צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפרסקים וחצילים

לפני 3 שנים. 27 בדצמבר 2020 בשעה 12:23

אנחנו נפגשים כל סופש כבר מעל חודש, מלבד שבוע שעבר כי הייתי במחזור. אז במקום להיפגש איתו נפגשתי עם כמה חברים הומואים לערב של יין וקוק. בין הפטפוטים האינסופיים שלי והבטחון המופרז נפלט לי "הוא הסקס הכי טוב שלי". מאוד מאוד טוב כן, הכי טוב? גם אולי כן.

חשבתי על זה עוד ואולי זה כי הסקס בנינו נקי: אין הסחות דעת, משחקים, צעצועים או תפקידים. זה פשוט מה שזה, משיכה מטורפת וחייתית. אני מאוד אוהבת משחקים וכו', סוטה זה כיף, אבל כשהסקס עצמו כל כך טוב, לא צריך כלום יותר. ואולי אני חושבת ככה כי יש לי זיכרון לטווח קצר, וגם עם אקדח מכוון לראשי לא אצליח לאסוף שמות של יותר מ15 גברים שאתם שכבתי, והיו הרבה יותר.

יש לנו הסכם, נפגשים בסוף השבוע. קשה לי לחכות כשיש לי מין טוב, וכמו שהבנתם זה יותר מטוב. אני כמו מכורה, יכולה עד שהגוף אומר לי די, וגם אז לפעמים אני ממשיכה. מצד שני  זה גם חלק מהקסם, כי בדרך כלל נמאס לי מהר ובמנות קטנות אפשר להמשיך יותר זמן. 

בשישי האחרון הוא הגיע אחרי שבוע שלקחתי אנטיביוטיקה. אני רגילה לקחת אנטיביוטיקה, כל השעות האלו באוויר גרמו לי לדלקות חוזרות בגרון, אז האנטיביוטיקה הורגת את החיידקים האלה אבל גם כל מיניי חיידקים חיוניים שם למטה. אחרי ששכבנו וגמרנו, כשהשפיך שלו על הטוסיק שלי, הוא התחיל לאכול אותי. כשאני מלוכלכת ומטונפת ומסופקת והוא לא מפסיק. כמובן שאחרי כמה זמן התחיל לכאוב לי ואמרתי לו את זה בעדינות אופיינית. הבחור ישר הבין ואמר שהוא לא רוצה לעשות לי נזק. אז שכבנו במיטה מחובקים כשאני הכפית הקטנה. ואז הוא עשה לי משהו בצוואר, אני לא יודעת בדיוק מה זה היה, זה הרגיש כמו נוצה קטנה שמלטפת אותי בדיוק במקומות הנכונים, כמו שהוא יודע. זה היה מדהים וזה המשיך וזה המשיך והמשיך ואני זזה עליו ורוצה עוד ועוד ועוד. ואז גמרתי. מהצוואר. פאק. הוא אפילו לא צריך לגעת לי בכוס.

איזה כיף. 

בראד - למה בחורה בגיל לוקחת קוק
..... טמטום
לפני 3 שנים
smoky mami - אפשר לשאול למה לא נפגשתם כשאת במחזור?
לפני 3 שנים
Asha - כי הקשר בינינו היה בעיקר מיני והוא לא הציע לעשות את זה אז וגם אני לא מתה על זה. זה לא שמפריע לי אם הגבר בעניין אבל לא אציע את זה בעצמי. ובכל מקרה הסקס בינינו היה חייתי ומלוכלך שזה כנראה היה מציק לי האקסטרה בלאגן הזה(:
לפני 3 שנים
smoky mami - מקווה שזה בסדר ששאלתי. הנושא ממש מעסיק אותי.
הייתי מצפה שבמקום כמו הכלוב אנשים יהיו יותר פתוחים לצוף האדום.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י