אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני חתולה

לא עוד בלוג של תמונות או מילים אקראיות
טקסטים שכתובים מהנפש של מלכה
לפני שנתיים. 30 בספטמבר 2021 בשעה 20:09

ממליצה לצפות, תחכימו, תלמדו קצת

לפני שנתיים. 11 בספטמבר 2021 בשעה 9:28

יש לי אליכם כמה שאלות..

אני מקבלת הרבה מחמאות בפרטי על הבלוג שלי, תודה, מעריכה את המילים וזה מדרבן אותי להמשיך לכתוב ולדעת שאני בכיוון טוב. אך למה אתם לא מגיבים לי כאן, איפה הלייקים שלכם? זאת לא חכמה רק בפרטי\בצ'אטים...

דבר שני - ברור שתחמיאו לי על הבלוג, אני רואה שרוב הבלוגים כאן פשוט גיפים או תמונות של פורנו, זה כלום, זה ריק, זה ישר לפנים שלך בלי מנסה אפילו להתאמץ. לי אישית? מוריד ממש. בלוג כמו שהוא, לא אינסטגרם ולא טיקטוק, אלא כתיבה. למה לא לכתוב משהו קצת יותר מעניין, אפילו על עצמכם? להמציא סיפור או לספר על סשן אמיתי? הכל ממילא הכל כאן דיסקרטי. כשנשלט פונה אליי וכל הבלוג שלו תמונות כאלו ואחרות זה ממש מוריד לי, יש מצב גדול שלא אמשיך בדיבור איתו.

לתשומת ליבכם אודה.

לפני שנתיים. 2 בספטמבר 2021 בשעה 12:55

אז בזמן שיש לי סחרחורת של החיים אני מפנטזת לי תקופה כבר על פנטזיה חדשה, שעלתה לי לראש אחרי שראיתי שאבאניקים...

 

אתה יושב לך בפינה, חושש, חרד. אני קולטת אותך, לבוש במיליון שכבות בשיא של הקיץ, אני באה אלייך ובמעין שובבות לוקחת לך את הכובע ומניחה על ראשי "לא, אסור לך! מה פתאום!", אני שואלת בתמימות ומפטירה בפנייך "למה, מי אמר שאסור? כי אני אישה?" עם הראש למטה נבוך ואומר "תחזירי לי את הכובע בבקשה".. אני מתקרבת אלייך, אתה לא יודע איך להתנהג, לא יודע אם אתה מחבב את זה או לא "בתנאי אחד" לוחשת לך באוזן...

אתה מחליף צבעים ולא יודע מה לעשות. משתדל להתעלם, אני ממשיכה לשחק עם הכובע כאילו זה אביזר אופנה "לא חם לך עם זה?" שואלת, "מתרגלים" אתה עונה לי.

"בוא תלך לקנות לי גלידה" ולפני שאתה בכלל מגמגם את השאלה ולא מבין מאיפה האישה המוזרה הזאת נפלה עלייך, אני לוקחת את היד שלך והולכים לגלידרייה הקרובה. כמובן שאתה משלם, כי ככה קבעתי.

"תודה על הגלידה" אומרת לך תוך כדי שאני מלקקת בהנאה, "אתה לא רוצה גם?".. "לא" נבוך ומגמגם, "אני רוצה את הכובע שלי, בבקשה"

"עוד לא קיבלתי מה שאני רוצה" שמה את הגלידה על האף שלך ומלקקת, אתה נרתע ומודלק בו זמנית.

נרתע כי זה מה שלימדו אותך כל החיים, להתרחק מבנות, לשמור על צניעות, לשמור על עצמך לאחת המיוחלת. אבל מאיפה לך לדעת שזאת לא?

מודלק כי זה חדש, זר, לא מוכר, סקרן להכיר אותי עוד...

יצא לך לצחקק. "אהבת שאני מלקקת לך את האף?" נבוך וממשיך לצחקק...

"ומה דעתך ללקק אותי?" מסתכלת עלייך במבט חודר בעיניים, אתה מרים את המבט לשנייה וישר מוריד. לא יודע כיצד להגיב.

"ללקק איפה?"

