בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 8 שנים. 15 בספטמבר 2015 בשעה 18:27

תגידו, אני לא מצליח להבין, למה אנשים נעלבים מביטויים כאלה או חושבים שהדבר הזה הוא תת רמה?

שלא תבינו לא נכון, לדעתי האישית אני איש שיחה מעולה, אוהב תוכן, יש לי דיעות משלי, ואני מצפה לקבל את אותה רמה ופידבק ואפילו אתגר ממי העומד מולי בשיחה.

 

אבל אני חושב שיש לנו יצר כזה שכן, גם בא לנו - בא לנו המון דברים לפעמים ואולי גם בתדירות מסויימת - לאכול גלידה ביום חורף, לשתות שוקו עם מלא סוכר , לשתות קולה לא דיאט, לאונן מול פורנו, ולזיין .... משהו .

 

למה זה נחשב תת רמה?

ראיתי בכרטיסים של הרבה כאן - לא לחרמנים! - אני חרמן, א ז מ ה? זהו פשע? זה אומר שאני לא ברמה גבוהה רק כי אני חושב גם על התרבות? או בכל מקרה דרך הפעולה של התרבות?

למה אני צריך להתנצל על מי שאני ועל מה שאני?

 

מכלילים אנשים חרמנים כאל משהו רע - אני לא פדופיל, ולא אנס  - אני חושב על סקס והרבה, חושב על מה שמסביב לסקס והרבה. אני גם חושב על עולם הטכנולוגיה, סרטים, ובריאות בדיוק באותה מידה.

 

אז העולם דפוק? או שזה רק אני?

chiquita - אני חושבת שאותה אמרה נאמרה על מנת לסנן את כל אלה שמתנהלים עי "שלום כלבה" או לחילופין שולפים את איברם בתמונת ההיכרות הראשונה אה ולא לשכוח את אלו שהמשפט השני שלהם הוא "איך את מוצצת " :)
לפני 8 שנים
the rain song - חרמנות אצל גברים היא תכונה מלבבת מאוד ובטח לא משהו להתנצל עליה. (גם אצל נשים, אגב)
אני משערת שמי שכותבת את זה בכרטיס שלה מתכוונת שהיא רוצה יותר מהחרמנות הזאת.
תאמין לי, אשה רוצה שהגבר שלה יהיה חרמן אש.
הבעיה שגברים זרים מתחרמנים עליה באופן שהוא לפעמים, איך לומר... דוחה.

לפני 8 שנים
darkprince​(שולט) - מצאתי אח תאום...
לפני 8 שנים
darkprince​(שולט) - לפעמים פשוט בא לזיין.No bullshit.
לפני 8 שנים
זרה מוכרת - וזה בסדר גמור.
אתה יכול לאמר את כל שעולה על דעתך כשאתה פונה למישהי.
רק צריך לקחת בחשבון שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני.
Just saying
לפני 8 שנים
זרה מוכרת - אני יכולה רק לשער שאותן נשים שמציינות את זהבגבולות שלהן מתכוונות לאלו שפונים אליהן בפניות שנובעות רק מתוך חרמנות ולא ממש צעישות על כך שיש מישהו בצד השני שמעוניין בהן כמשהו שהוא מעבר לסיפוק החרמנות הנקודתית
לפני 8 שנים
Foxy LAB​(נשלטת){Alatar } - לעניות דעתי, כאשר אישה כותבת שהיא לא מעוניינת בחרמנים זה משום שלמרות המחשבה שהגענו לכלוב וזה לכאורה המקום הבטוח לממש את הפנטזיות שלנו, ולדבר על הדברים האלה, חרמנות וכדומה- אנחנו אנשים אינדיודואלים. לי כבחורה גבר חרמןמזה נהדר, אבל לא כול גבר שחרמן עלי, בוא נאמר, בא לי לשמוע שהוא חרמן עלי. בפרט אם אינני מעוניינת בו בחזרה ועל אחת כמה וכמה אם איננו מכירים. מלבד זאת, " לא לחרמנים" קרי גברים שרואים בבדסמ דרך קלה להשיג סקס מבלי להתאמץ, ויותר מכך- מבלי להתחשב בצד השני ובצרכים שלו.
זה בסדר להיות מי שאתה, ואין צורך להתנצל על כך- יחד עם זאת חשוב לדעת למי להציע כוס קפה, ולמי לא לתת קיסם בסוף הארוחה, למרות הפוטנציאל הגלום ועם כול הרצון הטוב :-).
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י