שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 28 בספטמבר 2019 בשעה 4:00

מתעורר בבהלה , עדיין חושך בחוץ, הסדין רחוק מהמקום שהוא אמור היה להיות, טעם מר בפה. שולח יד ומרגיש אותה לידי, הוא קופצת ומיד נרדמת שוב. אני שוכב ומרגיש את עצמי שט בין מקומות, זמן, בין מציאות לחלום, בין ערות לשינה. המחשבות מתחילות לרצות והעיניים העצומות שלי רואות הכל, הכל ביחד מעורבב...

מקומות מוכרים וזרים, אנשים שלא ראיתי שנים וכאלה שמעולם לא ראיתי, אני שם, היא שם והכל מוזר כלכך ואז כולם נעלמים ואני במקום לא מוכר, מנוכר אבל מרגיש לי בנוח והנה היא שם ממול לבושה בחליפה צמודה שמבליטה את הקפלים של גופה והיא מושלמת, יפה וסקסית כמו תמיד חלמתי אליה ובלי לומר מילה אני לרגליה ואז הכל מתחלף.

מקום אחר והיא לא שם, והוא במקומה, לא מזהה אותו, גבוה, חזק, אין לו ראש, אבל אני רואה את החיוך שלו והתשוקה בעיניים ובלי לומר מילה הוא מנשק אותי ואני רועד ומבקש ברעד לגעת לו בזין, להרגיש אותו מתקשה ואני משתוקק להרגיש אותו בפה ובתוכי, להרגיש אותי נחנק ממנו, להרגיש כאב ועונג מתערבבים שהוא עמוק בתוכי ואז הכל מתחלף שוב.

מקום אחר והיא שם וגם הוא ואני, אבל הם לא מתייחסים אליי ושקועים בתאוות בשרים שקטה לחלוטין, אין הגה, רק תשוקה חסרת רסן ואז הם לוקחים אותי ואני קל כנוצה והם מחבקים אותי ומלטפים את הראש ואז שוב, הכל מתחלף

וזה אני והיא, באמצע שום מקום אקזוטי כזה, כמו בפרסומות, ואין אף אחד מסביב, רק אנחנו וגם אין בגדים ואני מצמיד אותה לעץ ומזיין אותה בעמידה כמו חיה וגומר לה על הפנים כמו שאף לא קרה ואז שוב הכל מתחלף, כמו גלגל, כמו עמוד בספר ועוד פעם ועוד וכל פעם זה נעשה מוזר יותר ויותר והיד שלי אוחזת את הזין שלי שמסרב להזדקר ואני מרגיש שאני שוקע לתוך המזרן ואין לי כוח לעצור את זה ואז מתישהו אני קם שוב, מתיישב מיד והכל כלכך מוזר, יש אור בחוץ ולמה קמתי? שקט בחוץ, מה השעה ואיזה יום היום ולמה אני עירום?! כלכך הרבה שאלות ואין לי תשובות..

 

Qcandy​(נשלטת) - לוהט...חלום זהה מנקודת מבט אחרת.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - פרטי, נמקי (בזמנך הפנוי, בבקשה)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י