בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 30 באוקטובר 2019 בשעה 6:43

הבטיחה וקיימה - חלק ראשון, למי שפספס

 

" .. אני מביט בה ולא מתבייש ולא רוצה לברוח להתחבא בשירותים... "אני אוהב אותך", אני לוחש ומנשק אותך כשהיא עדיין מחזיקה את הזין שלי שנוטף זרע חם וסמיך..." 

 

חוזר למיטה, אחרי ששטפתי את עצמי והשיחה ממשיכה, שיחה עלינו, על תשוקות ופנטזיות, על פחדים שהיו ונעלמו, על האהבה הזאת שבוערת בנו ומוציאה את המיטב מאתנו. מילים ומגע, שילוב מרטיט. לפעמים כל מה שצריך זאת מילה שתפתח את השער, מגע אחד שיוריד את האבק וייתן לתשוקה להתפוצץ. זה כל מה שהייתי צריך באותו רגע... את היד שלה שתכוון אותי לפטמה שלה ואת הלחישה באוזן "תמצוץ דילדו".

אני יונק את הפטמה והיד השנייה חופנת את השד השני ולשה. הייתי נותן הרבה כדי להיות בין רגליה, ולהתענג על מיצי תאוותה הטעימים. יש בי געגוע אמיתי לרגע הזה שאני מכניס את הראש לקודש הקודשים ומלקק ביסודיות, ליקוק מכל הלב והנשמה... השילוב של הריח והטעם שמטריפים אותי כלכך, מוביל אותי לנקודה בה אני שלה בצורה טוטאלית, אבל זה לא ממש הזמן המתאים, לא היום...

נשיקה לוהטת, נשיקה ארוכה, לשון בלשון... כאילו זאת הנשיקה הראשונה, כאילו לא התנשקנו שנה...מרגיש את עצמי שוקע לתוכה ומתאחדים לגוף אחד. יד אחת ממשיכה ללוש שד ואת השני אני נוגס וזה מרטיב אותה, מטריף אותה... "אני רוצה זין", היא גונחת ואני מסביר לה שהיא יכולה לעלות לרכב על הדילדו הפרטי שלה, אבל אתה תתלכלך ולא נעים... מה לא נעים?! יש מים וסבון !! היא בשלה ואני בשלי.. ממשיך לפנק את השדיים שלה, בדיוק כמו שהיא אוהבת.

היד שלה על הזין שלי שעומד קשה, כאילו לא גמרתי לפני כמה דקות, קשה כמו שהרבה מאוד זמן לא הרגשתי ככה, מיוחם, רעב אליה, רעב לפורקן, רעב לשרת... עוד כמה דקות והיא כבר לא יכולה יותר והבושה נזרקת מהחלון והיא עולה עליי... בלי תוספות, רק אני, עליי. הזין שלי מחליק לתוכה בלי בעיה וההרגשה אלוהית.. כאילו זאת פעם ראשונה שאני חודר אליה. אני מרגיש אותה מבפנים, מרגיש אותי בתוכה, מרגיש אותה עליי וזאת ההרגשה הכי מושלמת בעולם. להרגיש את כל הגוף שלה, הרגשה של בית, הרגשת ביטחון, עוצמה.. הכל ביחד יוצר תשוקה חסרת מעצורים.

היא רוכבת עליי, בלי דיבורים, בלי פחד, פנים אל פנים, מבט עמוק בעיניים, זה כל מה שהיינו צריכים עכשיו, אינטימיות בשיאה, תשוקה מעורבבת בגעגוע וזה מגיע, כמו מטוס שעובר את מהירות הקול... היא צועקת, צווחת, גונחת כמו חיה ששחררו מכלוב ואני מרגיש אותה נוזלת עליי ולא נרגעת... גל ועוד גל של רטט, של תשוקה שהיתה נעולה והתפרצה החוצה, עכשיו אפשר לשחרר גם את שלי... בתיאום מושלם, אני גומר ומרוקן את עצמי לתוכה ואין בושה ואין אכזבה, יש רק אהבה שמציפה את שנינו, תשוקה ורעב לעוד...

ככה אנחנו נשארים עוד כמה דקות, היא עליי, אני בתוכה, ריח של זימה בחדר... מביטים אחד לשני בעיניים, מבט עמוק, נשיקה. היא מניחה את ראשה עליי ואני עוטף אותה בחיבוק. "אני לא הולכת ממך, לעולם, אני כאן בחיבוק הזה לתמיד", היא אומרת ואני מוחץ אותה לתוכי.

 

bondman​(נשלט){FLR} - מקסים.
:-)
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - היא מדהימה...אין ספק שזכיתם אחד בשניה בגדול 💕
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקרים שלי
לפני 4 שנים
Chucha - אלוהים, אתם.... ♥️
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י