סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני חתולה

לא עוד בלוג של תמונות או מילים אקראיות
טקסטים שכתובים מהנפש של מלכה
לפני 3 שנים. 22 באפריל 2021 בשעה 12:21

אנחנו שוכבים כולנו סביב המדורה, עושים קמפינג של טיול מאורגן, היה פילרטוט בינינו בעיניים כל הים וצחוקים, מגע סמוי ו"תמים" אך הגעת אליי בלילה וחשבתי שזאת חיית טרף, הייתי כבר מוכנה לתקוף, "אל תדאגי, זה אני, אני לא מצליח להירדם.." "גם אני לא" ואתה מתקרב אליי וישן מאחוריי, אנחנו מתחילים לדבר במילות קוד ששאר האנשים מסביבנו לא יבינו מה קורה פה. "כן אם היית חיית טרף היית תוקף אותי מבחוץ?" רומזת לך לגעת בעדינות מעל המכנסיים, לוחש לי באוזן "אני יכול לתקוף לאט לאט מבפנים" "אבל בעדינות" עוונה לך ואתה מכניס את היד מתחת לתחתונים ואני נטרפת, משתדלת לא לגנוח, "לנשום עמוק, תהני מהדרך, לא מהמטרה" ואני יוצאת מהדיפולט של הגניחות ונכנסת למערבולת של תחושות ומתפתלת, נושמת נשימה עמוקה והמגע שלך מלטף לי את היוני בתחושות נעימות, טובות, מפנקות ומהנות, הדגדגן מדגדג לי ותחושה כייפית מתעוררת לי בכל הגוף.

אני קולטת זוג עיניים מסתכל עלינו, זה היה עוד גבר מולנו, הוא קורא לו לבוא ואתה לוחש לו באוזן "תרד לה", הוא יורד לי, אתה מלקק לי את האוזניים ואני משתדלת לא להיאנח בצרחות ושאף אחד לא ישים לב, מצד אחד זה היה כל כך מגרה המחשבה שכל אחד יכול להתעורר ולהסתכל על המחזה שנגלה לפניו באמצע הלילה ככה ליד המדורה מצד שני הפחד שיתפסו אותי..

הלכנו לאוהל רחב וגדול שלמזלנו אף אחד לא ישן שם, התנשקתם, החזקתם ידיים וזה הדליק אותי כל כך, אני מסתכלת על שניכם ושלושת גופנו מתפתל כמו גל של נחש מאוחד, מלקקים, נושפים, נאנחים בשקט, מתנשקים, מחזיקים ידיים, מתלטפים והתחושה נפלאה ועילאית.. כולנו בסינרגיה מטורפת.

שניכם מסתכלים אחד על השני מתנשקים ויורדים מטה, אני על עמידת שש אתה בא לרדת לי מקדימה ללקק את היוני והוא בא מאחורה לעשות לי רימינג נפלא ואתה מתחככים בזין אחד של הזין ואני נאנחנת ומתענגת, רואה צבעים, אורות, הגוף שלי מתפוצץ מהנאה שטרם הכרתי וזה פשוט מטורף, נהנית מהדרך ומהתחושות שעוברות בגופי..

הלשונות שלכם עושים עבודת קודש נפלאה, ממשיכים בקצב קבוע...

boger - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 3 שנים
boger - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 3 שנים
Unlimited Pleasure​(נשלט) - סקסי
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י