בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני שנתיים. 31 בדצמבר 2021 בשעה 5:52

הקדמה:

מה שאני כותב כאן הם מסקנות מקשרים ומפגשים שהיו לי עם נשים, ולא אומר שכולם ככה או מהווה איזו דיעה קדומה, וייתכן ואני טועה, אך אלו הם הדברים שעוברים לי בראש ואם למישהו זה לא מוצא חן - הוא / היא יכולים לעבור לקרוא בלוגים אחרים ולדלג על הפוסט הזה.

 

אחד הדברים שאני מנסה הרבה פעמים לפענח , באותם ימים טרופים אלו, זה איך ברא אותנו האלוהים עם הבדלים כל כך שונים בין המינים?

ומדוע זה שאנחנו כל כך הרבה שונים בטיימינג? ברגשות שלנו? בצורה שאנחנו פועלים?

אם אלוהים ברא אותנו הגברים עם מוח אחד וזין אחד, אבל כמות דם שמספיקה רק לאחד מהם, את האישה הוא ברא עם מוח שחושב תמיד על הכל ותמיד, כאשר רמת הרגש גבוהה כנראה מהרמה הפיזית ....

 

אישה לדוגמא , כדי שיבוא לה על גבר, צריכה לעבד המון דברים בראשה. צריכה שכל החושים יופעלו, וצריך לגרות אצלה את חוש הרגש, כך שאנחנו הגברים צריכים להפעיל הרבה משאבים כדי שהדברים יקרו.

גבר לעומת זאת, צריך שפשוט האישה תהיה שם. ובום, זה קורה . כמובן, שהוא צריך משיכה פיזית, אבל בדרך כלל כשהמשיכה קוראת, זה כל מה שצריך.

 

לאישה לוקח זמן לגמור, אנחנו צריכים לעבוד קשה הגברים כדי להביא אותה לשיאה.

בעוד שלגבר (וכל השקרנים שאומרים אחרת , או שאתם עם ויאגרה או שהאגו שלכם בשמים ולא הזין שמתרומם), לוקח להשפריץ לאחר זמן קצר יחסית ובהרבה מהאישה.

 

פרדוקסים אחרים שיכולים לתסכל הוא ההסתכלות החייתית, בדרך כלל אנחנו הגברים חייתיים יותר, מלוכלכים יותר, עם ראש כחול הרבה יותר, ואילו האישה היא הטריגר, אבל הגיינה בראש, יותר רגש נקי , והחייתיות אולי תגיע אחר כך.

 

הייתכן שסדר העדיפויות שונה בין אחד לשני? 

 

גם בנושא קנאת הפין, אנחנו מסתכלים על הדברים אחרת. 

אני מדבר רגע על עצמי - בעוד שאני גומר, הצד השני חושב שנגמר המשחק ואפשר ללכת לישון. 

ומדוע זה קשה לכן הנשים להנות מגמירה טובה של הגבר? רבות הנשים שסולדות ממה שיוצא מגופנו, בעוד שאנחנו אוהבים את המרקם השקוף וסקסי שלכן שיוצא מגופכן כשאתן מגיעות לשיא.

 

ככה אני חושב לעצמי מחשבות (אולי בשקל) , ופרסתי אותן כאן לתומי.

 

האם אנחנו כל כך שונים שקשה לנו להצליח להגיע לשיאים יחד? האם ההבדלים האלה נעשים בכוונה דווקא כדי לגרום לפרדוקסים האלה ליצור את אותה סטייה הורמונלית של ההתרבות האנושית? 

 

פילוסופיה אירונית.

 

מה אתן/ם חושבים/ות?

