לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 17 בפברואר 2020 בשעה 6:22

אני מרגיש את התשוקה שלה נוזלת לי על היד. אני כלכך רוצה לטעום אותה, הייתי מסתער אליה בטירוף אבל היא מרשה רק ללקק את היד שלי.... הטעם שלה יורד לי בגרון ומעביר בי צמרמורת. "אפשר עוד?", אני מבקש והיא מסכימה. מכניס את האצבעות עמוק לתוכה ומוציא כשהיא ספוגה במיצים שלה ומבריקה. אני מלקק כל טיפה מהאצבעות שלי, כמו ילד שמלקק שאריות של קצפת. היא מובילה את הראש שלי לשדיים שלה ודורשת שתי אצבעות בתוכה. אני מלקק פטמה אחת ומאונן לה בעדינות כמו שהיא ביקשה. אני מרגיש את הגוף שלה מגיב לגירוי המשולב ואני מגביר את הקצב והיא מיד עוצרת אותי. "תזהר, דילדו, ביקשתי חלש ולאט תבצע ולא אני אצטרך לקחת לי דילדו אחר", אני מתנצל במבוכה ומרגיש איך כל החרמנות יוצאת ממני והזין שלי חוזר למימדים מזעריים. 

 

היא מרגישה את הנפילה ועוטפת אותו בעדינות בידייה. היא מלטפת את הביצים הכבדות שלי. "מתחשק לדילדו הכנוע שלי לגמור לפני שהוא מזיין את המלכה שלו או שאתה תצליח להתאפק?" היא שואלת בקול הזה שמדליק לי את הנשמה. "אני אתאפק בשבילך כמה שצריך", אני עונה ומרגיש את החרמנות משתוקקת להתפוצץ ממני החוצה. 

 

היא מובילה אותי עליה, מרגיש כמו מכסה לסיר, שלמות של גוף על גוף. אני מניח את הזין שלי על הכוס שלה. לא חודר ללא רשות. היא מחזיקה אותי ומתחילה לשפשף את הזין שלי על הדגדגן שלה. אני מביט בה מתענגת ומשתמשת בי ומתאהב בה מחדש. מטריף אותי להרגיש כמו חפץ לרשותה, מטריף אותי להרגיש את המיצים שלה נוטפים עליי ולא להיות בתוכה. 

 

"עכשיו בדוגי", היא פוקדת ואני כבר בחרדות. מה דוגי, את יודעת שהתנוחה הזאת תמיד, אבל תגיד גורמת לי להתפוצץ כמו הר געש מהר, מהר מאוד, מהר מדי.. התחת הגדול והלבן שלה מולי, אני מפסק אותה, לש אותה ומתמלא עוד יותר בחרמנות... חודר לכוס שלה ומזיין אותה אותה לאט, עוצר מדי פעם כדי למנוע את הגמירה ואפילו יוצא לגמרי בנקודה קריטית. לפני שהיא מספיקה להגיב אני מוריד לה את היד שלי בכל הכוח על ישבן ימין ומיד אח"כ על ישבן שמאל וכך לסירוגין, עד שהצבע הלבן מתחלף לורוד-אדום.. מדהים שעד לפני כמה שנים פחדתי כלכך להפליק לה ובכלל לא הבנתי מה זה עושה לה...  אני חודר שוב וממשיך להפליק.. התחת שלה מקפץ בגלים ואני תופס אותה חזק ומגביר את הקצב, מזיין אותה הכי חזק ועמוק שאני יכול, מרגיש לרגע חייתי כמעט כמו שהיא תמיד רצתה שאהייה... עד שאני מרגיש שעוד רגע אני מתפוצץ ואני מנתק מגע ממנה. היא מסתכלת עליי, מנשקת אותי בלהט "רק אתה יודע לגעת בי, רק אתה יודע לזיין אותי", היא מזכירה לי ומיד אח"כ פוקדת עליי לשכב על הגב.

 

היא עולה עליי ואני מרגיש כמה שהיא רטובה. הידיים שלי מיד נצמדות לשדיים שלה ולשות אותן בכל הכוח. היא רוכבת עליי ללא שום פחד. היא רוצה לגמור וזה מתקרב. אני מביט בלמטה, מהופנט, מאוהב, מיוחם. היא נשענת על החלון ומגבירה את הקצב. מזיינת אותי ללא רחמים, אני מרגיש שהיא קרובה ואני מניע את האגן כדי לחדור אליה. כמה חדירות ואני מרגיש את הסכר נפתח והיא נוזלת עליי. היא ממשיכה ולא מפסיקה, משתוללת עליי ללא מעצורים והבכי כבר ממש על קצה הלשון ועוד רגע יתפרץ.. אני מרגיש את הזין שלי קשה כלכך וצובט חזק את הפטמות שלה וזה מה שהיא היתה צריכה כדי להרשות לעצמה להגיע לאורזמה המיוחלת.. היא פורצת בבכי ואני עוטף אותה. אני לא מוותר לה וחודר עמוק לתוכה. כל חדירה מקפיצה אותה וסוחטת עוד בכי ועוד רעד עד שהיא נופלת עליי, בקושי נושמת, דמעות של גמירה על פניה. אני מחבק אותה חזק, מנגב את הדמעות ונשארים ככה כמה דקות כדי להירגע ולהסדיר את הנשימה. 

 

היא נשכבת לצידי מותשת.. מביט לה בעיניים ורואה את האהבה שלה מנצנת "איך הדילדו שלי רוצה לגמור?" היא שואלת. אני עולה עליה, משתפשף בה והזין שלי מחליק לתוכה בלי לבקש רשות. כמה חדירות ואני מרגיש שאין סיכוי בעולם שאני אצליח להתאפק עכשיו "את מרשה לי לגמור?" אני שואל ומבקש רשות. היא כמובן מרשה ואני פורק את כל החרמנות שלי בתוכה. אנחנו נשארים ככה עוד כמה דקות, אני עליה כמו מכסה, עטופים בחום ואהבה ומיצי גמירה. התגעגתי אישה שלי, מלכה שלי, התגעגעתי דילדו אהוב שלי.

אנוצ'קה שלך - איזה יופי
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - מקסים.
:-)
לפני 4 שנים
Loona sky - אילו תיאורים, וואו. בא לי את ההפלקות האלה
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה גברת יקרה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י