שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 29 בספטמבר 2019 בשעה 3:39

במהלך סופ"ש האחרון של השנה, הצלחתי סופסוף לתאם מפגש עם חבר ילדות שלי, כזה שמלווה את החיים שלי מאז ומתמיד, אפשר לומר (כיתה א'). לשמחתי כל החברים הקרובים שלי, הם כאלה שאפשר להשלים פערים בשיחה של חודשים בשיחה של כמה דקות.

ממבט ראשון, נראה שמשהו לא בסדר, יש מתח באוויר שאפילו החום לא מצליח להמיס... הילדים משחקים יפה ביחד והוא מספר לי על הקושי עם הילדים, האישה, משפחה, עבודה טובענית והלב שלי כואב. חבר אמת שפעם היה אדיש בצורה קיצונית ושום דבר לא הצליח להשפיע אליו לרעה, הפך לאדם כועס, עצוב וחסר פתיל של סבלנות. כזוג הם תמיד נראו מלאי אהבה וזוגיות טובה כזאת אבל משהו שם השתבש בדרך, לא משהו חריג, ככל הנראה, זוגיות שהפכה למשפחה והכל יצא מאיזון, משהו טבעי כזה, משהו מוכר ושכיח במחוזותינו ואני מנסה להבין איך הכל התהפך ככה ואיך אני מתקן את המצב, האמת שאין לי תשובות וזה מרגיז אותי, איזה חבר גרוע אני, אם אני לא יכול לעזור לחבר במצוקה.

בדרך חזרה הביתה, אני חושב עליהם ועלינו ועל איך היינו במצב דומה לפני שנתיים בערך אבל ידענו לעצור את זה בזמן ולדבר, להוציא את כל הרוע והכעסים ולתקשר, להבין מה פוגע בשני בלי כוונה או עם כוונה אבל ההבנה הזאת שצריך לעצור ולתכנן מסלול חדש. הם כבר לא שם כנראה וגם אנחנו, אנחנו לקחנו את עצמנו בידיים ויצרנו זוגיות חדשה, מלאה ברצון להיות ביחד, בתשוקה גדולה שכבר חפרתי למי שקורא אותי. אני מבין כמה המקום שלנו הרבה יותר מטוב, כמה אור הצלחנו להכניס לחיים שלנו וכמה התקשורת בינינו נפלאה, למרות חילוקי דעות שצדדים מפעם לפעם.

חזרנו הביתה ודבר ראשון שעשיתי היה לחבק אותה חזק, להגיד לה שאני אוהב אותה וטובה על הכל כי למרות הכל שום דבר לא מובן מאליו.

me and him​(נשלטת) - הבלבול הכה יפה במשפט האחרון בין תודה וטובה. מקסים..
שתמשיכו לאהוב ולהתפתח יחד
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לא ראיתי את זה עד עכשיו, ולא משנה כמה פעמים קראתי את זה לפני שלחצתי "פרסם".. כנראה שהדיסלקציה יש חיים משלה והיא יודעת מה טוב בשבילי
לפני 4 שנים
עקב אדום - תהנו אנשים יפים וכל הכבוד לך באמת על השינוי וההסתכלות על החיים
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - בכל זוגיות יש עליות ומורדות...ברגע שמגיעים לירידה יכולים להתקיים 2 דברים...או שממשיכים להידרדר ואז הדרך חזרה אבודה או שאחד הצדדים לוקח את העניין לידיים ומתחיל לגרור את הצד השני במעלה ההר...היו 2 תקופות כאלה בחיי...שאמרתי או שמפרקים או שאני גוררת אותו במעלה ההר...למזלינו בחרתי בדרך הקשה והתחלתי לגרור אותו במעלה ההר על כל ה 100 קילו שלו פלוס 70 שלי.. זה לא היה קל...אבל זה היה שווה.
זה רק חיזק...אז מאחלת לכם שתמיד יהיה מי שיחזיק את השני/ה שלא ידרדר ויעזור לו לעלות במעלה ההר.❤אתם נדירים.שנה מופלאה ומחזקת יותר מקודמתה.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני תמיד חושב שעדיף לעשות מאמץ לתקן מאשר לפרק את החבילה מיד בלי לנסות. אני מאחל לכל אחד שהזוגיות שלו או שלה תהיה מספיק חזקה כדי שכל צד יילחם על הצד השני וירים אותו או אותה בימים קשים וההיפך
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - לא תמיד לאחד הצדדים יש אנרגיות או תובנות כיצד לעשות זאת...אני אומרת שלפעמים די ברצון של צד אחד כדי לתקן את המצב
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אנחנו מתכוונים לאותו דבר
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה יקירתי !
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י