"ב כ ל מקום"

נהיה לך עוד יותר חם בבגדים, "בוא נלך לשבת במקום יותר קר, אפשר לשבת אצלי"

אתה לא יודע מה לעשות, "רוצה את הכובע בחזרה, או לא?" "רוצה, רוצה..." הולך אחריי, נכנסים, מציעה לך כוס מים קרים ומגישה לך את הכובע ביד "הנה, מה שרצית, אתה יכול ללכת עכשיו..." מסתכל המום ולא יודע מה לעשות, ממשיך לשחק במשחק שלי "לא, את לא מחזירה לי ככה את הכובע בכזאת קלות" אהבתי את התשובה שלך, "על ארבע, עכשיו!" מצווה עלייך, מושכת לך בחולצה "אתה לא תגיב לי ככה, עבד חוצפן" אתה בולע רוק, אני מסתכלת מרוצה. 

מתחככת בך, אוהבת אותך דווקא עם הבגדים, מה שהם מסמלים את מי שאתה זה קצת מדליק.

מתפשטת, על ארבע כשהכוס שלי מול העיניים שלך ומצווה עלייך "לקק, לקק אותי... לקק אותי בכל מקום" מכוונת אותך איך אני אוהבת, מתי להגביר את הקצב, מתי להאט, לשון רכה שעוברת או לשון חדה בתנועות מהירות, לנשק, למשוך, לתפוס את הישבן.

איך הגעת לזה כל כך מהר איתי?

לפני שנתיים. 29 ביוני 2021 בשעה 18:26

אני אומרת לך "בוא למיטת העיסוי", אני נשכבת עם הבגדים עדיין עליי וליד המיטת עיסוי יש את הערכה הקבועה, הערכה שעושה לי נעים.

אתה מתחיל עם השוט העדין, או עובר לפרווה המלאכותית... מעביר על האיזורים הארוגנים של הגוף...

מלטף אותי סביב הכתפיים, זרועות, פנים הידיים, עצם הבריח, הבטן (בעדינות ובזהירות, זה מדגדג!). 

אני אומרת לך להניח את העזרים, ולעבוד עם הידיים. אתה עובר עם האצבעות, מרפרף בעדינות על כל הגוף שלי... משחק לי בשיער, בקרקפת באיזור שאני אוהבת מאחור, מלטף את האוזניים, נושף לתוכן בעדינות.. ומתחיל להיאנח.. 

אני מתחילה להוריד את החולצה, מלטף לי את הבטן באופן ישיר, עור לעור מה שנקרא.

והחבר שלך מתחיל להשתולל, אך לי לא אכפת, אני אעשה מה שאני רוצה.

יורד למטה לאורך הטליה אל הירכיים, פנים הירכיים, משחק שתי וערב, שוקיים, כפות הרגליים, נותן להן דגדוג טוב ונעים, ליטוף אוהב שמשאיר תחושה מרגיעה וטובה.

כל הגוף שלי מרגיש בכך.

בנוסף, לחור של המיטת עיסוי יש עוד חור שאני יכולה לרכב עליו, לרכב לך על הפנים.

הרגליים שלי מפוסקות, אני בשכיבה על הבטן ואתה יורד מתחת למיטה (לא סתם מתחת למיטה, יורד לי מתחת למיטה)

אני מתחילה להיאנח ולהתענג, מפמפמת לך את הפנים, רוכבת מעלה מטה לפי הקצב שלי, משחקת עם התנועה פעם יותר למעלה יותר למטה, יותר רחוק יותר קרוב.

מניעה את האגן בסיבובים, הכל לפי הקצב שאני רוצה, מתרחקת... מתקרבת... מתרחקת כשזה מרגיש יותר מדיי, מתקרבת כשזה לא מספיק חזק.

צועקת עלייך "חזק יותר, אני רוצה להרגיש את הלשון שלך, תמצוץ את הדגדגן, קדימה תעשה את זה ואל תתפנק! לא להתעייף, קדימה בכל הכוח!"

ואז אני רוכבת, מגיעה לנקודה המתוקה המדגדגת, כן אני רוצה להישאר עליה... אני רק רוצה להישאר עליה...

"בדיוק בנקודה הזאת, אותה דרך, אל תזוז אפילו מילימטר! אני לא מרשה!"

או כן... עד שאני מתפרצת לאורגזמה הנפלאה שעוטפת ומרעידה לי את כל הגוף.

לפני שנתיים. 2 ביוני 2021 בשעה 20:21

שיר, אשיר לך יקירי

מה תרצה לדעת עוד?

