בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 9 חודשים. 25 בספטמבר 2023 בשעה 21:24

אני באמת לא חושב שאני מגלה למישהו או למישהי משהו חדש, בסוף הכל פשוט אצל רובנו מתחיל ונגמר בסקס, שהרי ככה נבראנו על ידי העולם. אפשר להתווכח אם יד אלוהים בדבר או סתם היקום, אבל בסוף אנחנו מבינים שאנחנו הגברים נולדנו עם מוח אחד וזין אחד, וכמות דם שמספיקה רק לאחד מהם.

 

ואני לא מתבייש לומר ש90 אחוז מזמני המקצועי, בסוף באחד התאים של מוחי, מתעורר לו מחשבת החרמנות, ככה זה וזה מה שמניע אותי, וכל פעם שנפגשתי עם פסיכולוג, יועצת המתיימרת לומר שהיא יועצת מקצועית ומסתבר שהיא חובבת (סקס), או אפילו פסיכיאטר - אמרו לי רק דבר אחד- שזה בריא, זה הטבע, וצריך להתמודד איתו.

 

אז למה אנחנו בחברה כבר מייחסים את זה לשיימינג ענק? רק כי זה לא בסדר להטריד נשים בפומבי? אז אני חושב שזה לא בסדר להטריד אף אחד בניגוד לרצונה.

אבל בא לי , כל כך בא לי מישהי שתבוא ותגיד לי בצורה פתוחה (בין שנינו בלבד), שהיא רוצה ומעוניינת בהטרדה מינית.... שהיא רוצה שאכנס בה בכל הכוח, בה ובגופה, ואף במוחה.

ובא לי שהמטרד הזה יהפוך להיות לגיטימי, ובהסכמה. תגידו שאני משוגע? נו בסדר, כולנו כאן משוגעים לא? ואם זה בהסכמה תגידו שזה לא מטרד לא? אבל בא לי להטריד בהסכמה....

 

בא לי שכל החושים יהיו כהים מנשוא, כך שכל מיצנו יתערבבו בגלל ההטרדה הזו. והרי כולה אנחנו רוצים את הדברים הפשוטים לא?

 

כי בא לי מליון דברים אחרים, בא לי להיות מול מישהי ולהתמתח מולה בלי בושה בזמן שהיא מוצצת לי את חיי.

בא לי שבזמן זיון לא נורמלי, ונילי לחלוטין, כשאני מפמפם מעליה, הדבר היחיד שהיא תתפוס זה את הישבן שלי, תלטף, תעביר אצבע על החור האחורי שלי, ורק תגמור לי לגמור ללא שליטה. למרות שאני זה שמעליה, ואני זה שגומר..... ואינשאללה שנגמור יחד....

 

בא לי לקשור, להפליק, ולדבר בטון שולט, ובכל זאת, התמונה של מישהי שידיה עלי, מוטרדת, נאנקת וגונחת, לאחר שהפשטתי אותה בכוח מכל בגדיה, ונצמדתי אליה במהירות, (ולמרות שחתמה לי על ויתור מכל תביעה), לא יוצאת לי מהראש!

 

אם יש מישהי בקהל שמעוניינת, אבל גם מעוניינת בשיחה, תוכן, ובכלל....... 

 

האם זאת קריאה סתם כך באוויר הגלקטי? רק אלוהים, או היקום יודע....

פטיש ציצים​(מתחלפת) - האמת שאני מפנטזת על *ונס , על הטרדה מינית. מדמיינת שאני עולה לאוטובוס צפוף מאוד והוא מאחורה …
מדמיינת שיש לי בוס מעליי שמאלץ אותי .
אני חולה בראש כי כל כך באלי את זה , אבל לא בתור סשן או תכנון , אלה ממש לחוש את הפחד , את הרעידות בגוף , לבכות תוך כדי , להתחנן לחיי. שה אף פעם לא קורה לי!!!
לפני 9 חודשים
cataleya​(נשלטת) - נייס😇
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י