 

 

ארגמןן​(אחרת) - אנחנו שונים ומשלימים. אנחנו צריכות אתכם כמו שאתם ואתם צריכים אותנו כמו שאנחנו. זה מדוייק. מדוייק כמו פין ופות תקע ושקע :) זה מתאים.
לפני שנתיים
ילדתי שלי - איפה שיש אתגר, יש עניין ויש התפתחות.
לפני שנתיים
פרח הסאקורה​(נשלטת) - ישנם גם גברים הנגעלים מירידות. בכל אופן, בעיניי גישור הפער וניסיון של הבנת הצד השני זה מה שהופך את הכל להרבה יותר מוצלח.
לפני שנתיים
smoky mami - מעניין וכתוב יפה.
לפני שנתיים
Qcandy​(נשלטת) - מסכימה עם הכל למעט הראש הכחול המלוכלך...לפחות שלי הרבה יותר מלוכלך וסוטה משלו 🤭 יוצאת מן הכלל תרתי משמע🤣
לפני שנתיים
PrincessButtercup - יש לי מלא מה להגיד.
אני לא מסכימה כל כך עם הפוסט הזה.

״גבר לעומת זאת, צריך שפשוט האישה תהיה שם. ובום, זה קורה״ - גם עבור גבר כדי להיות במערכת יחסים משמעותית יש צורך בגירוי רגשי, אינטלקטואלי, מחשבתי. תחשוב על זה, הנשלטת שהכי תעשה לך את זה היא לא הכי יפה, הכי רזה, היא זו שתאתגר לך את המח והלב.
לגבי הכיוון ההפוך, גם נשים יכולות להיכנס למסיבה לשים עין על גבר להזדיין איתו ולהמשיך. לא תמיד חייב רגש וגירוי אינטלקטואלי. השאלה היא מה המטרה ואני חושבת שדווקא בזה אין הרבה שוני. קשר משמעותי הוא קשר עם משיכה פיסית לצד משיכה רגשית וקוגניטיבית.

״בדרך כלל אנחנו הגברים חייתיים יותר, מלוכלכים יותר, עם ראש כחול הרבה יותר, ואילו האישה היא הטריגר, אבל הגיינה בראש, יותר רגש נקי , והחייתיות אולי תגיע אחר כך״ - ממש לא מסכימה. אם היית מטייל בראש שלי או של כל אישה ממוצעת היית מופתע לגלות שהיא אפילו יותר מלוכלכת ועם ראש כחול ממך. לגברים יש לגיטימציה חברתית להביע את הפנטזיות האלה בעוד שלנשים אין. או משמעותית פחות. המסע המטורף שאני עוברת היום עם עצמי הוא להנכיח את הדמות הפרועה המינית הסוטה שבי בחיים שלי. זה לא פשוט להרבה אנשים. גם לי. לפרוץ את כלא המחשבות שלי.

יש עוד אבל נראה לי מספיק חומר למחשבה.
תודה על הפוסט ❤️
לפני שנתיים
THE-MASTER​(שולט) - תודה על התשובה המפורטת. לגבי הסיפור של אישה שתהיה שם - אני מסכים חלקית מאוד בנושא. מחקרים מראים כי העולם (למרות שהשתנה ומשתנה מאוד בנושא) , נוטה לחשוב כי האישה יפה מגבר ברוב המקרים - מאחר והיא הטריגר. יכולות להיות סיטואציות לכאן ולכאן וכל מקרה לגופו - נכון. אבל מה שמטריג את הגבר , הצייד שהולך לצוד , היא האישה שאותה רוצה לצוד. ולכן ההקשר הפיזי שמתייחס לגבר חזק יותר מהמנטלי. בהחלט את צודקת, קשה לגבר להישאר במערכת יחסים רק במובן הפיזי ואני מדבר על עצמי - אם אין תוכן, שיחה, המשיכה מן הסתם תדעך. ונכון, שאני מאוד הייתי רוצה מישהי בעלת שיחה תוכן, אבל , וכמה רדוד שזה יישמע, הקליק הראשון זה המראה.

הדבר נותן גם תשובה לסוגיית החיות - שכן גבר הוא הצייד.

מסכים שאפשר לשנות את הדברים זה עניין של חשיבה (ונסיון).
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י