מה עוד תשאל אותי?

כבר נתתי לך את ליבי, לרעוד עוד ועוד

והנה הרגע הקסום שאליו חיכית

הרגע הקסום שאליו ציפית

אבל אני כבר לא רוצה, אני לא מי שאני בכלל

אני מרדנית, פרועה, פורעת חוק

תשמור מרחק, אני מסוכנת

ככה לפחות אני חושבת

ואותי אתה לא תשפוט

כי אני עם האמת שלי הולכת

אני לא מזויפת

כך תקבל, בכניעה

אתה לא אוהב את זה?

זה חלק מהחבילה

זה נפלא וזה מפחיד

אעטוף אותך באהבה

ותקבל את זה בשלווה

זה חלק ממני, אי אפשר להכחיש

ואתה תלך אחרי לכל אשר ארגיש

לפני 3 שנים. 22 באפריל 2021 בשעה 12:21

אנחנו שוכבים כולנו סביב המדורה, עושים קמפינג של טיול מאורגן, היה פילרטוט בינינו בעיניים כל הים וצחוקים, מגע סמוי ו"תמים" אך הגעת אליי בלילה וחשבתי שזאת חיית טרף, הייתי כבר מוכנה לתקוף, "אל תדאגי, זה אני, אני לא מצליח להירדם.." "גם אני לא" ואתה מתקרב אליי וישן מאחוריי, אנחנו מתחילים לדבר במילות קוד ששאר האנשים מסביבנו לא יבינו מה קורה פה. "כן אם היית חיית טרף היית תוקף אותי מבחוץ?" רומזת לך לגעת בעדינות מעל המכנסיים, לוחש לי באוזן "אני יכול לתקוף לאט לאט מבפנים" "אבל בעדינות" עוונה לך ואתה מכניס את היד מתחת לתחתונים ואני נטרפת, משתדלת לא לגנוח, "לנשום עמוק, תהני מהדרך, לא מהמטרה" ואני יוצאת מהדיפולט של הגניחות ונכנסת למערבולת של תחושות ומתפתלת, נושמת נשימה עמוקה והמגע שלך מלטף לי את היוני בתחושות נעימות, טובות, מפנקות ומהנות, הדגדגן מדגדג לי ותחושה כייפית מתעוררת לי בכל הגוף.

אני קולטת זוג עיניים מסתכל עלינו, זה היה עוד גבר מולנו, הוא קורא לו לבוא ואתה לוחש לו באוזן "תרד לה", הוא יורד לי, אתה מלקק לי את האוזניים ואני משתדלת לא להיאנח בצרחות ושאף אחד לא ישים לב, מצד אחד זה היה כל כך מגרה המחשבה שכל אחד יכול להתעורר ולהסתכל על המחזה שנגלה לפניו באמצע הלילה ככה ליד המדורה מצד שני הפחד שיתפסו אותי..

הלכנו לאוהל רחב וגדול שלמזלנו אף אחד לא ישן שם, התנשקתם, החזקתם ידיים וזה הדליק אותי כל כך, אני מסתכלת על שניכם ושלושת גופנו מתפתל כמו גל של נחש מאוחד, מלקקים, נושפים, נאנחים בשקט, מתנשקים, מחזיקים ידיים, מתלטפים והתחושה נפלאה ועילאית.. כולנו בסינרגיה מטורפת.

שניכם מסתכלים אחד על השני מתנשקים ויורדים מטה, אני על עמידת שש אתה בא לרדת לי מקדימה ללקק את היוני והוא בא מאחורה לעשות לי רימינג נפלא ואתה מתחככים בזין אחד של הזין ואני נאנחנת ומתענגת, רואה צבעים, אורות, הגוף שלי מתפוצץ מהנאה שטרם הכרתי וזה פשוט מטורף, נהנית מהדרך ומהתחושות שעוברות בגופי..

הלשונות שלכם עושים עבודת קודש נפלאה, ממשיכים בקצב קבוע...

לפני 3 שנים. 26 במרץ 2021 בשעה 22:54

אתה שם מולי, עם סגר בפה. עלינו מדרגה ברמת הכאב. לשנינו זה חדש, מבולבלים, אני בוחנת את השטח ומגששת מה לעשות איתך. מסתכלת עלייך והולכת הלוך ושוב סביב המיטה, שנינו בוחנים את הגבולות. אתה מסתכל עליי, נראה מפוחד ומהוסס אך גם מגורה ממה שהולך להגיע.

