לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 11 בפברואר 2020 בשעה 4:52

מתעורר והיד אוחזת את הזין שלי שעומד זקור וקשה. היא נפרדת ממני לשלום בנשיקה ויוצאת לעבודה. יד מלטפת את הזין ואני מרגיש את הפרפרים בבטן.

לאונן או לא לאונן, זאת השאלה

הליטוף הופף לשפשוף כשאני נזכר בחלום שהיה לי. בחלום היא פוקדת עליי לגמור בתוכה, פעם אחרונה לזמן הקרוב, למה?! כי מתחשק לה להשתמש בי ולראות כמה כנוע אני יכול להיות. "אתה תצטרך לענג אותי כל יום אבל בלי לזיין אותי", היא אומרת בחלום והזין שלי מתקשה עוד יותר והיד משפשפת יותר חזק. "אתה תעשה שאני אגמור כל ערב ואם תהייה ממש טוב, אני ארשה לך לגמור אבל רק אם אני אזיין אותך בתחת ורק אם תאכל את הזרע שלך לקינוח"... אני כבר לא יודע אם זה חלום או מציאות, אולי זאת סתם עוד פנטזיה מטונפת שלא תתגשם. 

הגירוי כלכך חזק ואני מנתק מגע מהזין שלי. מרגיש את הביצים שלי כבדות ואת התחת מגורה כלכך, כמו כוס מיוחם. לפתע המחשבות בראש שלי מתחלפות ובמקומה מגיע גבר שאני לא יודע איך הוא נראה אבל אני מלטף אותו עד שהיד שלי אוחזת בזין שלו שמתקשה. יש לו זין גדול ועבה ושלי כבר חזר לגודלו המזערי. אני נוגע בו והגוף שלי חוטף צמרמורת מטריפה.

הגירוי כלכך חזק ואני מרגיש אותו בכל הגוף. אני מבקש ממנו רשות לאונן לו אבל קודם אני מלטף את הזין שלו, מתענג על המגע, אין לי מושג איך הגבר הזה נראה אבל אני מרגיש שאנחנו כאילו מכירים אחד את השני. אני מסתכל לו בעיניים כשאני משפשף לו את הזין. הביצים שלו גדולות וכבדות וכל מה שיש בראש זה הרצון לרוקן אותו. בדיוק אז השעון מעורר מצלצל וצריך לקום, להעיר את הילדים, להכין כריכים, לצאת לעבודה, לסיים את העבודה שצריך להגיש מחר. מחשבות, מחשבות ועוד מחשבות, אני לא יודע מה מחרמן יותר כל המחשבות האלה שעברו לי בראש בדקות האחרונות או העובדה שהצלחתי להשאיר את עצמי כלכך מיוחם...

bondman​(נשלט){FLR} - פנטזיה מגרה מאוד.
:-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - איזה מהן?! יש שתיים
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י