר פעם ואני ניסיתי להרגיע אותה ולהסביר לה, שיש לנו חיים שלמים להעביר ביחד אז יש לנו סבלנות וזה לא באמת עזר ואחרי נסיונות שכנוע, היא אמרה שהיא תשמח לראות אותי מאונן מולה. 

הורדתי את הבגדים וירדתי על הברכיים מולה. היא הביטה בי בפרצוף מלא אהבה ואני שפשפתי את הזין שהתקשה בצורה מפתיעה. המבטים הצטלבו ואמרתי לה תודה שהיא מרשה לי לאונן מולה. היא חייכה ואני אוננתי, מתמסר לתחושת ההשפלה המופלאה והנעימה הזאת. תוך שתי דקות גמרתי לעצמי על כף היד.

 

 

 

 

ההמשך יבוא...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י