בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 13 באוקטובר 2019 בשעה 12:53

ככל שעבר היום הרגשתי שהגוף שלי חוזר לעצמו, חום הגוף חזר לנורמה, אין כאב ראש, יכולות פיזיות שונות בשיפור מתמיד אבל הסימן הכי טוב שאני בריא זה חזרתן של המחשבות הסוטות והפנטזיות שרצות לי בראש ומציפות אותי בחרמנות.

הביצים שלי זועקות לפורקן, כבדות וכואבות, לא יכול להתאפק יותר. היא מרשה לי לגמור, גם ככה היא לא במצב בריאותי מתאים לסקס לימים הקרובים. היא נרדמה וכבר חשבתי לוותר על הכל וללכת לישון, אבל איך אפשר להירדם עם כאלה כאבי ביצים שלי טיפש-עשרה?!

מחשבות על ליקוק כוס, רצות לי בראש, ליקוק רטוב ואיטי, ליקוק עמוק ויסודי, ליקוק מרטיט ומענג... כבר יכולתי להרגיש את המיצים שלה נוזלים לי על הפנים. כבר ממש הרגשתי את הטעם והריח שלה מפעילים את החושים הרדומים שלי. 

הזין שלי מתחיל להראות סימני חיים, אחרי ימים של הפוגה, מתקשה ומתחנן למגע. היד מלטפת קלות ומפסיקה, רק בודקת שהכל נמצא במקום. המחשבות רוצות לרוץ למחוזות רחוקים, מחוזות של סטיות, הכי קשות, הכי מטלטלות אבל סטופ! לא היום, היום, זה רק אני והיא. היא אמנם ישנה לצידי, אבל איתי עמוק בנשמה ובתחתונים.

הייתי נותן הרבה כדי שהיא תשב לי עכשיו על הפנים ותתן לי להתפנק על המיצים שלה שינטפו עליי מרוב עונג. הייתי נותן הרבה כדי להרגיש אותה עמוק, עם הלשון, עם האצבעות ועם הזין ששכחתי שיכול להיות כלכך קשה וזקור.

מבלי לשים לב, היד מלטף את הכיפה של הזין שרטובה מרוב גירוי. אני מביט הצידה, לראות שהיא ישנה ומתחיל לשפשף את הזין באותו קצב שהיא רוכבת עליו בראש שלי, אני פולט גניחות שקטות ובראש שלי היא צועקת כמו חיה מיוחמת.

היום אין tease ואין denial, שפשוף מהיר וגמירה זריזה. פורקן זמני ממלא את הבטן שלי, חם וסמיך. 

bondman​(נשלט){FLR} - מחרמן לקרוא.
:-)
תרגישו טוב.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תזכה למצוות איש יקר מאוד
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י