לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 8 במרץ 2020 בשעה 9:24

השעון מעורר מצלצל והיא מזמינה להתכרבלות ואז עוד צלצול ומסתובבים... מתחשק לי שהיא תגע בי, תלטף את התחת שלי, את הבטן, תחזיק לי את הזין עד שיתקשה. מתחשק לי שתאונן לי או שאשתפשף ואגמור מולה בכניעה. השעון ממשיך לצלצל והיא קמה, נעמדת מול המראה עירומה, מסתרקת, מתאפרת ואני מהופנט מהתחת הגדול שלה שהייתי נותן הרבה כדי להיות בין פלחיו. אני לא יכול להפסיק להסתכל עליה ו/או לגעת בזין שלי שעומד קשה.

הייתי רוצה לאונן לרגליה, שתדע כמה היא מחרמנת אותי, אבל עוד רגע הילדים בטח התעוררו ועוד כל מיני תירוצים עלובים ומטופשים.. היא מתקרבת למיטה ולוקחת משהו מהשידה שלה ואני מתקרב ומנשק את הירך שלה. אם רק היא היתה אומרת לי לבוא אל בין רגליה, הייתי מנשק, מלקק ומתמסר לכל מ"מ מהגוף שלה, אבל היא חוזרת למראה ומתארגנת ליציאה לעבודה.

"את כלכך סקסית", אני אומר לה והיא עונה בביטול הקבוע. "את אולי חושבת אחרת, אבל אני חושב שאת סקסית, אז תפסיקי להיווכח", אני עונה בכעס ובראש שלי אני מדביק אותה לקיר, מזיין לה את הצורה וגומר לה על הפנים, אולי ככה היא תרגיש סקסית ?! 

במקום כל זה, אני נשאר בשמיכה לעוד כמה דקות של בטלנות.. אחרי שהיא תצא לעבודה, אני אלך למקלחת ואגמור עליה, בלי לבקש רשות, למה?! כי זה הכל בגללך, או בזכותך... 

 

 

* אין לי מראה כזאת בבית וזאת גם לא אישתי, אבל הייתי חייב כדי למנוע הודעות מיותרות *

Chucha - הפסקה הלפני אחרונה... סקסית אש

ואיך בדיוק התמונה הזאת *תמנע* הודעות מיותרות? 🤔
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - התמונה רק כדי להראות שיש נשים סקסיות אחרות ולתת גיבוי כל אלה שמרגישות אחרת.

אנשים שחושבים מהזין ולא מהשכל, צריכים שיסבירו להם, וגם זה לא תמיד עוזר
לפני 4 שנים
Chucha - אה.
כן.
Carry on 😘
לפני 4 שנים
Chucha - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י