לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 21 במרץ 2020 בשעה 8:39

ככל שהימים עוברים, החרמנות שלי מתעצמת. עשרה ימים ללא גמירה אבל מי סופר ?! הנוכחות של הילדים מניבה רגעים של אושר אבל גם מתחים וסבלנות מעורערת אבל לבינתיים אפשר לומר שאנחנו עומדים במשימה בכבוד. אולי כל ה"חוויה" הזאת שנפלה עלינו, היא סוג של מבחן אחד גדול... מבחן בסבלנות, בהורות, זוגיות, משפחתיות, ניהול משק בית, חברות, תזונה, משמעת עצמית, דחיית סיפוקים ושוב הורות כי זאת הפעילות המרכזית שלי בימים האחרונים.

ככל שעוברים הימים, החרמנות שלי מתעצמת ולוקחת את המחשבות שלי רחוק מכאן... התשוקה מקבלת תוספת קונטרסט ומתרחקת מהמציאות ומגיעה לרמות גבוהות של סטיה וזימתיות. בימים כאלה החרמנות לא מוצאת את הזמן והאנרגיות כדי להעניק לה את היחס הנדרש ולהרגיע אותה ואולי זה עוד סוג של מבחן, אף אחד לא מת מקצת חרמנות.

ככל שעוברים הימים, החרמנות שלי מתעצמת ואיתה מתפתח הצורך בכניעה והשפלה, יותר מהרגיל, הרבה יותר מהרגיל... מתחשק לי שהיא תהייה קצת רעה ותשתמש בי ותמנע ממני חדירה וגמירה... מתחשק לי להרגיש את הנשמה שלי נמתחת אל מעבר לגבולות הרגילים והמוכרים, להרגיש את החרמנות בוערת בי ולא ניתנת להגיע לפורקן.. מתחשק לי להרגיש את התשוקה שלה, את המיצים שלה, להרגיש את כל החושים שחי מתחדדים ומתמסרים לה ואז אולי רק אז היא תרשה לי להגיע לפורקן

 

 

 

* נכתב לפני כמה ימים ומשום מה לא העלתי... שבת שלום 

 

bondman​(נשלט){FLR} - 10 ימים? וואו. כמה עכשיו.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - כנראה שכחת, אבל היה בונדי אחד שהיה מחזיק מעמד 20 ימים בלי מאמץ, אז מה זה עשרה ימים ?! היו 10 ימים נטולי סקס, ואז היתה אוננות ללא רשות (היום סיפרתי לה) אם תלך אחורה, היה פוסט "מול המראה"
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=976596&blog_id=116640

מאז עברו עוד 10 ימים והיה סקס מדהים שעוד לא הספקתי לכתוב עליו... בימים האלה היו 3 אדג'ינג... כתבתי על שני מקרים
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=979531&blog_id=116640
וגם כאן
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=116640&postid=982070
ויהיה פוסט על אירועי היום...
לפני 4 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - אתה יודע, יש לי את החוויה הכי משונה כשאני קוראת את הבלוג שלך, אני מתחרמנת מהצד שלך. וזה קטע, כי אני תמיד שמה את עצמי בליהוק הנשי. וזה לא קורה לי עם בלוגים של נשלטים אחרים.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - קודם כל, תודה ! את לא מבינה כמה זה מרגש לקבל כזאת תשובה (במיוחד לי שמאוד קשה לי לראות את עצמי כסקסי או כמחרמן... אולי אני אכתוב על זה פעם).
הליהוק הנשי הוא משהו שמלווה אותי מאז שהרגשתי חרמנות בפעם הראשונה... חשבתי על לא מעט לאחרונה, שמאז שהתחלתי לפנטז במובן מיני, תמיד הפנטזיה היתה מנקודת הראות של האישה (עוד פוסט שאולי יכתב ביום מן הימים). גם בגיל ההתבגרות שפינטזתי, הרבה לפני שידעתי מה סקס בכלל... תמיד היה תיאור מדויק של האישה, מה היא לובשת, הרעש של העקבים, ערימת הבגדים על הרצפה, הגניחות שלה, הגמירה שלה, איך היא מרגישה כשהוא נוגע בה, מזיין אותה והגבר?! הגבר תמיד זין, בלי פרצוף, בלי גוף, אף פעם לא התייחסתי לרגשות שלו, לתשוקה שלו, הוא תמיד היה סוג של אמצעי להשגת הסיפוק של האישה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י