לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 6 באוקטובר 2019 בשעה 3:41

יום עבודה מסתיים באיזור חיוג אחר, הילדים בידיים טובות ואין צורך למהר. אני נכנס ואתה כבר כאן, מסמן לי מרחוק, מזהה אותי כאילו אנחנו מכירים שנים. חיבוק חברי כזה ומתיישבים. יש happy hour אז כבר הזמנת לי בירה, כמה שאני צריך בירה...

שותים, אוכלים, מדברים. אני מקשיב לך מרותק, שוקע לתוך הקול שלך, שמציף אותי בצמרמורת נעימה כזאת. לאט לאט אני מרגיש פחות נבוך, פחות מבוייש ומפוחד. הקול שלך מרגיע אותי, משדר שהכל בסדר ואפשר לחזור לנשום אבל כשכל אחד נפרד לדרכו הייתי מבועס כי רציתי עוד ממך.

בדרך הביתה, עצרתי במקום הקבוע להשתין אבל המחשבות עליך העמידו לי את הזין ולא יכולתי להתאפק אז אוננתי עליך, כן עליך. פעם ראשונה שאני מאונן על גבר שיש לו פנים וגוף ולא רק זין גדול ויפה. 

הרוח הנעימה לא הצליחה להרגיע את החרמנות שלי, לא הצלחתי להרחיק את היד מהזין שלי ולכמה דקות שכחתי מהכל וזה היה רק אני ואתה, אפילו הפחד שמישהו יראה אותי נעלם והשאיר אותנו עירומים בחדר לא מוכר.

אתה עומד ואני על הברכיים, אחרי שביקשתי בתמימות לגעת לך בזין כי אף פעם לא נגעתי בזין של מישהו אחר והוא התקשה לי ביד והסתכלתי עליך מהופנט, "אפשר ללקק לך?", שאלתי בקול חנוק ורועד ואתה קירבת את הראש שלי אליך במקום להשתמש במילים. ליקקתי לך את הזין מהביצים ועד הכיפה וחזרה עד הביצים.

זה היה הרגע שהכל השתחרר, התשוקה שלי התפרצה ולא יכולתי לשלוט בעצמי יותר והתחלתי למצוץ לך כמו שתמיד פינטזתי ואפילו הרגשתי שטוב לך עד שגמרת לי עמוק בגרון כשאתה מחזיק לי את הראש ואני מביט בך מיוחם וכנוע. אח"כ הרמת אותי, התחבקנו והרגשתי בנוח איתך, במיוחד כשנישקת אותי ואז כבר לא יכולתי להתאפק (ולהגיע לשלב שאתה מזיין אותי) וגמרתי על האדמה, מאחורי העץ, באמצע הדרך משם לשם.

לפני שהתנעתי את האוטו, ראיתי ששלחת לי הודעה ששמחת להיפגש ושתרצה להיפגש שוב בקרוב. עניתי לך שאוננתי עליך עכשיו ושנפגש שוב, רק תגיד מתי...

בבוקר התעוררתי ורציתי לשאול אותך אם כל זה היה רק חלום, אבל התביישתי אז הלכתי לאונן עליך במקלחת. זיינת אותי בעדינות ואח"כ חזק וכשכאב לי הרגעת אותי והמשכת לדפוק לי את הצורה כי התחננתי שתמשיך. לא רציתי שזה יגמר אבל בדיוק אז גמרתי על עצמי. רציתי שתראה אותי ככה, מכוסה בזרע ורעב לעוד, רציתי חיבוק ברגע הזה שירים אותי מהמקלחת אבל איך תחבק אותי אם אין לך מושג מי אני.

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - וואו...!!
לפעמים חלומות מתגשמים... }{
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לפעמים... בקריאה נוספת אולי שלושת המשפטים האחרונים הורסים... ביקורת ספרותית תתקבל בברכה
לפני 4 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - לא הורסים :-)
כל מילה וכל משפט נמצאים במקום.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה :) ביקורת ממך תמיד מתקבלת בברכה ומחמיאה מאוד
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - כתוב נפלא. וואו.
מאוד אמיתי.
שבוע טוב איש יקר.
:-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה איש יקר בעצמך
לפני 4 שנים
Chucha - לא הורסים. מהממים
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מי?
לפני 4 שנים
Chucha - המשפטים האחרונים
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה יקירתי
לפני 4 שנים
Chucha - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י