בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 7 חודשים. 27 באוקטובר 2023 בשעה 5:25

פוקח עיניים, מחלום שאינני זוכר את תוכנו,

אתם מכירים את זה שאתם בין שלב חלום להתעוררות, הכל כזה קצת טושטוש , ואתם בתחילה חושבים שאתם במקום מסויים , שאריות כנראה אותו חלום ששכחנו את תוכנו, ומתעוררים להיות במקום אחר?

גיליתי שאני באותו מקום בדיוק בבוקר מהבוקר שקודמו בשבועיים האחרונים - זה מה שקרה. כנראה חלמתי משהו שהזכיר לי בית, וחלמתי שאני בחדר שינה. במקום זה התעוררתי במיטת בסיס - היא שבורה אבל היא שוברת... וכל מה  שאני צריך (כרגיל), זאת מקלחת..... אני מרגיש במיוחד בשבוע האחרון שכמה שאני לא מתקלח, ובמקרה שיש מים חמים, אני עדיין מרגיע מיוזע..... מדהים.

 

אז למה אני כותב על זה אתם שואלים? כי אין לי באמת למי לפרוק, ולדעת שבסוף גם הצד השני יבין ויכיל, ותהיה לו הסבלנות לכך,

הדמיון פורה, פורץ ותמיד שם , תמיד מנקר, הצרכים הגבריים והאנושיים פורצים ונמצאים שם בדיוק בזמנים הקשים, במיוחד במצב חירום האומה.

זה לא שלא היו לי פנטזיות ורצונות גם קודם, אבל התחושות התגברו והרצון והצורך פשוט לוחצים בדיוק כמו הצורך כשאתם צריכים ללכת לשירותים. 

ואני תמיד שואל, היכן עבדו עלינו כשיצרו אותנו?! 😄 (הגברים)....

 

בדמיוני אני מדמיין קם למציצת בוקר ענפה, הולך לשירותים, ואת נכנסת כשאני יושב בהפתעה מוגמרת, עירומה, ובלי לעשות לי חשבון , מדברת איתי, מסתכלת עליי, מתכופפת אליי בזמן שאני עושה את שלי.... ולא איכפת לך, לא מעניין אותך בכלל, אלה מה שחשוב לך זה לא המסביב, מה שחשוב לך זה - אני.

 

זאת הקרבה שאני מחפש , שאני כל כך כמהה אליה. שלא משנה באיזה מצב אני, את תסתכלי אליי כאילו אני המרכז, וכל השאר נספח ולא חשוב. 

זה מה שיגרום לי להתנפל עלייך הרבה יותר, מבחינה מינית, ומבחינה אינטלקטואלית. 

 

ובינתיים הגב שלי שבור ואני צריך מסז' - בכל הגוף ..... מי מתנדבת?

shay's​(נשלטת) - ❤️
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י