שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 21 במרץ 2020 בשעה 22:19

שבת שניה ברציפות בבית, ראשונה ממש בבידוד... השבוע הארוך והדיי מוצלח השאיר אחריו עייפות ולדעתי שברנו את שיא ההתעוררות מאז שנולדו לנו ילדים... אחרי ארוחת בוקר מפנקת, הילדים פרשו לשחק, לריב על שטויות, להמשיך לשחק, לריב שוב והתכנס ללופ שיכול להמשיך ככה שעות. היא פרשה גם למיטה ואני סידרתי כל מיני דברים בבית, שוב דבר ממש מרגש וכשסיימתי הצטרפתי אליה. הילדים היו עסוקים בשלהם ונתנו לנו חלון זמן להתמזמזות ולשיחה זימתית ומחרמנת במיוחד שבמהלכה כללה גם ליקוקי פטמות, זקפה קשה במיוחד ומלא pre-cum שנזל ממני...

בדיוק אז הילדים נזכרו שיש הורים בבית וכדי להציק להם ובתגובה ערמותית שלחנו אותם למשימות שונות ומשונות ברחבי הבית... זה השאיר לנוקצת זמן להמשיך את השיחה שלנו, סוג של יחסינו לאן, אבל בקטע טוב, ממש טוב. היכולת לנהל שיחה בוגרת על תשוקה, פנטזיות, חוסר ביטחון, דרכי פעולה לעתיד ועוד נושאים מחרמנים, הוכיחה לנו את החוזק של הקשר שלנו ובתכלס התקשורת שלנו כלכך טובה כשאני אנחנו מפסיקים לפחד ו/או להתבייש.. זה היה שווה הרבה יותר מלגמור באותו רגע וגם הילדים כבר איבדו סבלנות והיו זקוקים לאבא מיוחם במיוחד שיקום אליהם וייתן להם קצת צומי ועל הדרך יכין גם ארוחת צהריים... תכננו להמשיך מאותה נקודה בערב, אחרי שהם יירדמו.

 

בערב, היא היתה עצובה בגלל הוירוס הרשע אבל חיבוק צמוד במיוחד ונטול בגדים הרגיע קצת את האווירה והוביל אותה להשתמש בדילדו שלה, כלומר בי. לחיצה על הדגדגן וליקוקי פטמות הובילו אותה למצב רטיבות מתקדם. היא ביקשה שאשכב עליה והיא הניחה את הזין שלי צמוד לדגדגן שלה והיא אוננה איתי... ההרגשה היתה מרגשת ובאמת הרגשתי שלה, הרגשתי כמו כלי שנתון לרשותה והיא משתמשת בי כרצונה ואפילו מרשה לעצמה לגמור ללא חדירה, שזה בהחלט אירוע נדיר במחוזותינו.

היא רצתה עוד מהדילדו שלה ועכשיו כבר הרגשתה לי לחדור לתוכה. הייתי בטוח שאני אתפוצץ בתוכה תוך שניות אבל זה לא קרה וזה רק הטריף אותה עוד יותר... היא ביקשה לרכב עליי וכמובן שהסכמתי, לא שזה נתון לשיקולי, אבל אני הכי אוהב כשהיא רוכבת עליי, ככה אני יכול להרגיש את כל הגוף שלה והיא הכי סקסית כשהיא מרשה לעצמה להרגיש בנוח ולהשתולל על הזין שלי, אין תחושה מדהימה מזו לדילדו כנוע שכמותי.

פתאום היא יצאה ממני ומרחה את הזין הקשה שלי בקרם וחזרה לרכב עליי, הפעם בתחת הדורש זין שלה. יותר מדי זמן, לא הצלחנו לממש סקס אנאלי והיום זה קרה. נראה שהיא בדרך לגמירה נוספת אבל לבסוף המתח מהמצב הכניע אותה. היא נשכבה קרוב ורצתה כלכך לספק אותי ואפילו הציעה לזיין גם אותי בתחת אבל הגוף שלה כבר לא היה ממש איתנו ושמרתי עליה עד שנרדמה ואני נשארתי עם ביצים כואבות, מיוחם ברמות שלא הכרתי אבל מבסוט... שיהיה לנו שבוע טוב

 

 

bondman​(נשלט){FLR} - מקסימים. שבוע טוב אחי.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - שבוע נפלא, גם לך ולכל משפחתך
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י