פרוס על המיטה, קשור. תוהה מה אני אעשה איתך, איך אשתמש בך היום ואשתעשע איתך, איך העבד היום ישמש אותי...

אני מסתובבת, מתקרבת, נושמת עלייך ואתה נאנח מכל קרבה, אפילו שעוד לא נגעתי בך.

אני מתקרבת, דממה, אפשר לחתוך את המתח בסכין. "מה אני הולכת לעשות לך," אני לוחשת, "רצות לי כל כך הרבה מחשבות בראש, אני לא יודעת עם מה להתחיל, אולי אתחיל בזה ש.. אחנוק אותך, מה אתה אומר?" רוכנת מעלייך ומתחילה לחנוק אותך. מורידה את הבגדים, תופסת לך את השיער, יושבת לך על החזה, מסובבת לך את הראש, תופסת לך חזק בפנים, את השפתיים.

"האם אתה מוכן לזה?", אתה עונה לי "כן" אני תופסת לך את הראש חזק הצידה וצועקת "כן, מה?" מסתכל עליי "כן, המלכה".

"אני אתן לך קודם כל לנשום את הכוס שלי, שאתה סוגד לו כל כך, שבעינייך הוא הכי יפה בעולם..." מעבירה את הכוס השעיר שלי על כל הפנים שלך, השיער מלטף לך את הפנים, "מתאים לך".

 אתה מלקק את השפתיים, משתוקק. ואני בא לי לשבת עלייך קצת אחרת, לא רק שתלקק לי את הכוס. אני מסתובבת, מתקרבת אלייך עם הפה "אתה מוכן לזה?" מסתובבת אלייך כשאני עם הגב. אבל קודם, אני לוקחת את המפתח ומשחררת לך את הידיים כדי שתתפוס לי את הישבן ותלטף לי את הגב קודם כל, שתנשום אותי, אתה עובר עם הידיים מהכתפיים ועד האגן.. בעדינות, מלטף. ומקדימה עוטף את הבטן, מסביב לחזה, משחק לי בפיטמות.

מנשק לי את הגב, לאט לאט הנשיקות יורדות ויורדות אל האגן. "אתה יכול, תגיע לשם". אתה עונה לי "כן, גבירתי". אתה לוקח את הישבן שלי, בעדינות תופס אותו משני הכיוונים, מתחיל ללקק מבחוץ כלפי פנים, מנשק, אתה נושף ואני מתחילה לגנוח ולדהור לך על הפנים.. אני רוכנת קדימה כדי שיהיה יותר נוח ואומרת "קדימה, תתפרע!" אתה מנשק ומלקק, ותופס וגם משחק עם הכפות רגליים שלי תוך כדי וזה ממש רגע נפלא ועילאי.

הגוף שלי מתפתל ועולה, אני מוציאה שוב את המפתח, משחררת את הרגליים ואומרת "המלכה אמורה לנוח" שוכבת על הבטן ואתה ניגש, מזדחל כמו שאתה אמור להיות, בכל זאת התפקיד שלך ללקק, לנשק, לענג וללטף. אתה נטרף מהגוף שלי והגוף שלי נטרף מהמגע והנשיקות.

"עכשיו תורך", "תורי?" אתה תוהה, אני עומדת ומצווה עלייך "קדימה, עכשיו, על הבטן!" אתה לא מבין מה קורה ומאיפה באתי אלייך, אני פותחת את המגירה ומוציאה משם רתמת דילדו, אני מתקרבת אלייך, נושמת לך באוזן "האם אתה מוכן לקבל את העונג גם?" אתה עונה "כן המלכה" אנחנו מתנשקים, אני לאט לאט נכנסת אלייך ואתה נהנה, נאנח "אוי, המלכה..." אני נכנסת, מסובבת את האגן, תופסת את הצוואר והשיער, "מי העבד הקטן שלי?" אתה עונה לי שאתה, ממשיכה להסתובב ולרכון לך על הגוף, אתה נהנה מכל הזוויות. אבל אני לא נותנת לך לגמור. לוחשת לך "אני עוד לא גמרתי!" ועונה לי "המלכה, זה לא בסדר.." ואתה, שעומד לך כל כך חזק אני מגיעה למצב שכיבה, אתה על הרצפה על ארבע איפה שאתה אמור להיות, מלקק אותי, משתרבב עם השפתיים, לשון חמה למעלה למטה, לשון רכה וקשה, משחק, בוחן ומסתקרן, נהנה מכל רגע לענג אותי, מתחיל למצוץ בעדינות את השפתיים עד שאתה מגיע לנקודה שבה אני נטרפת, אני מתרכזת בה, מתפתלת, עד שאני מגיעה לגמירה הנכספת, כל הגוף שלי באקסטזה.

