לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 17 בספטמבר 2019 בשעה 14:54

"הייתי היום חרמן בטירוף, חרמן מהרגיל, אבל הצלחתי להתאפק בשבילך", אמרתי לה בגאווה. "אני לא רוצה שתתאפק, אתה תמיד יכול לגמור", היא עונה. "אני לא רוצה לגמור לבד יותר, זה עושה לי רע על הלב, מעדיף להתאפק כמה שצריך כדי לגמור איתך, אני מוסיף ואומר, "את לא מבינה כמה סיפוק זה גורם לי להצליח להתאפק ולא ליפול בפח התשוקה", היא מלטפת לי את הפנים, מנשקת ושואלת "אתה רוצה לגמור עכשיו, דילדו?", אני עונה בחיוב והמכנסיים כבר יורדים ממני. מורח קרם על הזין שלי שעדיין חצי רדום אבל הביצים שלי קשות וכבדות.

"אני אוהב שאת מסתכלת עליי מאונן", אני אומר בביטחון רב, ישר לעיניים שלי. "אני אוהבת לראות מאונן, סוטה מושפל שלי, אני אוהבת לראות אותך מתמסר וכנוע ככה", היא עונה והזין שלי מתקשה."איך תרצה לגמור עכשיו?", היא שואלת סוג של שאלה רטורית, היא הרי יודעת את התשובה, היא יודעת שהדבר שהכי מטריף אותי זה לפנטז עליה עם גבר אחר (וזאת לא הצעה לאף גבר להזמין את עצמו למיטה שלנו,  אז תחסכו את זה ממני, בתודה מראש).

"זה מעמיד לי כלכך חזק ומגרה לי את החור", אני מתוודא בפניה והיא יודעת, "אתה רוצה להיות גם הדילדו הכנוע והמושפל שלי וגם בעלי המזיין בתחת", היא אומרת ואני בשמיים מרוב חרמנות ותשוקה, "אני יודעת כמה אתה אוהב לשרת אותי, כמה זה מטריף אותך להיות מושפל ואני יודעת כמה אתה צריך זין, כמה אתה רוצה זין, אני מרשה לך להידפק, דילדו שלי", "אני רעב לזין", אני אומר בלי בושה ומרגיש שאני עומד להתפוצץ ומיד עוזב את הזין שלי שיורה עליי מטחי שפיך.. בלי להתבלבל, אני אוסף קצת עם האצבע ומלקק אותה. הטעם מר בפה ואני מלא גאווה בעצמי. היא מביטה בי מחייכת מאוזן לאוזן, גאה בי, אני רואה ומרגיש... .

הזין שלי עדיין זקור וקשה, "תמשיך", היא פוקדת ואמי ממשיך בשמחה גדולה. "זה כלכך מחרמן לראות אותך מאונן מולי", היא אומרת ואני מרגיש שהמילים יוצאות לה מהלב... לא הייתי צריך הרבה כדי להגיע לגמירה נוספת ולשפיכה אדירה.. אני אוסף כמה שיותר שפיך חם וסמיך ביד ובראש שלי אני מלקק הכל בתאווה אבל במציאות התשוקה והחרמנות נעלמות ומגיעה המבוכה המקוללת...

 

טלי35​(שולטת) - היכן שמתחילה המבוכה אפשר לשחק (:
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - זאת הנקודה שאני פשוט קורס וחסר יכולת תפקוד לזמן מה... זאת פשוט קללה
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - כן. נכון. בדיוק בגלל זה אני אוהב את זה שהיא מדללת את כמות הגמירות שלי.
:-)
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - אוףףף אין לי מילים...כתוב נהדר השאר בפרטי 😉
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אל תאיימי
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - אוחחח סיפור מטריף.
לפני 4 שנים
משרת אישי1 - הגדרת יפה - "המבוכה המקוללת"...ממש כך...
הנאה מהולה במבוכה...
לפני 4 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - תחבר אותי איתה, יש לי רעיון בשבילה 😉😉
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י