סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני חתולה

לא עוד בלוג של תמונות או מילים אקראיות
טקסטים שכתובים מהנפש של מלכה
לפני 3 שנים. 26 במרץ 2021 בשעה 22:54

אתה שם מולי, עם סגר בפה. עלינו מדרגה ברמת הכאב. לשנינו זה חדש, מבולבלים, אני בוחנת את השטח ומגששת מה לעשות איתך. מסתכלת עלייך והולכת הלוך ושוב סביב המיטה, שנינו בוחנים את הגבולות. אתה מסתכל עליי, נראה מפוחד ומהוסס אך גם מגורה ממה שהולך להגיע.

פרוס על המיטה, קשור. תוהה מה אני אעשה איתך, איך אשתמש בך היום ואשתעשע איתך, איך העבד היום ישמש אותי...

אני מסתובבת, מתקרבת, נושמת עלייך ואתה נאנח מכל קרבה, אפילו שעוד לא נגעתי בך.

אני מתקרבת, דממה, אפשר לחתוך את המתח בסכין. "מה אני הולכת לעשות לך," אני לוחשת, "רצות לי כל כך הרבה מחשבות בראש, אני לא יודעת עם מה להתחיל, אולי אתחיל בזה ש.. אחנוק אותך, מה אתה אומר?" רוכנת מעלייך ומתחילה לחנוק אותך. מורידה את הבגדים, תופסת לך את השיער, יושבת לך על החזה, מסובבת לך את הראש, תופסת לך חזק בפנים, את השפתיים.

"האם אתה מוכן לזה?", אתה עונה לי "כן" אני תופסת לך את הראש חזק הצידה וצועקת "כן, מה?" מסתכל עליי "כן, המלכה".

"אני אתן לך קודם כל לנשום את הכוס שלי, שאתה סוגד לו כל כך, שבעינייך הוא הכי יפה בעולם..." מעבירה את הכוס השעיר שלי על כל הפנים שלך, השיער מלטף לך את הפנים, "מתאים לך".

 אתה מלקק את השפתיים, משתוקק. ואני בא לי לשבת עלייך קצת אחרת, לא רק שתלקק לי את הכוס. אני מסתובבת, מתקרבת אלייך עם הפה "אתה מוכן לזה?" מסתובבת אלייך כשאני עם הגב. אבל קודם, אני לוקחת את המפתח ומשחררת לך את הידיים כדי שתתפוס לי את הישבן ותלטף לי את הגב קודם כל, שתנשום אותי, אתה עובר עם הידיים מהכתפיים ועד האגן.. בעדינות, מלטף. ומקדימה עוטף את הבטן, מסביב לחזה, משחק לי בפיטמות.

מנשק לי את הגב, לאט לאט הנשיקות יורדות ויורדות אל האגן. "אתה יכול, תגיע לשם". אתה עונה לי "כן, גבירתי". אתה לוקח את הישבן שלי, בעדינות תופס אותו משני הכיוונים, מתחיל ללקק מבחוץ כלפי פנים, מנשק, אתה נושף ואני מתחילה לגנוח ולדהור לך על הפנים.. אני רוכנת קדימה כדי שיהיה יותר נוח ואומרת "קדימה, תתפרע!" אתה מנשק ומלקק, ותופס וגם משחק עם הכפות רגליים שלי תוך כדי וזה ממש רגע נפלא ועילאי.

הגוף שלי מתפתל ועולה, אני מוציאה שוב את המפתח, משחררת את הרגליים ואומרת "המלכה אמורה לנוח" שוכבת על הבטן ואתה ניגש, מזדחל כמו שאתה אמור להיות, בכל זאת התפקיד שלך ללקק, לנשק, לענג וללטף. אתה נטרף מהגוף שלי והגוף שלי נטרף מהמגע והנשיקות.

"עכשיו תורך", "תורי?" אתה תוהה, אני עומדת ומצווה עלייך "קדימה, עכשיו, על הבטן!" אתה לא מבין מה קורה ומאיפה באתי אלייך, אני פותחת את המגירה ומוציאה משם רתמת דילדו, אני מתקרבת אלייך, נושמת לך באוזן "האם אתה מוכן לקבל את העונג גם?" אתה עונה "כן המלכה" אנחנו מתנשקים, אני לאט לאט נכנסת אלייך ואתה נהנה, נאנח "אוי, המלכה..." אני נכנסת, מסובבת את האגן, תופסת את הצוואר והשיער, "מי העבד הקטן שלי?" אתה עונה לי שאתה, ממשיכה להסתובב ולרכון לך על הגוף, אתה נהנה מכל הזוויות. אבל אני לא נותנת לך לגמור. לוחשת לך "אני עוד לא גמרתי!" ועונה לי "המלכה, זה לא בסדר.." ואתה, שעומד לך כל כך חזק אני מגיעה למצב שכיבה, אתה על הרצפה על ארבע איפה שאתה אמור להיות, מלקק אותי, משתרבב עם השפתיים, לשון חמה למעלה למטה, לשון רכה וקשה, משחק, בוחן ומסתקרן, נהנה מכל רגע לענג אותי, מתחיל למצוץ בעדינות את השפתיים עד שאתה מגיע לנקודה שבה אני נטרפת, אני מתרכזת בה, מתפתלת, עד שאני מגיעה לגמירה הנכספת, כל הגוף שלי באקסטזה.

ואתה? תגמור בשירותים.

Ready​(נשלט){Witch Salt} - כתבת יפה ממש 🦴🐶🦴🐶
לפני 3 שנים
מיעומלכה - תודה :)
לפני 3 שנים
kokom​(נשלט) - וואוו מדהימה!
לפני 3 שנים
sage2k2 - מגרה מהנה וחושני עד מאוד
לפני 3 שנים
נשלט קינקי​(נשלט) - ככה צריך להיות במציאות תחתייך.
לפני 3 שנים
Donlion - כפיים ! כתיבה יפה )
לפני 3 שנים
sun cheek - כתיבה מהממת ומגרה 😋
לפני 3 שנים
sage2k2 - קורא ומרגיש את עצמי שם....
לפני 3 שנים
מיעומלכה - ראיתי את הפוסט החדש עם הקרדיט, מודה ששעשעת :)
לפני 3 שנים
קיוט בוי - ידעתי שמה שתבחרי לשתף יהיה טובבבב:)
לפני 3 שנים
yo-yo - פשוט אושר לקרוא את זה
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י