לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 30 בספטמבר 2019 בשעה 2:59

בהמשך לפוסט הקודם ולסיכומי השנה שצצים כמו בכל מקום...

השנה האחרונה היתה מרגשת במיוחד עבורי (עבורינו), מלאה בעליות וירידות, בניסיונות מוצלחים וגם קצת פחות, אבל בשורה התחתונה, דברים טובים קרו, התקרבות, שותפות, תקשורת... הרבה רגש עבר אצלנו בבית, הרבה חוויות ורגעים נפלאים, מקומות שביקרנו, היו גם דמעות אבל בעיקר דמעות של התרגשות ואושר שלא תמיד אפשר להכיל. הרבה אבק הורדנו מעלינו, אבק של שנים רבות ביחד, של שגרה, אבק שחנק אותנו וערער את היציבות שכלכך היתה שלנו.

זאת היתה שנה של למידה, ביחד ולחוד, למידה לשתף, לתקשר, להכנס עמוק לנשמה, למדנו להסתכל אחד לשני בעיניים, למדתי להוריד מעלינו את הבגדים ולהתבייש הרבה פחות, למדתי שזה בסדר לרצות דברים אחרים וזה ממש בסדר לקבל אותם. למדתי לשחרר, לפחד הרבה פחות ולראות כמה טוב יש לנו ולא מה חסר.

למדתי לתת ביטוי למה שעובר לי בראש, בלב וגם בין הרגליים ובאחוריים. למדתי שאני לא לבד בתשוקות שלי ושזה ממש בסדר לרצות את זה. למדתי להכיר אנשים חדשים ולתת להם להכנס עמוק ללב שלי, למדתי לקרוא בין השורות ולהתרגש כל פעם מחדש.

אז מה לאחל לעצמי לשנה החדשה?! להמשיך לאהוב, לתקשר, לנסות, לפנטז, לחשוק, לפחד פחות מעצמי ומהלא נודע. מאחל לנו לגדול, לצמוח והרבה סבלנות עד שנזכה להנות מהפירות... מאחל לי להמשיך להכיר כאן אנשים חדשים וללמוד כל הזמן על עצמי, על תשוקות, על דרכים חדשות לאהוב. מאחל לעצמי להתרגש מאיתנו, מעצמי ומכל אחד ואחת ממכם/ן שטרח/ה להגיע עד כאן.

תודה על הכל, על כל תגובה וחיזוק, תודה שקראתם אותי, תודה שגרמתם לי להרגיש בבית ושייך, תודה שהסתכלתם על חלקים ממני, על הנשמה שלי, תודה ששיתפתם וחלקם את חייכם איתי, תודה שנכנסתם לי ללב. שולח לכל אחד ואחת, חיבוק גדול ונשיקה.

מאחל לכל אחד ואחת למצוא את המקום הנכון לו/לה, את הכוח להתמודד עם כל מה שצריך ועם כל מה שרוצים, להגיע למקום של שלווה, של שלמות והבנה, סיפוק ופורקן. מאחל לכל אחד ואחת למצוא תרופה קטנה לכאב, לגעגוע, לחלל ריק.

מאחל לכל אחד ואחת להיות חלק ממני גם בשנה הקרובה. 

עומק של שליטה{שולטת} - מדהים!!
כייף לקרא את האמת שלכם, תשוקות, אבל הכ י בעיני זה לאן הגעתם ביחד!!!
איזו דרך נהדרת!
מאחלת המשך של רגש מנצח, כנות, אהבה,
ותקשורת מחברת!
אני אישית מעריצה איך אתה רואה את זוגתך בעיניים שלך!!
כל כך יפה בעיניי!!
שנה מנצחת לשניכם בכל פרמטר!
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה על המילים האלה שמחזיקות אותי שלם ומאוד מפוקס ומלא כוחות להמשיך בדרך
לפני 4 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - נפלא שאתה!!!!
לפני 4 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - מדהימים ❤
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - תודה על האיחולים. אתה בן אדם מדהים והשראה.
ומאחל לכם שהכל ימשיך בכיוון הזה, אתם זוג מדהים.
תמשיכו ככה.
שנה טובה.
:-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, ידידי היקר. מאחל לכם להמשיך בדרך שבחרת ואולי יום יבוא ויפול לה האסימון והיא תהייה המלכה (בלי הונילית) שלך
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י