בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 8 שנים. 15 בספטמבר 2015 בשעה 17:50

אחד הדברים המעניינים שנתקלתי בהם כאן ובכלל בתחום הבדסמ,

 

נשים נשלטות עם פה גדול- הם מביעות דיעה (אני בעד להביע דעה אני לא חושב שנשלטת צריכה להיות בובה על חוט בניגוד לאחרים כאן), פותחות את ברז ה"כל טוב" במובן השלילי של הביטוי, ומשסעות כאן כל פיסת מחשבה שלי או של אחרים בתת רמה של אותו כל טוב שיוצא ממקלדותיהן.

 

בכל זאת, גם את יש לך דיעה, יש צורה נאותה להגיב - עקב כך ישנם תגובות שפשוט מחקתי , ולא אתן להוריד את הרמה בבלוג שלי - אני מציע את אותה התנהגות גם לאחרים - לא איכפת לי שמביעים דיעות מנוגדות מדעותיי, איכפת לי שעושים זאת בצורה מעליבה ומגעילה.

 

מה שמעניין בהתנהגות בזויה זו היא שאני צריך מהצד השני שלי כשולט, או יותר חשוב מכאן, ככותב בלוג , הוא לדמיין את אותם פותחות הפה , איך שבסשן הם פשוט סותמות אותו, ואני מחייך לי מהצד ואומר לעצמי, הרי בזמן שיקשרו אותן, יצליפו בהן, או יזיינו אותם בגרון עמוק - שום כל טוב לא יצא מאותה אחת קטנה שחכמה על גדולים ממנה ברמה - אלה במקרה הרע, אולי רק את הקיא של עצמה.

 

נקודה למחשבה....

 

ומה אתם/ן חושבים/ות?

chiquita - שאולי מומלץ שלא להעלות כל פוסט פעמיים ? :)
לפני 8 שנים
THE-MASTER​(שולט) - לא שמתי לב שזה קורה. מחקתי את הכפולים (-:
לפני 8 שנים
chiquita - ולעניינך, נשר ("ציפור") לחש לי שדווקא כשהן מעצבנות הכי כיף להשתיק אותן...ובכלל שולטים נהנים לעצבן ולראות אישה מתעצבנת זה סקסי בטירוף.
העלית לי רעיון טוב לפוסט חחח
לפני 8 שנים
THE-MASTER​(שולט) - לא אגלה לך את כל סודות המקצוע, וכנראה שנשר קצת הדליף... אבל, אם הן מתעצבנות בסשן, זה החלק הכי טוב. בפוסט כאן - זה סתם בזבוז זמן מבחינתי :)
לפני 8 שנים
THE-MASTER​(שולט) - ואם אני עוזר ברעיונות , בכיף :)
לפני 8 שנים
the rain song - אני חושבת שאין לזה שום קשר להיותן נשלטות.
נימוס ודרך ארץ, זה הכל.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י