צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בדס"מ מנקודת מבטה של Lady Z

מאמרים, ביטויים, סיפורים וידע כללי מנקודת ההשקפה האישית שלי!
לפני 4 שנים. 22 במאי 2019 בשעה 16:56

לשונך עוברת על קימורי כף רגלי וכל גופי מצטמרר. היא מלטפת בין אצבעותיי והחום עולה אתה שואב את בהונות רגלי.. ואני מרחפת למקומות אחרים.

מה יש ברגליים שלנו שעושה לנו כל כך טוב!?

כולנו נמשכים לאיבר זה או אחר בגוף האדם (מעבר לאיברים ה"בנאליים" כמו החזה, הישבן ואיברי המין ) – חלק נמשכים לשיער, חלק לידיים ומחקרים גילו של47% מהאוכלוסייה, מה שממריץ להם את הדם באמת, הן הרגליים ו / או כל מה שקשור אליהן. רגליים וכל מה שמתלווה אליהן הן נושא לדיון כבר מימיי קדם. יש את אלו הסולדים מהרגלים מתוך מחשבה על לכלוך, זיעה, יבלות, ציפורניים חודרניות ריחות ויש את ה 47% מהאוכלוסייה אשר מתגרה מהם נפשית ומינית.

בימים עברו, טענו כי המשיכה לרגלים נובעת  מהצורה הפאלית של הרגל המזכירה את איבר המין הגברי. היפנים בעבר קשרו את רגליי הבנות על מנת שיהיו קטנות ככל האפשר וידמו לצורת לוטוס. בתרבויות אחרות נשים הלכו ואף הולכות עד היום עם ידיים ורגליים מכוסות עד תום כדי לא לעורר מחשבות לא "טהורות" או לחלופין "הצגת" כף הרגל לפניו של אחר נחשבת כעלבון רב.

פרוייד טען , כי המשיכה לרגליים מגיעה מהילדות שלנו. כילדים האיבר הנגיש ביותר להורינו היו הרגליים, חיבקנו אותן, הורינו הקפיצו אותנו עליהן, לרוב הן גם היו החלק שעיניינו קלטה הכי הרבה מהורינו. ברמה הפיזית, כף הרגל הינה מקום התקבצות כל קצוות העצבים בגוף. מגע מסוים בנקודות שונות בכף הרגל מעוררות בנו תחושות לאורך אותו העצב ועל זה מבוססת תורת הרפלקסולוגיה. בשנים האחרונות המדע ומחקר המוח נתן לנו סיבה נוספת ואולי החשובה ביותר. במחקרים שנעשו ברמה הקוגניטיבית והתחושתית גילו שהאזור האחראי על תחושות באזור אברי המין צמוד ולפעמים נוגע באזור האחראי על תחושות הרגליים.

האובססיה לרגליים גלשה גם לכל אשר קשור לרגלים. במאות הקודמות באירופה הקלאסית, אנשי האצולה, נשים וגברים, כאחד נעלו נעליי עקב, דבר אשר נתן להם מראה זקוף יותר וכמובן גבוה יותר – בדימוי העצמי זה תרתי משמע העמיד אותם מעל כל השאר. ב1955 הצרפתי רוג'ר וויוויר יצר את עקב הסטילטו בדימויי להב הסטילטו אשר היה דק וחד. חוסר הנוחות של הנעל הוציאה אותה יחסית מהר מהאופנה הוונילית אך השתלבה מעולה בעולם הפטיש. לרוב עקבי הסטילטו הם גבוהים ומשרים ללובש אותן מראה אצילי המבליט את העכוז וקימורי הרגליים. מי שהולכת עם סטילטוס מראה שיש לה יכולת סבל גבוהה עם יציבות מרשימה.

יש סוגים שונים של פוטפטישסטים העיקריים הם:

-פוטפטיש לרגליים נקיות יפות ואסתטיות- הם יכולים להתביית על אזור מסוים ברגל, כגון: הקרסול, עקב, אצבעות או לחלופין כל הרגל כולל הברך או השוק. המראה, המגע, הריח גורם להם לערנות ועוררות נפשית ופיזית. המגע של לשון באזורים מסוימים מזכירים ומדמים לנותן מין אוראלי ולמקבל כשהלשון הרטובה עוברת על קצוות עצבים מסוימים עושה את אותו האפקט.

-פוטפטיש לרגליים מלוכלכות, פצועות, חסרות הגיינה או אסתטיקה-לרוב אנשים אלו מאוד מתחברים להשפלה. הם חשים קטנים ומושפלים כאשר רגל תנחת על פניהם או שיכריחו אותם "לנקות עם הלשון" את האיבר המזוהם. לפוטפטישיסטים אלו, המחשבה על ריח זיעה, המחשבה על ציפורניים חודרניות או ארוכות, המחשבה על יבלות או פטריות . ככל שהרגל תהיה פחות אסתטית ככה זה יעצים את תחושת ההשפלה שאליה הם נמשכים.

