בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 6 שנים. 31 במאי 2018 בשעה 8:53

אני יכול לדבר על העולם הפיזי שיש בבדסמ - קשירות, הצלפות, משיכות השיער, תלייה, טון הדיבור, הפקודות, וכל הדברים המובילים בסופו של ל.... זיון טוב - בואו נודה על כך , בשביל החשק הזה נולדנו וכל המתייפיפים והמתייפיות שהכל עניין מנטאלי משקרות לעצמן - או שלא עשו סקס מלא זמן ולכן שכחו - לא נפוץ במיוחד, או ענייני אגו לכבוד האישה - שלא תבינו ענייני כיבוד אישה או אדם בפני עצמו זה חובה , אבל עדין, לא מתעסקים בענייני הבריאה והטבע .... כל עוד זה בהסכמה....

לאחר דברים אלה יש מלא קוראות כאן שימלאו זעמן כאן בתגובות על כך שמטרתו של הגבר היא סקס , ואיך אני בכלל אומר את הדברים - אלו שחושבות כך, אתן חיות בסרט.

הכיף המנטאלי הוא חוויותי וחובה - הכיף הזה, הדגדוג הזה של הלפני, זה הכיף. הHigh הזה שנמצאים בו כל היום הוא מה שגורם לי מלחתחילה בכלל לרצות את העולם הזה . אין ספק שזה מרגש וזה עושה לי את היום הרבה יותר מוצלח כאשר אני מדבר עם מישהי בעלת תוכן ובעלת נושאים משותפים, ואם זה בעולם השליטה והבדסמ מה טוב.

 

אבל יש לזה מחיר, יש לזה צורה מסויימת שהכוונה והמטרה היא התחברות - סקס זה בהחלט סוג של התחברות. הצורה המנטאלית שבה אני פוקד על מישהי לעשות משהו מנטאלי, כמו מה ללבוש, או מה לומר ואיך, ולשמוע ממנה דברים, כמו שאני מזמין בשבילה מה שאני חושב שיהיה לה טעים וטוב - זאת עליונות שהיא מאוד נחמדה ובכיפית ובכלל, לשחק את המשחק המנטאלי הזה לא מהכיוון של העליונות או הכוחניות,  אלה מהסיבה הפשוטה - פתיחות וסוג של הרגשת עליונות כיפית - זה מה שעושה לי את זה.

 

אך ההגיון בסופו של דבר גם אם לא במתכוון , ולא מרוע , זה בסופו של דבר הפיסיקה . המגע, אותה הקפצה כאשר אני מפליק לצד השני, לראות אותה על 4 אחרי שהייתה כל כך קשוחה ואמרה לעצמה שבחיים היא לא תרד לשטיח 60 אחוז מהגובה הרגיל כשהיא עומדת בעבור גבר קשוח ככל האפשר....   - זה לא משחק, זה מי שאני , וקשה לקבל את זה. 

 

אני קיבלתי את עצמי ואתן?

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י