בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 23 ביולי 2019 בשעה 5:46

הילדים בקיטנת סבא-סבתא אז אפשר לעשות מסיבה... טוב, נו לא באמת מסיבה, בילוי זוגי נטול ילדים, מלא בג'אנק.. דרך מעולה לסיים יום.

בין פרק אחד לשני, בין נשנוש לנשנוש היא מתקרבת עליי ומנשקת אותי, נשיקה איטית, רטובה ומלאת תשוקה ואז היא מובילה אותי אל צוארה, אני מנשק אותה והיא מגרגרת כמו חתולה מיוחמת. משם הדרך אל שדיה קצרה מאוד, מעביר את ראשי על שדיה, מסניף אותה... השפתיים שלי מנשקות את השדיים שלה והראש נכנס בין שניהן, הייתי נשאר לגור כאן, חשבתי לעצמי בזמן שאני ממשיך לנשק את השדיים היפים שלה.

"אני רוצה שתגמור לי על השדיים", היא אומרת כאילו משום מקום, היא יודעת שתמיד התביישתי לגמור עליה כי אני כזה ריגשי שחושב לפעמים יותר מדי מהלב ולא מהזין. נעמדתי מולה ושולף את הזין שלי ומתחיל לאונן מולה, היא מביטה בי בכזה חיוך ומבליטה את השדיים שלה ואת המחשוף העמוק שלה, "אתה כזה דילדו טוב וממושמע", היא אומרת ואני מיד מרגיש איך כל הדם זורם לי ישירות לזין ומעמיד אותו קשה.

"אין לי את כל היום, תראה לי כמה מיוחם עליי", היא נוזפת בי ואני מגביר את השפשוף, "כל הכבוד דילדו, אתה כלכך כנוע וממושמע, כמו שאני אוהבת" היא ממשיכה להטריף אותי.. בהפתעה גמורה היא הכניסה את הזין שלי לפה שלה והחלה למצוץ אבל רק לכמה שניות ואז הוציאה את הזין מהפה שלה והליקקה את הכיפה הנפוחה שלי, "אתה אוהב לראות אותי מוצצת זין, נכון, סוטה שלי?", אני עונה כן עם הראש, "אתה אוהב לפנטז עליי מוצצת זין גדול ועבה, נכון, סיסי שלי? "כן" אני עונה בקול חלש, "אבל הכי אתה אוהב לפנטז על גבר אמיתי שדופק לי את הצופה", "ככככככככן", אני גונח ומרוקן את הביצים מכל השפיך שנצבר בימים האחרונים.

השפיך נוטף משדיה, אני מביט בה מכוסה בזרע שלי ומתחשק לי לדחוף את הראש וללקק הכל, אבל אני קפוא במקומי מרוקן לכל תשוקה.. "תנקה אותי, דילדו" היא פוקדת ואני מנקה את כל הגמירה שלי ממני, "עכשיו תעשה לנו קפה ונראה עוד פרק", היא אומרת ורני כבר בדרך למטבח.

אני חוזר עם הקפה והיא מחבקת אותי, אמי ממיח את הראש על החזה שלה, מרגיש אותי צולל לתוכה ונעטף החום שלה בזמן שהריח של הגמירה שלי ממלאת לי את הריאות.

Qcandy​(נשלטת) - אהההה חרמנות על הבוקר....תשאל את האשה עם היא מרשה לי להשתמש בחלק מהמשפטים שלה...צריכה ללמוד לדבר ככה שאני למעלה.😊
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - החלטנו לוותר הפעם על זכויות יוצרים
לפני 4 שנים
hrgiger - מעולה.
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - לא באמת מסיבה?
איש יקר, אם זאת לא מסיבה, אז מה זאת מסיבה.
איזה כייף.
אוחחחח...
:-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תוצאת הדרבי שלנו היא 0-2 לא הגיוני שאני אוביל..
לפני 4 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - מדמיין את הסיטואציה,
את התחושות,
את הדם זורם לאיבר....
עונג של בוקר.
תודה!
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - מעורר על הבוקר :) אתה כותב יפה
לפני 4 שנים
SPARTACUS-RS - אני מרגיש את החוויה שלך כאילו הייתי שם איתך..
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, זאת אחת המחמאות הכי מרגשות שקיבלתי
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י