צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפרסקים וחצילים

לפני 3 שנים. 30 בנובמבר 2020 בשעה 22:56

שיחת חולין קצרה ומשעממת בטינדר ואני מנסה לשנות דפוסי התנהגות ולא להזמין אותו להיפגש ולהכיר אחרי ההודעה החמישית. גיליתי שגברים אוהבים להיות המובילים, לפחות בהתחלה. עונה לו "בחל"ת כמו חצי מדינה חח" ומתפללת בלב שהשיחה לא תתארך והוא יאזור אומץ ויציע שניפגש כבר. בהודעה הבאה הוא מציע שניפגש וכשאני עונה מתי הוא שואל מה אני חושבת על הערב, בדיוק כמו שאני אוהבת.

הוא מגיע מחוץ לעיר. לא אופייני לי להיפגש עם גברים שגרים מחוץ לעיר אבל בדיוק עברתי לדירה חדשה שבה אני מרגישה יותר בנוח לארח, אז אני זורמת אבל לא מזמינה אותו אליי ובצעד לא אופייני אני נפגשת איתו בגינה ליד הבית. הוא גבוה, אתיופי, בנוי טוב ויש לו שיניים יפות כמו שאני אוהבת. אחרי כמה קשקושים אני מציעה שנלך לקנות בירה, הוא לוקח קורונה אני 7.9 ובקופה אני משלמת. יאמר לזכות ה7.9 שאם אני לא אוכלת לפני בקבוק חצי ליטר הוא יכול לעשות לי ראש טוב מאוד וגם לא הבאתי אף פייסל אז הייתי דברנית ועם ביטחון. אח"כ התנשקנו ושוב בראש שלי אני מנסה לעשות צעד לא אופייני ולסיים שם את הדייט ולא להזמין אותו לבית שלי שנמצא ממש מעבר לכביש."אני מתלבטת אם להזמין אותך הביתה" שיתפתי והוא אומר לי שהוא ישמח. אז אני ממשיכה לשתף ואומרת שנמאס לי מהר מדברים, ולא בא לי שימאס לי כבר הערב. הוא אומר שלא נראה לו שזה יקרה, אבל זה שלי. תשובה טובה. אז הזמנתי אותו אליי. 

הוא נראה מדהים. הוא שרירי אבל לא מידי, גדול כזה שמרים אותי לגובה בלי להתאמץ בכלל. הוא מגלח את הראש שלו וזה נעים ומראה על ביטחון ובכלל נראה עליו נהדר. אנחנו מתנשקים וזה כיף לי כי אני שיכורה, ואולי זה גם היה לי כיף אם לא הייתי. אני מרגישה קטנה לידו ורק המראה שלו ליד הגוף הקטן שלי- שחור ולבן, גברי ונשי, גדול וקטן- הקונטרסט הזה מחרמן אותי. המחשבה שהוא יכול להרוג אותי בלי להתאמץ בכלל מרטיבה לי את המכנסיים. לא שאני רוצה שהוא יהרוג אותי או יאנוס אותי או משהו כזה אבל הוא יכול. בקלות. וזה מחרמן. הוא מוריד לי את החולצה והמגע שלו נעים. יש לו כפות ידיים גדולות והן נוגעות בהרבה ממני בכל פעם. בא לי שהן יהיו בתוכי. הוא מלקק לי את החזה ותופס לי את התחת חזק וזה מרטיב אותי עוד יותר. הבגדים יורדים וגם הוא ופאאאאקקקק כמה זמן לא אכלו אותי ככה. הבחור נהנה מזה לא פחות ממני, ותאמינו לי שנהנתי. לא אופייני. אני מסתכלת למטה, עליו, על הראש המגולח שלו והעניים היפות. הלשון הורודה שלו על הכוס הקטן שלי והוא מסתכל לי ישר בעיניים. אני מזיזה את הגוף שלי על הלשון שלו והוא ממשיך לעשות לי נעים הרבה אחרי שכבר גמרתי. הוא גם ממשיך הרבה אחרי שהוא גומר. כל כך לא אופייני.אחת מהסיבות שקשה לי עם גברים היא העובדה שכשיש לי סקס טוב אני רוצה כל הזמן וזה לא משנה אם כבר גמרתי 50 פעמים. והם, צריכים כל הזמן להיטען מחדש. הם מתרוקנים אחרי שהם גומרים ואני רק מתמלאת עם כל גמירה. אבל הוא, הבחור, לא יודע שובע. לא היה לי ככה המון זמן. שעות של מין בלי הפסקה, בלי לדעת שובע אחד מהשני. זה היה מצויין בכל כך הרבה רמות ונעים וקצת כואב גם כי יש לו זין טוב מאוד והוא יודע איך להשתמש בו אבל המין היה ונילי לחלוטין. באחת ההפסקות הוא אמר לי  "אם את רוצה שאני אפליק לך אז תגידי ל.." "אני רוצה!" כמעט צעקתי וכמה דקות אח"כ, בזמן שהזין שלו בפה שלי והתחת שלי מורם באויר הוא נותן לי פליק קטן. אני מוציאה את הזין שלו מהפה, אומרת לו חזק יותר, ומחזירה. זה הספיק לו כדי שהבא יכאב לי. ואז שוב באותו המקום. ושוב ושוב ושוב. וזה כבר כואב ממש ואני מרגישה את התחת שלי עולה באש ואני מתקשה להמשיך להחזיק אותו בפה אבל אני רוצה עוד והוא אומר "איזה כיף זה" וממשיך. כן, איזה כיף זה. 

כל מה שעשינו שם לא יוצא לי מהראש ואני רק רוצה להוריד את העיניים למטה ולראות את הלשון הורודה שלו על הכוס שלי שוב. וואלה צדק, לא נמאס לי. 

 

אישה מבפנים​(נשלטת) - מעולה.
לפני 3 שנים
פנטסטי - אני מקנא בו!
וואו
לפני 3 שנים
ב ר ו ק{♥️} - מקסים
לפני 3 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - יהיה דייט שני?
לפני 3 שנים
Asha - כן(:
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י