לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודש. 29 באוגוסט 2024 בשעה 7:34

הילדים הלכו לישון, מאוחר מדי (בכל זאת, חופש גדול) ומחר צריך לקום מוקדם, לנסיעת עבודה לצד השני של המדינה. אני סוגר את הלפטופ והולך לישון, להפתעתי היא עדיין ערה. אני נכנס למיטה והיא מסתובבת ומנשקת בלהט. היא לקוחת את היד שלי ומניחה אותה בין הרגליים שלה. השילוב של רטיבות וקרם גוף  מייצרת נעימות והאצבעות מחליקות בקלות לתוכה. האצבעות שלי מתמקדות בדגדגן והיא מתמסרת לעונג שמציף אותה.

אנחנו מתלחשים מילים של זימה ואהבה, שילוב מנצח. היא מחזיקה לי את הזין שלאט לאט מתקשה. "דילדו, אני רוצה שתספק אותי לפני שאני נרדמת", היא לוחשת לי באוזן וצמרמורת נעימה מציפה לי את הגוף והנפש. אני ממוקד בדגדגן שלה, בעדינות כמו שהיא אוהבת. "הייתי רוצה לרכב לך על הזין, דילדו ולהתפוצץ אבל זה לא יהיה שקט" (ספק אם הילדים נרדמו), היא אומרת וזהמחרמן אותי לשמוע אותה מדברת ככה, רוצה אותי, לא אף אחד אחר... 

אני סוגר את הדלת של חדר השינה, לכל מקרה שלא יהיה וחוזר בזריזות לטפל לה בדגדגן והיא חוזרת להחזיק אותי מהזין. "אתה נוטף, דילדו, זה כלכך מגרה אותי שאתה קשהונוטף בגללי", היא אומרת ומצמידה לי את הראש לשד הקרוב ואני מיד יונק את הפטמה, מוצץ ונוגס לסירוגין והיא מאבדת שליטה, הגוף שלה מתחיל לרעוד והגניחות שלה מתעצמות. אני מיוחם כלכך, אבל לא חושב על כלום, מלבד התמסרות מלאה של כל החושים בה ובאורגזמה שלאט לאט נוצרת כאן.

היא מתלבטת אם לבקש שאחדיר לה שתי אצבעות חזק ועמוק והיא תגמור תוך שניות, או להמשיך בגירוי עדין של הדגדגן ולקבל אורגזמה חזקה יותר, רק עוד כמה דקות. היא בוחרת בדגדגן ואני ממשיך בקצב אחיד ועדין, גירוי משולב של הדגדגן והפטמה הקרובה. אני מרגיש את זה מגיע, עוד קצת סבלנות ונגיע ביחד ליעד הכלכך מתבקש... האורגזמה לא מאכזבת והיא מטלטלת אותה, משחררת ממנה בכי עמוק ומשחרר.

אני מנשק אותה, מלטף אותה, מנשק בעדינות והיא לאט לאט נרגעת וממשיכה להחזיק אותי מהזין. היא מחייכת את החיוך מלא אושר וסיפוק שלה ואין מאושר ממני. "תודה, דילדו, שסיפקת אותי, עכשיו אני הולכת לישון", היא אומרת.. "תודה, שביקשת שאני אספק אותך ותודה שאת לא מוותרת עליי", אני אומר בקול רועד ושטוף זימה וחרמנות. "לעלה טוב, דילדו אהוב שלי", היא מוסיפה ואני רואה את העיניים שלה נעצמות והיא שוקעת לשינה כשאני נשאר עם זין קשה ונוטף. אני מסניף את הריח שלה מהאצבעות שלי ומתישהו מאוחר יותר, גם אני נרדמתי.

 

שרף אורנים​(אחר) - ותודה מעומק הלב, שאת מחפשת את הפוסטים שלי. 🙏
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י