בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 24 ביולי 2019 בשעה 3:37

הזמן הזה בכל ערב, לאחר שהמשימות הסתיימו, אורות כבויים וזה הזמן ללכת לישון, אבל עוד לא... כמה דקות שלי ושלה, שיחה כזאת על היום שהיה, על רגעים קטנים של אושר לפני שנרדמים, רגעים ששווה לקום עבורם מחר בבוקר, רגעים שלפעמים מפנים את כל המחשבות ומשאירים שקט כזה בראש, שקט שהוא רק שלנו, שקט שנותן לך את הכוח להצמיד את הראש שלי לשדיים שלך ולצוות עליי לנגוס בך מבעד לחולצה.

השיניים נעולות על הפטמה שלך והפה שלי מזיל ריר, בדומה לכוס, רק ששלך יותר טעים.. מכאן הדרך של האצבעות שלי לכוס שלך סלולה ומתבקשת. את הכי אוהבת שתי אצבעות... הפטמה שלך עדיין צמודה לשיניים שלי ולסרוגין ללשון, הכוס שלך נרטב מהר, אני מרגיש את המיצים שלך עוטפים את האצבעות שלי וממש מתחשק לי לטעום אותך, אבל אני יודע שעדיין לא הרווחתי את התענוג הזה ביושר.

האצבעות מסתובבות בתוכך, עמוק, מוצא את הנקודה שמטריפה אותך, "תעשה שאני אגמור כבר, דילדו" את גונחת... הרעש הזה של האצבעות שלי חודרות לרטיבות שלך תמיד מחרמנת אותי אבל אין זמן לחרמנות עכשיו, המהות שלי בחיים מתנקזת לשתי אצבעות שצריכות להגמיר אותך, עכשיו ומהר.

אני מרגיש את זה מתקרב, את מתפתלת כולך, מתמסרת למגע שלי, המגע הזה שרק אני יודע להעניק לך, את קרובה, אני מרגיש את הגוף שלך רועד, נוטף, מגביר את תנועת האצבעות ולוחש לך באוזן " רק אני יודע לגעת בך ככה", זה מטריף אותך ואני יודע את זה ולוחש שוב  ואת צועקת "רק אתההההההההההההה" ומתפוצצת... את מחייכת את החיוך הממזרי הזה ומנשקת אותי.. "כל הכבוד, סיסי שלי, עכשיו תראה לי איך אתה משפשף את הזין שלך אבל בלי להוריד תחתונים", אני לא מתווכח אפילו, ביקשת, תקבלי !

הזין שלי קשה בצורה א-נורמלית ונוטף.. היד שלי מלטפת אותו מבעד לתחתון שקנית לי רק אתמול.. דק, נעים ועושה לי תחת ממש סקסי... "אני יכול לאונן עם מיצים שלך"? אני שואל ומחזיק אצבעות שאולי גם תרשי לי לטעום אותך, "אתה יכול, אבל שלא תעיז לחשוב אפילו על לרדת לי, תרטיב ותאונן ואני מתחילה לספור", "לא, לא, לא לספור בבקשה", אני לא מספיק להגיד והספירה כבר החלה.

הזין שלי קשה, מותח את התחתון שכבר מוצף בערבוב מגרה של המיצים שלנו, מאונן בכל הכוח ואת מחייכת, מרוצה מעצמך, את הרי יודעת שאני אעשה כל מה שתבקשי עכשיו.. "תפסיק" את אומרת, "לך תביא את הקולר", את פוקדת ואני שולף אותו בעיניים עצומות מהמחבוא בארון.
את עונדת אותו עליי ואני קניתי אותו בכלל בשבילך, קולר עם מצבטי פטמות כמו שאת אוהבת. הקולר צמוד לגרון שלי וזה מעורר את הנשמה הכנועה שבי, את לוקחת את המצבטים ומצמידה לפטמות שלי, הפטמות שעד לפני שנה בערך, לא חלמת שאסכים שאתן לך להתקרב אליהן, אז עכשיו הן זקורות, מגורות וכואבות.
את מושכת אותי עם הרצועה ואני אחריך, מנסה להריח אותך, לטעום אותך, "שלא תעיז", את תופסת אותי על חם ומורידה לי סטירה, "סליחה" אני מתנצל ומביט בך, שתדעי שהכל בסדר ושאפשר להמשיך. "תעמוד" את פוקדת ואני מבצע מיד. את מסובבת אותי מול המראה, "תסכל על עצמך", את אומרת ומרימה לי את הראש, "תראה כמה סקסי, תראה כמה אתה כנוע ומושפל, תראה כמה אתה שלי", את אומרת ואני מביט בעצמי... השדיים הקטנים והבטן שיצאו לי בשנים האחרונות, התחת שאת אוחזת בו, הכל כלכך סקסי בזכותך. אני מביט ולא מתבייש בכלל, לא מהקולר, לא מהמצבטים שמכאיבים לי ומחרמנים אותי בו זמנית, לא מהזין שלי שנוטף, לא מתבייש להיות שלך, הכי שלך שהייתי מעולם.
את מובילה אותי חזרה למיטה, משכיבה אותי על הגב, מורידה את המצבטים (אבל משאירה את הקולר) ואני חוזר לנשום, את מזיזה את הזין שלי מהתחתון ועולה עליי, הזין שלי מחליק בקלות לכוס הרטוב שלך, מרגיש אותך צמודה עליי, מרגיש אותי ממלא אותך. בלי דיבורים את רוכבת עליי חזק ועמוק מתמיד והידיים שלי מיד נצמדות לשדיים הגדולים שלך, לשות אותן ואת הפטמות שלך. מרגיש אותך דופקת את עצמך בי, מרגיש את כולך, כמו שאני אוהב.

אני מחזיק אותך באגן, מחזיק את הבשר שלך חזק, מחזיק אותך חזק וקרוב ואז כשאת גומרת את נופלת עליי ואני מחזיק את ראשך, מביט בך מאוהב... "אתה עדיין צריך לאונן בשבילי", את אומרת "מהר, לפני שאני ארדם ואתה תשאר עם כאבי ביצים"... אני מביט בך ומשפשף את הזין מבעד לתחתון שלא ירד ממני והוא כבר כולו רטוב מהגמירות שלך... הכיפה שלי נפוחה ומגורה ולא זקוקה להרבה כדי להגיע לשלב האל-חזור, "את מרשה לי לגמור", אני מבקש בתחנונים ומיד עם השמע המילה "תודה", אני מתפוצץ על עצמי... "כל הכבוד, דילדו, לילה טוב", את אומרת ואני נשאר במקומי, נוטף שפיך חם וסמיך.

Qcandy​(נשלטת) - נפלא, כהרגלכם, אוהבת לקרא אתכם.❤
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, מכל הלב
לפני 4 שנים
בטי בום​(שולטת) - איזה עונג :)
כותב נהדר
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - מקסים. :-)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י