בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 18 בפברואר 2020 בשעה 4:35

"אני חייב לספר לך משהו", אני אומר לה בדרמטיות מוגזמת. היא נלחצת לרגע ומבקשת הסבר. "כשלא היית כאן, חטאתי שלוש פעמים", הייתי חלש וגמרתי ללא רשות שלוש פעמים. היא מתסכלת עליי במבט של "מה אתה רוצה ממני, תאונן כמה שאתה רוצה". "הבטחתי לך שאני מפסיק עם זה וכל גמירה חייבת להיות בידיעתך או באישורך, סליחה שלפעמים אני כזה חלש".

היא עוטפת אותי בחיבוק ולוחשת לי באוזן "על מה פינטזת, דילדו סוטה ועלוב שלי?". אני מסתכל לה בעיניים ועונה בקול רועד "בפעם הראשונה פינטזתי עליך. היית מלכה אמיתית, השתמשת בי כמו שמגיע לך, ישבת לי על הפנים ואוננת עליי עד שגמרת עליי, הסכמת להשתין עליי במקלחת ענקית ולבסוף הרשת לי לגמור על הזין הענקי שלך וליקקתי בסוף את כל הזרע שהשפכתי אבל במציאות התביישתי ולא ליקקתי", אני אומר ומתנצל. "אני אהייה יותר מלכה שלך, דילדו אהוב שלי, לא מבטיחה הכל אבל אנסה להגשים לך כל פנטזיה שתהייה לך". היא עונה ואני משפיל מבט, מתמלא בביישנות עצמית ונמס בחיבוק שלך. "אני אוהבת שאתה כזה דילדו סוטה", היא לוחשת "על מה פינטזת בפעם השנייה?", היא שואלת וכבר מרגישים כמה זה מחרמן אותה.  

"הפעם השניה היתה עליך עם גבר אחר". רק מלהגיד את זה בקול רם, הזין שלי מזדקר ומתחיל לנטוף. "מצצת לו את הזין בתאווה חסרת מעצורים. מצצת לו כמו שאת אוהבת, כמו שאף פעם לא הסכמתי כי אף פעם לא הרגשתי ראוי". היא מלקקת את השפתיים שלה.. "מטריף אותי לפנטז עליך מוצצת לגבר אחר והזין שלו כמעט חונק אותך. מטריף אותי שאת מוצצת רק לו". עוצר כדי לנשום קצת"...

"הוא זיין אותך כמו שאני לא יודע, חזק ועמוק, גמרת בכל תנוחה שהוא דפק אותך. עמד לו כלכך חזק ממך, לא כמוני". בשלב הזה החרמנות שלי היתה בשיאה, הרגשתי שאני נוטף וכל מילה יכולה לגרום לי לגמור בלי לגעת בזין שלי בכלל. "אתה כלכך סקסי כשאתה מדבר ככה בלי להתבייש", היא אומרת בחיוך ועיניים נוצצות. "גמרתי כשרכבת עליו וגנחת שאת אוהבת את הזין הגדול שלו ולא את הקטן של בעלך", אני משפיל מבט ולא יודע איפה לקבור את עצמי. "תראה מה אתה עושה שלי", היא מפריעה לי ברחמים העצמאיים ומגישה לי לפה אצבעות רטובות מהכוס שלה. אני מלקק בתאווה ומתענג על הטעם שלה.

"ובשלישית, על מה גמרת פעם השלישית, דילדו כנוע ומושפל שלי?". פינטזתי שאני מלקק ומוצץ זין גדול ועבה והוא מלטף לי את הראש. "הוא גמר לך בפה?", היא שואלת. "כן, בלעתי הכל ואז הוא זיין אותי חזק עוד ועוד כמה שהוא רצה, איך שהוא רצה"... אני מרגיש שאני קרוב לנקודת האל חזור. "אתה כזה סוטה מטונף, רעב לזין, נכון?" הוא אומרת כסוג של שאלה רטורית. "כן, המלכה, אני דילדו רעב לזין, כנוע וסוטה", אני אומר ומרגיש איך המילים מובילות אותי לגמירה הלא מיוחלת... אני מתקפל הכי קטן שאפשר, נסגר לתוך עצמי, כולי מרוח בזרע שלי, מבוייש. היא מחבקת אותי , "אני אוהבת אותך דילדו כנוע שלי, אני אוהבת אותך סיסי שלי, אני אוהבת אותך גבר שלי, רק אותך, בדיוק כמו שאתה", היא מנחמת אותי.

 

 

* למען ההגינות, החל מהפסקה השניה, הכל היה ונשאר בראש שלי *

 

Qcandy​(נשלטת) - חבל...דמיינתי את זה קורה באמת...חיבוק.❤
לפני 4 שנים
Chucha - הגינות זה חשוב ;) 😆
בוקר טוב לך שרף
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה נשמה יקרה
לפני 4 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - אבל היי, זה היה יכול לקרות!
לפני 4 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - למען ההגינות, אני גמרתי עם כל
פנטזיה שלך, יקירתי. אם תרצי
לצידך חברה כשתספרי לה באמת,
אני כאן לרשותך.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירתי
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - זה בהחלט יכל לקרות במציאות, זה כבר קרה בגרסאות אחרות, אתמול ספציפית זה לא כלכך התאים מיותר מדי סיבות אבל העיקר ההגינות :)
לפני 4 שנים
Baloo​(אחר) - אהבתי מאוד💖 משהוא בטקסט שידר אינטימיות וכנות נדירה
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה נקסוס
לפני 4 שנים
אנוצ'קה שלך - תן לה לקרוא את הפוסט הזה.
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - פנטזיה הגונה.
:-)
גם אני חשבתי שזה באמת קרה.
לא נורא. מאחל לך שעוד יקרה.
לפני 4 שנים
טלי35​(שולטת) - היא נשמעת מדהימה (:
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה בשמה ובשמי... היא באמת מדהימה, רק צריכה את הדחיפה להכנס ל"נעליים" הנכונות
לפני 4 שנים
מענטז​(אחר) - "אתה כלכך סקסי כשאתה מדבר ככה בלי להתבייש"
זה!
הכי הכי סקסי
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה :) המשפט הזה אמנם נאמר בהזדמנות אחרת כמו כל מה שנכתב החל מהפסקה השניה
לפני 4 שנים
מענטז​(אחר) - תמשיכי לחשוף מתוקה
זה עושה לך טוב לעור הפנים
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - ואוו כתיבה מעולה ומחרמנת כתמיד
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה ידידי היקר
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י