בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 13 שנים. 19 באוגוסט 2010 בשעה 5:52

אז הבטיחו לנו יום חם היום (35 מעלות בצל...), והבטיחו שיהיה יבש יחסית -
אני לא מסכים עם זה (קמתי היום רטוב עם שלולית על הכרית ולא, זה לא היה בגלל שחלמתי חלום רטוב).

רבות קיבלתי הערות ושאלות אודות הניק שלי. קיבלתי מחמאות לא מעט, גם מאנשים שראו אותי בבריכה וגם משיחות שהיו כאן אודות הניק המוזר שלי.
כן, הניק שלי הוא THE-MASTER , ניק עם אותיות גדולות , יש כאלה שאומרים שזו זעקה או צעקה ולא פעם אני שומע הערות כמו ניק זימה וכו'...

אז הנה הבהרה שאני מבהיר לכל אחת ואחד השואלים / מעירים / מדברים כדרך אגב בנושא זה - ניק המכיל בתוכו אותיות גדולות + המילה MASTER או מאסטר איננה תמיד כוונה לבוא לצייר משהו קשוח, צועק או זועק, לא כוונה לסנות לצייר טריטוריה ולא הכוונה שסשן צריך להיות כוחני משהו.

אנשים רואים את מה שהם רוצים לראות אך הם לא חשבו פעם שאולי אותיות גדולות ושם "גרנדיוזי" בא לכוון לכיוון אחר לגמרי - כגון להראות שיש בן אדם שהוא יודע מה הוא רוצה בחייו, יש לו כיוון, מטרות, ראש על הכפתיים, הפוך ממבולבל , והוא גם יודע מה לדרוש מהצד השני.

גם ביחסים בקשר כזה או אחר בלי קשר לסשן, הניק יכול להראות שהאדם יודע מה הוא רוצה ודורש מהצד השני, ומה הוא רוצה שיהיה בקשר. ואם מדברים על סשן - בן אדם שיודע מה הוא רוצה בו , אילו שלבים בדיוק, תכנון אולי מדוייק של הדברים שיהיו יחד עם הספונטניות שעל כך אין שליטה פה ושם. אך ידוע מי השולט באירועים באופן כללי...

אין זה אומר כי האדם הוא חסר סבלנות, ושאין לו גבולות או שהוא לא מכבד גבולות, אלה פשוט יודע לאן הוא רוצה שהרוח תגיע ומהיכן.

אז לכל אילו שמכירים אותי שהתפלאו איך בן אדם כל כך נחמד , סבלני (184 גובה של סבלנות) נותן לעצמו ניק שכזה - עצרו לפני שאתם מטיחים דבר כזה או אחר, חישבו טיפה ותבינו שאני נחמד וזו מחמאה מבחינתי, נראה ילד טוב ירושלים, אך יודע מה הוא רוצה מעצמו. והיכן שצריך להיות קשוח - בהחלט אני יודע להיות.

שיהיה לכולם יום מקסים , ואל תשכחו לשתות נוזלים (ולא רק של אחרים).


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י