בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 10 בדצמבר 2019 בשעה 3:06

הגשם התחיל ואולי זאת סתם סיבה להישאר בשמיכה איתך, לנצל עוד כמה דקות של הביחד הזה בלי ילדים, ולבינתים גם בלי טלפונים מהעבודה. אני אוהב להתחבק איתך אחרי שהזדיינו, במיוחד שהזיון עבר את בקרת האיכות המאוד קפדנית שלי. במידה ונכשלתי בתפקיד, אני אעדיף להתקפל כעובר ולתפוס כמה שפחות מקום ביקום המשותף והכללי, להיעלם לתוך המזרן, מתחת לכרית, להיעלם עד שתשכחי, עד שאני אצליח להעלים את האכזבה שלי ממני, אבל היום, אני רוצה אותך קרוב, אני צריך אותך קרוב, למלא את הנשמה שלי בך, למלא את החלל שהחרמנות השאירה בחום ובאהבה שלך.

היא מסתכלת עליי עמוק בעיניים ומחייכת, אני מלטף לה את הגב עם יד אחת והשניה אוחזת את אחד מישבניה, מרגיש כאילו היא מטעינה לי את הגוף והנפש מחדש. היד שלה אוחזת את הביצים שלי שעדיין מלאות כאילו לא גמרתי לפני כמה דקות, הזין שלי מכווץ אבל בידיים שלה הוא מושלם. כשהיד שלה עוברת על החור שלי, אני פולט גניחה, שהפתיעה אפילו אותי, אז היא ממשיכה להטריף אותי ולהוציא אותי מהמקום הבטוח שלי. היא יודעת שאני מת לקבל בתחת אבל מתבייש כלכך, אז היא שלחה אותי להביא את הפלאגים, היא מקבלת את הקטן בקלות, אחרי ליקוק עדין ונעים ואני מחדיר לעצמי את הגדול שלא מתקשה למצוא את מקומו. עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב.

היא מתיישבת מול המראה ומסמנת לי להיצמד אליה מאחור. אני עוטף אותה בידיים שלי ולש את השדיים הגדולים שלה. אנחנו גוף אחד עכשיו, תשוקה אחת, אהבה אחת. ביחד אנחנו הכי מושלמים, הכי יפים, הכי חרמנים. אני מלטף את הבטן שלה שהיא כלכך שונאת ולכמה דקות, הכל נעלם והיא נותנת לעצמה קצת שקט ולראות אותה דרך המשקפיים שלי... "תשכב", היא פוקדת, מילה אחת ברורה מספיקה בשבילי כדי להבין את מקומי ואני נשכב ומוכן שתשתמשי בי בדיוק כמו שאת רוצה. היא מוצצת לי את הזין ומרטיבה אותו, למרות שהיא לא באמת צריכה, היא פשוט מתגעגעת למצוץ זין, ואני אף פעם לא הרגשתי נוח עם זה, אף פעם לא הרגשתי שמגיע לי.

כשהיא עולה עליי ואני מרגיש את כולה עלי, אני מרגיש בגן עדן. התחושה הזאת שלהרגיש את כולה ולהיות בתוכה, מרגישה לי כמו בית. אני אוחז את המותניים שלה, בדיוק בצמיג הזה שהיית מתה להעלים אותו, אבל בשבילי הוא שיא היופי, הוא שיא הרגש והחיבור. היא רוכבת עליי ואני מניע את האגן, להגיע עמוק יותר לתוכך, לגעת עמוק יותר בנשמה שלך. אני מביט בה מלמטה, מתמסר לתחושת הגוף שלה ולתשוקה שלה. היא כלכך יפה, היא כלכך סקסית כשהיא מיוחמת, רעבה לזין ולא חושבת על כלום מלבד להגיע לסיפוק, כאן ועכשיו ושכל השכונה תשמע. היא רועדת וזועקת ואני מרגיש את זה מגיע בסערה סוחפת מזו שמתרחשת בחוץ... 

היא גומרת חזק כשהיא רוכבת עליי, לרוב זה נגמר בבכי, אבל הפעם הבכי היה אחר, עוצמתי בהרבה מהרגיל, עוצמתי ממה שלימדתי את עצמי לקבל באהבה ובלי פחד. היא רוצה לקום ממני ואני לא נותן לה. היא צריכה להוציא את הכל החוצה, לרוקן את הכל מהנשמה שלה.. כל מגע קטן, כל תזוזה שלי מעבירה בה זרמים וסוחטת עוד קצת בכי, עוד קצת דמעות של שמחה. "רק אתה יודע לגעת בי ככה, רק אתה יודע לזיין אותי ככה" היא חצי אומרת-חצי בוכה והמילים נכנסות ללב ולנשמה שלי.

אני לא זוכר איך גמרתי אח"כ, זה כנראה לא כלכך חשוב...

שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה.. עובדים על זה כל הזמן, לשפר את התקשורת, את הזוגיות, את החברות
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י