-פוטפטיש משולב שו/בוט פטיש – לפטישיסטים אלו לא מספיקה הרגל. מה שמעורר אותם הן הנעלים עצמן או העקבים של הנעל . המקור לזה נטען שמגיע מעולם השיווק והעיתונות. בימיי עברו וגם היום, הופיעו על כרזות פרסום שונות נעלים על יד נשים  יפות ו/או עירומות בעיקר בחוברות למבוגרים או סרטונים. החיבורים הפסיכולוגים שלנו עושים את הקישור של אישה מושכת וסקסית לנעלים. יש כאלו שאוספים נעלים של נשים שונות ודרך ההערצה שלהם לנעלים הם מהכיוון שלהם מראים הערצה לאדם שנעל את הנעל. יש כאלו שמתחברים למראה הפאלי של העקב. הם ילקקו, ינקו, ימצצו את הנעל והעקב , ישתו מהן יסניפו ויעמידו את הנעל על מזבח הסגידה שלהם.

כמובן שיש את אלו הנהנים מפוט פטיש בצד המקבל. פה זה חוזר ממש לחיבורי העצבים אשר מדמים לנו את חווית התחושה של מין אוראלי. התחושה של הנחת  כפות רגליך על אחר כחפץ אומנם קשורה לפטיש אחר אבל קשור גם כן לתחום הפוטפטיש. למי שאוהב להשפיל ורואה את הרגל כמקור להשפלה יהנה לשים את רגליו על הראש של הנשלט או לתת להם לנשק את הרגל כאות להערכה. וברמה המינית השימוש ברגל כאיבר מיני חודר או מענג – שוב המראה הפאלי בשילוב התחושות הקוגניטיביות שלנו מאפשרת לשלל אפשרויות משחק.

אם אתם חשים קצת לא נעים עם הפוט פטיש שלכם דעו שאתם בחברה מעולה!!!! כמעט חצי מהאוכלוסייה איתכם ומבינה בדיוק למה אתם כל כך נמשכים לרגליים. אמנים כמו אלביס פרסלי, בריטני ספירס, אנדי וורהאל, קזנובה, קוויטין טרנטינו, קריסטיאן סלייטר, דיטה וון טיז, ריקי מרטין וג'י לנו הם רק אחדים ממאות אשר הודו בעיתונות שהפטיש העיקרי שלהם הוא הרגליים!

שמעון רביזדה​(אחר) - לא ציינת עוד סוג: כף רגל מטופחת, לא מלוכלכת, אבל לא מקולחת ומדיפה ארומה טבעית אחרי יום עבודה \ חדר כושר וכו׳.

זה הסוג הכי מחרמן שיש..בעיניי לפחות.
לפני 4 שנים
nan - פשוט כיף לקרוא את הפוסטים שלך
לפני 4 שנים
slave for ever​(נשלט) - מה שכתבת על פוט פטיש לרגליים מלוכלכות, לא שמעתי על מי שנמשך לכף רגל לא אסתטית, פצועות, יבלות.

מלוכלכות, זה אומר כפות רגליים מלוכלכות שצריך לנקות אותן עם הלשון.
לפני 4 שנים
LZ-BDSM-ACADEMY - תתפלא :) יצא לי להכיר כמה כאלה שעניין האסתטיקה המועדף היה פצוע ועם תוספות כאלה ואחרות. ככל שפחות נראה "טוב" כי זה סובייקטיבי ככה תחושת ההשפלה גדולה יותר בשבילם ומשם הקייק
לפני 4 שנים
בחור בישן נשלט - מה לגבי הצד הנשי? כשהצד הגברי מקבל פוטפטיש? עד כמה זה קיים?
לפני 4 שנים
slave for ever​(נשלט) - הרבה פחות מאשר אצל הגברים.

הנשלטות יעשו את זה כי זה מה שהאדון אוהב ועושה לו טוב ולא בהכרח כי זה הפטיש שלהן.
לפני 4 שנים
LZ-BDSM-ACADEMY - זה נכון שזה יותר נפוץ אצל נשלטים מאשר נשלטות אבל מכירה אישית לא מעט שעושות זאת מאותו מקום אוהב כמו שגבר .
פוט פטיש זה לא רק של נשלטים... הרבה גברים ונשים נמשכים לרגליים בלי קשר לשליטה
לפני 4 שנים
slave for ever​(נשלט) - לכן כתבתי שזה הרבה פחות מאשר אצל גברים. באסה שאת לא מאשרת בפייסבוק.
לפני 4 שנים
LZ-BDSM-ACADEMY - יש בהחלט יש!!! בסופו של דבר זה נכון לשניי המינים ואני מכירה לא מעט נשלטות ושולטים שנהנים מזה
לפני 4 שנים
טרנטינו​(נשלט) - אויי פוט פטיש, חלום.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י