לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בדס"מ מנקודת מבטה של Lady Z

מאמרים, ביטויים, סיפורים וידע כללי מנקודת ההשקפה האישית שלי!
לפני 4 שנים. 27 במאי 2019 בשעה 6:35

הגדרה יבשה: התייחסות אל בן אדם כאל חפץ, לא רק ברמת שלילת האנושיות ממנו אלא בהפיכתו לחפץ ספציפי. פורניפיליה היא ההקצנה של החפצה, החפצה + קיבוע למקום לאורך זמן ע"י קשירה.

למושג החפצה יש קונוטציה שלילית בעולם הגדול וזה בעיקר מתייחס להחפצה נשית, שימוש בנשים כחפצים בתעשיית הפורנו, האופנה, ומדיה. קבוצות פמיניסטיות רבות אף קמו ושמו את דגלן בפעילות כנגד סוג החפצה זה.

בבדס"מ, בשונה מהגישה הפמיניסטית, החפצה הינה חלק בלתי נפרד מאורך החיים. עצם העובדה שהשולט מתייחס לנשלט שלו כרכוש או הבעלים של..,  מרמז על החפצה.

אבל הפעם נדבר על החפצה כפטיש.

כחלק בלתי נפרד מהיות הנשלט עבד ומשרת, בהרבה סיטואציות עליו להיות כלי ממשי ושימושי. אפשר להפוך אדם כמעט לכל חפץ. ישנם סגנונות שונים של החפצה וכל אחד מתחבר להחפצה מסוג שונה. כמעט אין אף אחד שיתחבר לכל סוגי ההחפצה.

כלי קיבול:

אסלה, מאפרה, מרקקה, מחסן.


שימוש כחפץ וגם שילוב של ספיגת ה"זבל" של השולט, נחשב כהתמסרות גבוהה מאוד.  למי שמתחבר להחפצה והשפלה, הסוג הזה לרוב הופך לפטיש עיקרי אשר מוביל אותם כנשלטים. הפופולרי מבין כלי הקיבול הוא האסלה, השילוב של החפצה ושל מקלחות זהב ומשחקי שירותים שונים נחשב מן הסתם כהשפלה האולטימטיבית. יש הלוקחים את זה צעד אחד קדימה וממש הופכים את הנשלט לשירותים עם מקום לראש מתחת לקרש הישיבה (כי צריך שיהיה נוח)


ריהוט:

שטיח, ספה כורסא, הדום, כיסא, מיטה, שולחן וכו.

שימוש כחפץ יעיל ומועיל לשולט/ת בתוספת תחושת הגוף של הצד השולט על הנשלט. חלק מהריהוט מאוד אוהב את תחושת הגוף הנוסף עליו, משתלב נפלא עם סשנים של טרמפלינג (דריכות הליכה על הנשלט) מעולה לסשנים לשולטים עייפים ( לישון על מיטה אנושית, לנוח ולקרוא ספר על ספה אנושית ).

מהצד של הנשלט מגיע סיפוק אדיר מעצם השימוש בו. עצם זה שהוא יעיל לשולט ללא צורך באמת להוכיח יכולות אלא פשוט להיות שם עבורם ללא מחשבה' ללא צורך בפעולה שעלולה להיות קשה. כמו כן הם מראים את החוזק הפיזי והנפשי של להיות במקום זה לאורך זמן.

החפצה מינית:

דילדו, וויברטור, חור, פה.

חלומם של נשלטים רבים ומהותן של נשלטות רבות, לשמש כמקור הנאה מיני לשולטים שלהם, ללא יחוס אנושי. הם משמשים כחפץ להנאה. לרוב יהיו קשורים או חסרי אונים על מנת שלא יוכלו לזוז ובטעות בצורה זאת או אחרת לפעול בצורה עצמאית אשר מתרחשת אוטומטית כי הגוף מגיב לא רצונית.

בובה:

שימוש בגוף הנשלט כבובה בלי התייחסות אליו כיצור אנושי: הלבשה, משחק, ממיקן, פסל. הנשלט הוא מקור הנאה ומשחק בידיי השולט, הנשלט הוא אמצעי בלבד. מצד הנשלט , שוב המקום של להוות לערך לשולט הוא העיקר. יש נשלטים רבים אשר מאוד מתחברים ללהיות בובה.

 

*כספומט : שימוש בנכסי הנשלט להנאות וצורכי השולט. השולט לוקח כספים מהנשלט כאילו היו שלו, ללא יחס לנשלט כאדם. כמובן שזה בהסכמה וגבולות מוגדרים מראש.. אין להכנס לקשר מבוסס פטיש זה ללא הכרות עם השולט או להקציב לפטיש זה סכום מסויים מערך הכנסתכם ושזה לא יפגע באף אחד.

 

davy jones​(אחר){אהבת חינם} - מרקקה.
לפני 4 שנים
טרנטינו​(נשלט) - מהמם
לפני 4 שנים
LZ-BDSM-ACADEMY - דברים מסויימים כן ואחרים פחות
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י