שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 9 בדצמבר 2019 בשעה 6:27

"מתחשק לך חיבוק?", שולח לה הודעה קצרה, רגע לפני שאני מתניע את האוטו. "מחכה לך", היא עונה ואני יוצא לדרך ורק מדמיין את כל בדרכים שאני יכול לבקש לאונן מולה ולפרוק ממני את החרמנות הזאת. שונא להרגיש שזה כל מה שיש לי בראש, שונא את עצמי שאני לא מצליח לדבר, לבקש, להתחנן, כמו שהיא ביקשה מיליון פעמים וכמו שהבטחתי מיליון פעמים.

אין פקקים ואולי זו תחילתה של קארמה טובה ובראש אני מתאמן על מה להגיד לה, איך להזכיר לה שאני יודע שהבטחתי, אבל אני צריך לפעמים עזרה, צריך את הרגשת הביטחון הזאת שהיא רוצה אותי בכלל, שיש לה חשק להיות רק לקצת מלכה שלי, שהיא מבינה שכל מה שאני צריך זה לתת לה אותי, להעריץ אותה ואת הגוף המושלם שלה. רק תני לי סימן ואני אעשה הכל, רק סימן קטן.

בין לבין אני מדמיין את עצמי יורד לרגליה בזמן שהיא עונה למיילים, או שוכבת בספה, גם כשהיא עומדת ליד השיש ומכינה קפה, אבל האמת שכבר ימים שאני משתוקק לאונן מולה במקלחת, לא יודע למה, אבל האקט הכי מחרמן אותי בטירוף... לרדת על הברכיים ולאונן מולה בכניעות מלאה. להביט לה בעיניים ולאונן מהר. לבקש רשות כמובן לפני שאני גומר ולהסתכל לה בעיניים כשאני מכוסה בזרע ואז היא פשוט תסתובב ותמשיך להתקלח ואני אשאר מבוייש עוד דקה ואקום לנקות את עצמי ולחבק את הבושה הזאת עד שהיא תעלם.

כל המחשבות נעלמות כשאני נכנס הביתה וחיוך ענק נפרס על פניה כשהיא רואה אותי. "אתה חוזר לעבודה או נשאר?", בטח נשאר, אם היית יודעת מה עובר לי בראש... היא בדרך לתלות כביסה ואני לוקח את הגיגית ממנה. "אני תולה כביסה ואת הולכת להתקלח", אומר בצורה שלא ניתן לסרב.. תולה את הכביסה ושומע את זרם המים ואני מדמיין בדיוק מה יקרה עוד כמה דקות ורק מקווה שאגיע בזמן... תולה את הכביסה מהר וכבר מתחיל להתפשט והמים מפסיקים לזרום ואני כבר עם תכמית חלופית בראש ועוד אחת לכל מקרה.

היא יוצאת עטופה במגבת ואני מחבק אותה מאחור, מסניף אותה, מנשק אותה, מלטף אותה, היא אומרת משהו על החרמנות שלי, לא זוכר מה זה היה אבל אני זוכר שנעלבתי מזה ורציתי ללכת רחוק וכבר הייתי בתנועה אל מחוץ לחדר שהיא שאלה "לאן אתה חושב שאתה הולך?, חשבתי שאתה אמור לחכות לי במיטה", היא בולע את הרוק ולא אומר כלום, מסתובב ונכנס למיטה.

היא מתכרבלת בתוכי ולוחשת "אני מתגעגעת לאצבעות שלך בתוכי, תאונן לי כמו שרק אתה יודע ואני ארשה לך לגמור", זה כמו חלום שמתגשם... אצבע אחת מחליקה כבר אל המקדש שבין רגליה ומיד סוחט ממנה קולות של עונג. אני מרגיש אותה מבפנים, מרגיש במקום שלי, מרגיש את הגוף שלך רפוי ומתמסר למגע שלי, מרגיש את הרטיבות שלה מציפה אותה ואותי, "אני רוצה זין" היא צועקת וכל השכונה שומעת אבל אני רוצה שתגמרי על הפנים שלי אבל מסתפק על היד ואת נותנת לי אותך כי אף אחד לא יודע לגעת בך כמוני אף אחד לא יודע לאהוב אותך כמוני ואף אחד לא יכול להתמסר אליך כמוני.

