בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 8 באוגוסט 2019 בשעה 1:07

"דילדו, תעשה שאני אגמור", היא אומרת בצורה ישירה בזמן שהיא מניחה את הטלפון בצד ומסתובבת אליי. אני כבר יודע את מקומי ומיד נכנס ל"עמדת קרב".

פטמה שמאלית ננגסת ואצבע אחת כבר מגששת אל בין רגליה... חוש המישוש מוציא אותי מדעתי, מעמיד לי את הזין שכבר נמצא בידה.. מרגיש שלה מתמיד, מרגיש את הצורך להיות שלה יותר מתמיד, אבל מספיק דיבורים, מחשבות וקדימה לעבודה...

האצבע שלי מוצאת את הנקודה הנכונה ולוחצת עליה בכל הכוח, בו זמנית הפטמה שלה זוכה לטיפול יסודי של שיניים ולשון לסירוגין.. "תודה שאת מרשה לי לאונן לך ולמצוץ לך את הפטמה", אני אומר בהתרגשות ואת אפילו לא טורחת להגיב ואני מחדיר אצבע נוספת ומאונן לך עמוק וחזק.. את גונחת ואני מרגיש את הרטיבות מצטרפת אלינו..

אני אוהב את הרטיבות שלך, אוהב את ההרגשה הזאת להיות עמוק בתוכך ולהרגיש אותך ככה, אני אוהב את הטעם שלך כשאת מרשה לי לשתות אותך בתאווה, אני אוהב שהריח שלך מרוח על פניי כשאת מרשה לי לרדת לך, אני אוהב שאת מרשה לי לאונן עם הרטיבות שלך במקום לזיין אותך... מעניין אם תרשי לי משהו מכל זה היום, אבל שוב פעם מחשבות?! מספיק, תן עבודה... 

מתחשק לי שזה ימשך לנצח.. להיות עמוק ככה בתוכך, לינוק אותך ולהרגיש שלך... עכשיו אני מרגיש את כל הלחץ של הימים האחרונים משתחרר, מרגיש כמה היית חסרה לי, כמה תשוקה יש לי לגוף שלך וכמה חשוב לי לעשות לך טוב ולעזאזל החרמנות המטופשת שלי.

את מחזיקה לי את היד חזק ואני בכל הכח ממשיך לאונן לך ומרגיש את כל הרטיבות שלך נוזלת לי על היד כשאת גונחת ונושכת שפתיים.. "דילדו, מגיע לך פרס, אתה יכול לשתות אותי", את אומרת ואני בהתרגשות חסרת מעצורים, מיד קופץ אל בין רגליך, לפני שתתחרטי, אני כבר מטייל עם הלשון על הכוס המוצף שלך. "תודה, שאת מרשה לי לשתות אותך", אני מודה לה ומיד חוזר לגן העדן שבין רגליך.. המיצים שלך עוטפים את הפנים שלי, אני בולע כל טיפה ונהנה מכל שנייה... זה בדיוק מה שהיה חסר לי.. להיות שלך, לספק אותך ולזכות להתענג על הגמירה שלך... "אם אתה רוצה לגמור, אתה יכול להשתפשף עליי", את אומרת ואני מיד מצמיד את הזין שלי לכוס שלך ומשתפשף עליך, "דילדו, תזדרז, אני רוצה לישון", את אומרת ואני נכנס ללחץ כשמתחילה הספירה לאחור.. "לא, לא.. לא כל כך מהר, בבקשה".. אני מתחנן ואת בשלך, הספירה לאחור נמשכת...

7... זה נראה קרוב ומרגיש כלכך רחוק.. 5... מבקש רשות לחדור ואת מרשה כי את כלכך טובה אליי.. הזין שלי מחליק לכוס המוצף שלך וכל הגוף שלי באקסטזה, את כבר בשלוש, אבל אני לא צריך עוד זמן ומתפוצץ בתוכך..

תודה, אישה שלי, תודה על הכל, תודה על האהבה, תודה על התשוקה, תודה על הקבלה ובעיקר תודה על המסע המשותף הזה.. אולי את תקראי את זה ואולי לא אבל כבר אמרתי תודה פנים אל פנים ואחזור ואומר כל יום.. 

 

 

Qcandy​(נשלטת) - כל כך אוהבת את מה שיש ביניכם. מרגשים💕
לפני 4 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - תודה ששיתפת
תודה שריגשת
תודה שהדלקת
תודה על עונג בוקר...😉😉
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - מקסימים כמו תמיד. נפלא לקרוא
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לא מובן מאליו, תודה רבה. מחמם לי את הלב ונותן חשק וכוח להמשיך. תודה, יקירה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י