לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפרסקים וחצילים

לפני שנתיים. 29 במאי 2021 בשעה 22:51

חודשים אני חושבת עליו. הוא אמר שחזר להיא ואני כמו תמיד, מפרגנת. מאז הוא עולה לי בראש כמעט כל פעם שאני גומרת. גם אם אני ממש מנסה לפנטז על אחרים, ברגע שאני גומרת - הוא שם.

היה בכלל לא פשוט אחריו, בואו נגיד שהיו נעליים גדולות למלא ובכלל, אין גברים כמוהו. הוא רגיש ומקשיב במיטה וזה הופך אותו לאליל. זה שהוא יכול לזיין שעות בלי להפסיק הופך אותו כמעט לאלוהים.

אז שלחתי לו הודעה לא מתחכמת ולא מתחרמנת רק מתעניינת, אולי משהו השתנה. בראש שלי אני יודעת ששום דבר לא השתנה כי יש בינינו כימיה שאי אפשר לזייף ואני בטוחה שאם זה היה נגמר איתה לא הייתה עוברת חצי שעה עד שהוא היה אצלי בבית. הוא ענה לי תשובה מתחמקת ואמר שנדבר. יום אח"כ הוא הציע שנפגש לקפה, לדבר. מה זאת אומרת לקפה? מה זאת אומרת לדבר? "הוא בטח רוצה סגירת מעגל איתך" אמרה חברה כששאלתי אותה מה זה אומר ואני רק חשבתי על מעגל אחד שאני רוצה לסגור ואין שם קפה.

הוא הציע שנפגש בגינה שבה נפגשנו בפעם הראשונה והתקווה הקטנה שהוא מתכוון לקפה אצלי נמוגה אבל הפרפרים עוד היו בבטן והסתקרנתי לשמוע על מה יש לו לדבר איתי. הוא מגיע מהעבודה עם הבגדים המלוכלכים על האופנוע הגדול והוא יפה בדיוק כמו שזכרתי. אנחנו נותנים חיבוק חזק חזק אחד לשני ומתיישבים על הספסל. הוא מספר שהוא רוצה לפתוח את היחסים, שהוא בטוח שהיא האישה שלו אבל הוא צריך לחוות עוד. הוא אפילו יותר קיצוני ממני, יש לו תיאבון שלא נגמר אף פעם וזה לא מגיע לי בהפתעה האמירה הזו. אנחנו מקשקשים אחד עם השני ואני מסתכלת על כל פרט בגוף שלו ואומרת לו כמה התגעגעתי. הוא גם התגעגע אליי. יש בנינו משיכה חייתית, הכל בו מושך אותי-נשבעת שהריח של הזיעה שלו זה בושם באף שלי. אנחנו ממשיכים לדבר ואני שמה את הראש שלי על היד שלו ומסניפה עמוק. אני מתעניינת אם החברה שלו יודעת שנפגש איתי והוא אומר לי שעוד לא אבל הוא יגיע לספר לה ואני מהנהנת. אף פעם לא הכנסתי את עצמי (במודע) לסיטואציה עם גבר תפוס כי יש לי מספיק על הראש ולמה לי להכניס ראש בריא למיטה חולה. אבל פה אני יודעת למה, וזה שווה את זה. אני יודעת בראש שלא אמות בלי להזדיין איתו שוב. אולי זה יהיה בקרוב ואולי בעוד עשרים שנה כשלגמרי ישעמם לו אבל זה יקרה ואני בטוחה בזה כי זה בזבוז ואנחנו חייבים את זה לעצמנו.

דיברנו לא מעט וסיפרתי לו שכתבתי עליו כמה קטעים והוא שאל אם הוא יכול לשמוע. זה עושה לי את זה בטירוף, ההתעניינות. הוצאתי את הטלפון ופתחתי את הכלוב גוללת אחורה לתקופה בה היינו בקשר. בזמן שאני מקריאה אני קצת מובכת גם כי אני מהללת אותו וגם כי היו שם פרטים מאוד מיניים. הוא מקשיב לי ומסתכל קדימה, מחייך. כשהגעתי לחלק העסיסי ראיתי אותו מתחרמן וזה הביך אותי ועשה לי עוד כיף. הוא נישק אותי והרגשתי חשמל בכל הגוף. כבר המון זמן שלא נהנתי מנשיקות, זה החלק הכי גרוע במין. בזמן סקס, כשהוא טוב, זה כיף ונחמד. ככה לפני הסקס זה לא כזה עושה לי את זה, אני מעדיפה נשיקות במקומות אחרים וידיים מלטפות. הנשיקה איתו הייתה אחרת, כאילו חזרתי לילדות וזה כל מה שהיה. לא חשבתי שזה יוביל למשהו אז פשוט נהנתי מהרגע ומכמה נעים לי המגע שלו. אחרי שהתעוררתי מהאופוריה הבנתי שאני כבר לא בת 16 ואני מכירה מלא אנשים פה בגינה ואני עוד רגע יורדת לו מול כל הילדים ואמרתי לו שכדאי שנפסיק. דרך אגב יום אחר כך נתקלתי בשכנה עם הכלב שאמרה לי שראתה אותי איתו ושזה היה נראה וואו. הוא הציע שנלך אלי וכל הקסם שזכרתי נשאר ואפילו יותר. הייתי מופתעת מכמה הוא זוכר עליי. המגע שלו חם והעור שלו נעים והוא מבין את גוף האישה או שהוא פשוט יודע להקשיב. לפעמים קשה לי לתקשר מה אני רוצה במיטה, למרות שאני יודעת בדיוק מה נעים ומה לא נעים לי. אני לא צריכה להגיד לו כלום, הוא מרגיש עליי הכל. הוא נוגע בי כמו שצריך, לא באגרסיביות - בעדינות. מזיז רק קצת אצבע אחת על הדגדגן שלי ומחרפן אותי. הוא יורד לי ומסתכל עליי ואני מסתכלת עליו ומשתגעת. הוא מת על התחת שלי ויכול לרדת לי ימים. הזין שלו בדיוק בגודל המתאים להיות נעים וקצת כואב (וגם הרבה כואב בדוגי אבל בדיוק ככה אני אוהבת את זה). והכי מהכל הוא באמת מקשיב לגוף, הוא לא צריך מילים. והוא הכי אוהב כשכיף לי. וכיף לי. 

בלי לומר מילה - נשמע וואו
לפני שנתיים
בלי לומר מילה - כתוב וואו
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י