בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 23 ביוני 2019 בשעה 8:34

מי אני?

מזה 6 שנים אני קודם כל אבא לנסיכה חכמה במיוחד ולגיבור על מתוק במיוחד
בעל וחבר לאישה מיוחדת במינה מזה 13 שנים. אישה שאני מתאהב בה כל בוקר מחדש ומאחל לנו שנים רבות של זוגיות 
כלפי חוץ גבר אבל בפנים ישנה נפש רגישה וביישנית מאוד, נפש של אמן (בדימוס) ולמדתי עם השנים למדתי שבי נשיות מאוד מפותחת וכיום אני מקבל אותה בהבנה ודיי באהבה.

מאז שאני זוכר את עצמי הרגשתי קצת שונה. אם זה במחשבות, דעות ורגשות שונים, סולם ערכים שונה, מוזיקה אחרת, ראייה צילומית שונה ומשיכה למקומות ולפרטים שרוב האנשים לא ישימו לב עליהם... אותה נפש של אמן שהוזכרה קודם.
מאז שאני זוכר את עצמי הרגשתי הרבה פחות גברי מכל הגברים שסביבי.. שנים לא ידעתי להסביר את זה, שנים שזה הכאיב לי בגוף ובנפש, שנים שניסיתי להכחיש, שנים שהתביישתי ונמנעתי מאינטימיות, שנים של תסכול אבל משהו השתנה וכיום אני מקבל את עצמי הרבה יותר... מקבל את מי ומה שאני, מבין את החוזקות והחולשות שלי ומעוניין לחקור לעומק את עצמי ואת התשוקות שבוערות בתוכי.

לפני 15 שנים התחלתי את דרכי בחקירה ובלמידה של המיניות שלי ומיניות בכלל.. נתתי לתשוקות לי מקום להשתולל ולקבל ביטוי, התחלתי לכתוב על מיניות בפורום בתפוז שבו הכרתי כמה וכמה אנשים שגרמו לי לחשוב, שגרמו לי להרגיש שהכל בסדר איתי ובעיקר גרמו לי להתחבר לסקס... בבועה הזאת הצלתי מישהי מהתאבדות, הכרתי אישה מיוחדת במינה שהעירה את הלב שלי ואח"כ גם שברה אותו  (כמו שאף אישה לא שברה מעולם) אבל הכי חשוב, שם פגשתי את אישתי שהצליחה לחבר מחדש את החלקים. הלב שלי בוער כבר תקופה ארוכה מאוד אז חזר לי הרצון לכתוב ולשתף אז השתכנעתי לפתוח את הבלוג.. מקווה שתקראו אותי ושאצליח לרגש אתכם ו/או לייצר איזה דו שיח.

המשך יבוא


SPARTACUS-RS - מחכה להמשך!!
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני עובד על זה... בעיקר מקליד ומוחק.. לאט לאט, מבטיח להמשיך כי יש לי הרבה מה לשתף
לפני 4 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - האישה הזאת, ששברה לך את הלב.... https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=11055&blog_id=13773
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לאישה הזאת ששברה לי את הלב יש מקום של כבוד בלב שלי שמאז כבר הורכב מחדש ולמה, בטח תשאלו?! כי היא היתה חברה טובה, לימדה אותי הרבה על העולם, על עצמי.. לפני שנים כשהכאב עבר יכולתי להסתכל בראי ולהגיד לה תודה שהיתה המבוגר האחראי ועשתה לי ולה את הדבר הנכון. אותה אישה היתה ונשארה חברה. תודה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י