את מסדירה את הנשימה אחרי הגמירה והאצבעות שלי עדיין בתוכך, "עכשיו תן לי זין", היא פוקדת ואני במצב רוח נועז, "את תקבלי זין אחרי שאני אקבל את מה שאני צריך", אני אומר בלי בושה ויונק את המיצים שלה מהיד שלי. היא לא עונה רק מפסקת רגליים ובעצם נותנת את אישורה. אני מעביר ליקוק יסודי, רק בשביל להרטיב את הפנים שלי ולהסניף אותה. ליקוק מתמסר ופתאום הכל מושלם, הריח וטעם שלה הם הסם הכי ממכר שיש. אני שותה אותה בהתרגשות ואני מלטפת לי את הראש. אני מנשק את החור שלה, עושה איתו אהבה ומרגיש אותו נפתח לקראתי, מלקק עמוק ועובר לשפתיים המטריפות שכלכך התגעגעתי, מנשקת אותן, יונק אותן, מלקק אותן, מתעלס עם הלשון שלי איתה והיא תופסת לי את הראש ומאוננת איתי ככה, חזק בבלי בושה, אני נותן לה שליטה מוחלטת על הגוף שלי, נושם דרכה ואותה ושותה כל טיפה וטיפה שנוטפת ממנה.

הידיים שחה משחררות את הראש שלי ואני מביט בה מסדרת את הנשימה, נרגעת אחרי גמירה נוספת. כשהיא פותחת את העיניים, היא חושפת חיוך ענקי , "עכשיו את יכולה לקבל זין", אני אומר וחודר לתוכה. הזין שלי קשה כלכך ומחליק לתוכה... אני בתוכה, עמוק, צמוד ומרגיש איך אנחנו גוף אחד עכשיו, נשמה אחת... אני מזיין אותה כמו חיה, חזק ועמוק כמו שהיא אוהבת, חייתי ולא מבוייש, הידיים שלה מלטפות אותי ורואים את האור בעיניים שלה. יותר מדי ימים בלי גמירה ואני מרגיש שזה מתקרב ואין סיכוי שאני גומר עכשיו, עוד לא... הזין שלי מחליק החוצה מרוב רטיבות וזאת הזדמנות מצויינת להפסקה ולהסתכל על היופי הזה. הכוס שלה נפוח ומבריק והזין שלי לרגע נראה כלכך יפה.

"תשפשף את הדגדגן שלך על שלי", היא מבקשת ואני ממש לא יכול לסרב, מרגש אותי שהיא מבקשת ואני משתפשף על הדגדגן שלה.. אני מרגיש את הבערה בתוכי מתעצמת, מרגיש את התשוקה האלוהית הזאת, מרגיש כמה טוב זה עושה לה ולי, להיות שלה ככה, לתת לה אותי, לגרום לה להשתמש בי בלי פחד. "את מרשה לי לגרום", אני מבקש מבעוד מועד והיא מאשרת. מגביר את עומצת ומהירות ההשתפשפות ואז זה מגיע באותות ובמופתים גדולים ואני פורק עליה את כל המטען שהצטבר בתוכי. היא מסמנת לי לבוא לחיבוק וממש לא אכפת לי מכל הזרע הזה שהולך להמרח עליי.. חיבוק, זה כל מה שאני צריך עכשיו

 

 

אנוצ'קה שלך - נפלא ומרגש💖
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - ממש מחרמן ונעים.
נהיית גם קצת חצוף, אה? יפה לך
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לא חצוף.. אולי קצת שובב
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - אל תתפוס אותי במילה, זה לא אמפירי חחח
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - כתיבה מושלמת...נפלא ומחרמן🌷
לפני 4 שנים
Loona sky - איזה יופי!
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י