שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 14 באוגוסט 2019 בשעה 3:10

כשהיינו צעירים ונטולי ילדים היינו מזדיינים מלא.. הזיונים של שישי אחה"צ זכורים לטובה, גם הפעמים הרבות שהיא היתה מתעוררת מיוחמת באמצע הלילה ובמגע אחד מעמידה לי הזין ועולה לרכב, משתמשת בי כמו דילדו לסיפוק מיידי אבל הכי אהבנו את הזיונים בבוקר.

יש משהו מענג להתחיל ככה את הבוקר, עם זקפה קשה ותשוקה מתפרצת.. היא אהבה ללכת לעבודה כשהיא מלאה במיצים שלי, תזכורת שאני הולך איתה לכל מקום ואני אהבתי את הריח שלה עליי.

כשנולדו הילדים זקפת הבוקר נעלמה כמעט לחלוטין, כמו חלק מהזמן הפנוי והאנרגיות, אבל תמיד מצאנו את הזמן להיות ביחד, זמן שהוא רק שלנו, זמן של ביחד ובכל זאת, יש בי געגוע לזקפת הבוקר, שתמיד הזכירה (או הזקירה) את הגבריות שלי שקצת הלכה לאיבוד, או ליתר דיוק השתנתה.

אין לי חרטה על הבאת ילדים לעולם, להיפך, אני חושב שהילדים שלי מלמדים אותי כל הזמן , הרבה על עצמי, הפכו אותי לאדם טוב יותר וממלאים לי את הנשמה בהרבה חום ואהבה. לפעמים דחיית סיפוקים, היא לא ממש עונש...

שמתי לב לתופעה אחרת שאני לא יודע להסביר או לעכל אותה. מגע אחד שלה או נשיקה יכולים להעמיד לי את הזין אבל יש רגעים שזה בדיוק ההיפך ודווקא בתזמון לא תמיד מתאים. לדוגמא, כשאני יורד לה או מאונן לה, שאלה סטואציות מאוד מחרמנות ומגרות, דווקא במקרים האלה הזין שלי מחליט שיש לו חיים משל עצמו והוא מתכווץ וכמעט נעלם.. כאילו הגוף שלי שולח את כל האנרגיות להתמסרות הטוטאלית שלי אליה.. התרכזות מוחלטת בלשון שלי, בטעם של הכוס שלה או באצבעות שמגששות לנקודה שתוביל אותה לגמירה המיוחלת.

ברגעים כאלה, הזין שלי נראה כמו דגדגן נפוח במיוחד, לא פשוט לכתוב את זה ולא פשוט לעמוד מולה, בשיא החרמנות שלה ואני ככה, לא שמיש בלשון המעטה... פעם המצב הזה היה מביך אותי מאוד וגורם לי לתחושת השפלה נוראית, אכזבה שלא ניתן לתאר ובעיקר נתן לה הרגשה שהיא לא מגרה אותי או שאני לא רוצה אותה, אבל זה בדיוק ההיפך... ככל הזין שלי קטן, כך התשוקה שלי אליה גדלה, כך ההתמסרות שלי אליה טוטאלית יותר.

שנים התביישתי בזה, לא הרגשתי גבר אלא בעיקר "מאהב" גרוע במיוחד. לאחרונה למדתי לקבל את הגוף שלי קצת יותר בהבנה, למדתי לקבל את המיניות הזאת ולראות את היופי שב"דגדגן" שלי, לא להתבייש ובעיקר לדעת שזה לא הופך אותי לפחות טוב, אלא נותן לי משהו מיוחד ואולי הזכות הזאת לפנק אותה עכשיו ורק אותה, בדרכי שלי, היא לא כזאת גרועה. 

החיבור לצד הנשי שבי מובילה אותי למקום טוב, לשקט, ליכולת לנטרל (כמעט לגמרי) את הביישנות ואת הפחד שאני לא טוב בשבילך, שאני לא מספיק גבר בשבילך... אני שלך וביחד זה הכי טוב !!! 

רגעים של בריחה​(אחר) - בוקר טוב,
אתה בחור מיוחד.
ההבנה וההתחברות שלך למי שאתה, להנאה שבך, לפתיחות שבך, גורמים לך להיות בחור מיוחד ויפה בפן המנטאלי של המילה.
אין ספק שאישתך זכתה בשותף טוב לחיים.
וכן, אתה עדיין מגרה, גם על הבוקר...
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני מודה שאף פעם לא הרגשתי מגרה ותמיד מפתיע אותי שאני מצליח לענג ולהגמיר את אישתי או אפילו לרגש כאן אנשים.. תודה רבה, התגובות שלך מרגשות אותי מאוד, גורמות לי להסמיק, תמשיך בבקשה...
לפני 4 שנים
MyLexicon - יפה מאוד.
טקסט טוב (:
לפני 4 שנים
Electroman​(אחר) - כתבת טקסט יפה ומלא רגש,
ובכל זאת, לתחושתי, היית שמח לחפש
ריגושים (או מישהי מחוץ למסגרת המונוגמית)
שיצליחו לעורר אותך מינית.
חביבי, כל גבר נשוי עובר את זה, זו לא בושה.
אין חכם כבעל ניסיון.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה שקראת, תודה רבה על התגובה.. האמת שאני לא מחפש ריגושים מחוץ למסגרת (לא פוסל אבל כרגע זה לא אקטואלי מכל מיני סיבות, בעיקר בגללי) אלא יום לצאת למסע חיפוש וגילוי עם זוגתי, כי היא היחידה שיכולה כרגע לעורר אותי ולא רק מינית
לפני 4 שנים
me and him​(נשלטת) - כתבת נפלא! מדויק ומרגש.
שולחת מהר למי ששלי. להתענג מהמילים שלך, מהכנות,מהחשיפה, מהתחושות שלו שנכתבו.
אנחנו קוראים לו כך כל הזמן וזו הגדרה מדויקת משחררת ומענגת עבורנו.
מדהימים שאתם :) ותודה לך
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - אתה אדם מקסים. ומה שכתבת אדיר.
כתבת לדעתי בדיוק את הלך המחשבה שלי. אולי של רוב הנשלטים.
גם אני כשאני מענג אותה, הרבה פעמים מאבד זיקפה.
הגוף הופך ליחידה אחת שיודעת לאן להעביר את האנרגיה ברגעים הללו.
וזה אליה.
טקסט לפנתאון.
:-)
נ.ב
אחרי ימים ללא גמירה זיקפת הבוקר חוזרת ובגדול.
:-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני ממשיך להסמיק.. תודה רבה חברים יקרים על המילים החמות, ריגשתם אותי מאוד. הטקסט הזה יושב בטיוטות שלי כבר איזה חודש והיה לי קשה להעלות אותו אבל הרגשתי צורך לחלוק אותו אתכם. תודה רבה אנשים יקרים
לפני 4 שנים
hrgiger - שמחה שהעלית, למרות הקושי.
תודה.
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - פוסט מופלא מלא כנות מרגשת. תודה על השיתוף והחשיפה הלא מובנת מאליה, לומדת ממך כל פעם מחדש :)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה.. התגובות האלה לא מובנות מאליו וממלאות לי את הנשמה בכל טוב
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י