בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 7 שנים. 27 בפברואר 2017 בשעה 7:25

אין ספק שחלק מגורם השליטה הוא גם גורם המשיכה, כן, גם הסקס, ומה לעשות שהטבע ברא אותנו חושבים מאיברי המין שלנו, ורק אחר כך הדם זורם כלפי מעלה למוח - שזה בניגוד מוחלט לחוקי המשיכה, אך כאשר זה נוגע לבני האדם כנראה שגורמי המשיכה עובדים אחרת - ההגיון מאבד את שפיותו.

 

כך גם אני שהחלטתי לחשוף את היותי שולט ומדוע בכלל הפכתי לנמשך כל כך לכל הBDSM , השליטה ועוד. למרות היותי שולט , זה שאוהב לקבוע את הדברים, לתת את הטון, ולעשות את הדברים בדרך שלי וכראות עיניי, ובכלל, להיות זה שלמעלה. כל חיי חיפשתי את הדרך להרגיש להיות חשוף. סקס רגיל, סתם מישהי שמתכלת עליי כשאני ללא בגדי, ואני מסתכל עליה, לא נתנו לי את ההרגשה של עירום אמיתי, ההרגשה שאני חשוף באמת, לא הרגשתי באמת אינטימי. בעוד שלכל הווניליים/יות למיניהם עירום הוא דבר אינטימי, אני לא מרגיש בכלל בעיה עם הגוף שלי, והעירום שלי, ומבחינתי אני לא מרגיש נבוך או חשוף בצורה זו.

 

הדבר המעניין, הוא שדווקא בתהליך שליטה, שאני שולט, עליה, כשאנחנו שוכבים , כשאני גומר, והיא רואה את זה כשהיא קשורה חסרת אונים או "נאלצת" לעשות דברים שאני מורה לה, בזמן שאני גומר,ברוב אוני,  רק אז אני מרגיש חשוף באמת, כאילו נתתי את כל כולי, כאילו היא ראתה את האני הפנימי שלי, שנמצא כרגע על ביטנה, או על פניה, או בכלל על כל חלקי גופה.... נוזל שם בצבעו הלבן והסמיך....

 

זה משחרר, זה טוב כל כך, ואני כל כך רוצה להרגיש את זה.

 

 

גבר גבר עדין​(שולט) -
נפלא
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י