ואתה? תגמור בשירותים.

לפני 3 שנים. 25 במרץ 2021 בשעה 18:36

יש לי כל כך הרבה רעיונות, כל כך הרבה פנטזיות בראש.

אולי בכלל על הבחירות? "בואו הביתה... לאכול כוס",

נשמע טוב סך הכל, לא?

 

אולי על זה שאני עמדתי על מישהו שמואשם באונס אתמול ואיך רציתי לבעוט לו בביצים אך פחדתי מההשלכות ופינטזתי איך אני עושה לו נערה עם קעקוע הדרקון?

 

אולי על הפנטזיה שעוד מישהו מסתכל?

אולי על הפנטזיה שפתאום הגיחה לי היום על כך שאני חודרת למישהו (מי היה מאמין שזאת תהיה הפנטזיה שלי!)?

אולי על מישהו שמלקק לי החור השני שהוא לא הכוס? ;)

 

אז על מה לכתוב?

קדימה, שואלת אתכם. כל המחמיאים, המפרגנים, המלייקיקים. תבחרו את הנושא הבא.

לפני 3 שנים. 4 במרץ 2021 בשעה 17:33

אתה שוכב על המיטה ללא ניע, מתקרבת אלייך ויושבת לך על החזה, פותחת לך את הפה ואומרת לך "להוציא לשון".

אתה מוציא לשון בצורה איטית וזהירה, הלשון חזקה, צרה, רואים שהתאמנת על שרירי הלשון כמו שאמרתי לך, כיאה לרובוט שאתה.

אני יושבת על הפנים שלך, מכוונת קדימה, אחורה, מניעה את האגן בסיבובים, מתחילה לאט לאט להיאנח...

"עכשיו לשון יותר רכה, תלטף את הכוס שלי איתה", למעלה למטה אני נעה בעדינות כמו גלים, כך הגלים לאט לאט גם עולים גם התנועה מתחילה להיות יותר מהירה.

"לקק מסביב" אתה מלקק מסביב לשפתיים החיצוניות, "תזכור שזה כוס שעיר, נשי, כמו שהטבע התכוון, לא של ילדה, תעריך את זה." ואתה מהנהן. "תעריץ את זה" מסתכלת לך בעיניים ויש לך מבט מהופנט, אתה מתחיל לעשות רעשים גם ואני קולטת שמתחיל לעמוד לך..

ממשיכה לסובב את האגן "תנשק גם, נשיקות רכות ועדינות" מנשק וקצת מוציא לשון איפה שצריך, אני רוקדת על הפנים שלך באקסטזה מופלאה.

הקצב מוגבר, מעלה מטה.. "מצוץ את הדגדגן" אתה שואב את הדגדגן שלי ואני מאשרת לך לגעת בזין שלך תוך כדי, אתה מוצץ ומאונן לעצמך.

"עכשיו תפסיק לאונן", מפסיק באותה שנייה. "תאונן לי עכשיו", מלקק ומעביר אצבעות, מרפרף, בסיבוביות, אני רוכבת על הפנים שלך ממש חזק, כמעט חונקת אותך, נאנחת עד לב השמיים עד שאתה מוצא את הנקודה המתוקה שמביאה אותי לשיא.

כל הגוף שלי רעידות והרגשת ליטוף נעימה על כל הגוף, "חבק אותי עכשיו" ואתה מחבק עם זין עומד.

לפני 3 שנים. 1 במרץ 2021 בשעה 15:29

לזה - https://www.facebook.com/ShontiaDATSMrsBURNETT2USanders/videos/3259853270748075
לא הייתי מתנגדת.

מספיק עם הפמפומים ובפנים בחוץ. באת לשרת ;)