אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וְאָֽהַבְתָּ֥ לְרֵעֲךָ֖ כָּמ֑וֹךָ

פתגם יפני עתיק אומר

誰もが抱擁を必要とします


זה נכון !
לפני 3 שנים. 15 ביוני 2020 בשעה 20:39

 

פרשת הכדורגלנים

 

אתחיל בזה שאני נגד אלימות או ניצול של כל אישה בטח ובטח נגד ניצול קטינים וחסרי ישע.

 

הסיפור התחיל בזה ששני שחקני כדורגל הזמינו שתי נערות לדירה והם חגגו עם אלכוהול ובסוף גם סקס עם שתיהן. ואז נחשף שהן קטינות מתחת לגיל 16 התקשורת חגגה על הפרשה והסיפור חזר בכל מהדורת חדשות עגולה.

 

עכשיו ברצינות, בואו לא נתמם, למה מלכתחילה הנערות הגיעו אליהם, למה נענו להזמנה שלהם להגיע לדירה, מה הן חשבו שיקריאו להן שם סיפור על שילגייה ושבעת הגמדים?

 

אז אחרי כל הרעש התקשורתי, וכל המהומה, השחקנים נחקרו ושוחררו (נמצא שהנערות לא בדיוק מסרו גירסה נכונה)

 

וזו התוצאה

השחקנים הושעו מהקבוצה (הם היו שחקני מפתח בקבוצה בכירה)

אחד מהם נשוי הוא ואישתו כרגע בשלבי גירושים.

השחקן השני הייתה לו חברה, הם היו לפני חתונה והיא נפרדה ממנו.

 

 

זהו - הרעש נמוג אבל כנראה שנהרס להם החיים. בשנייה.

 

 

המשך ערב נפלא לכולם !

 

 

alline​(אחרת) - אממ... הרסו אותם לעצמם
לפני 3 שנים
A רומנטיקן אכזר​(אחר) - לא מדוייק, גם הנערות לא היו כאלה "תמימות"...
לפני 3 שנים
alline​(אחרת) - מסכימה איתך לחלוטין ועדיין יש מושג שנקרא "רשלנות תורמת"
לפני 3 שנים
A רומנטיקן אכזר​(אחר) - עם זה אני מסכים איתך. "רשלנות תורמת". אבל אני אומר, תראי איזה רעש איזה מהומה עשו להם בסוף סגרו את התיק והם נשארו עם נזק. רק בשביל זיון. לא שווה!
לפני 3 שנים
Phoenix feather - נערות בנות 16, (15 למעשה!) הן תמימות בהגדרה. גם המתוחכמות ביניהן לא באמת מתוחכמות. הן אולי נראות בוגרות בעיני קבוצת השווים שלהן, אך לא אמורות להיראות בוגרות בעיני מבוגרים אמיתיים.

הגברים הפגועים לכאורה שנישואיהם נהרסו היו צריכים לקחת בחשבון שלבגידה יש מחיר. עם ובלי קשר לגיל השותפה הזמנית למיטה. ממש אין מה לרחם עליהם.

#אחת שיודעת
לפני 3 שנים
בראד - כשלהורים אין מספיק זמן לחינוך דרך ארץ ומוסר שלא יתפלאו שהילדים ככה .
את שחקני הכדורגל שהולכים למסיבות כאלא (שועה) אני במקום בעלי הקבוצות הייתי מעיף מעולם הכדורגל בכלל למען ילמדו כל הצעירים .
ואת הבנות הייתי שולח למנזר לשנה אבל כנראה הם יקבלו מלא כסף להשתיק את הסיפור
לפני 3 שנים
spankindan​(שולט) - אתה קורא לעצמך רומנטיקן, ואין כאן שום דבר רומנטי. שחקני כדורגל, ניצלו נערות צעירות (ומה לעזאזל משנה אם הן תמימות או לא תמימות). כן, פשוט ניצלו! גועל נפש מזוקק. בלי רשלנות תורמת ובלי בטיח. הם לא ידעו שהבנות כל כך צעירות? ואם הן היו בנות 17 ויום זה היה הופך את זה ליותר מניצול "מעמדם הנעלה"?
זה שאחת מהן שיקרה לגבי גילה? זה אכן מוריד מאחד מהם את הפן הפלילי, אבל לא את העובדה שהיה כאן ניצול של ילדות.
לפני 3 שנים
איה74 - מתה על אנשים שעושים משהו לא בסדר ואז באים בטענות לאלו שמלשינים עליהם. מה קרה ל if u can't do the time don't do the crime?
דבר שני, יכול להיות (ורק יכול להיות) שהנשים שלהן נפרדו מהן בלי קשר לגיל המדוייק של הנערות, אלא בגלל הבחירה שלהם לבלות את יום ההולדת של אחד מהם בהעברת תיכוניסטיות מיד ליד? יכול להיות ש 50% בוגדים (והשאר אין אומץ או לא מודים) אבל עדיין... יש כאלו שמצפות להתנהגות אחרת מבני הזוג שלהן.
ואני שמחה שהגענו לשלב באבלוציה החברתית שלהיות סלב או אנשי ביטחון או נשיא או רב לא פוטרת אותך מהתנהגות פלילית או נלוזה. שזה כבר לא "אבל תראו כמה הוא טרם למדינה" ואז מה אם הוא דרס, אנס, הטריד או גנב.
ולגבי נערות עצמן, הן לא האשימו אף אחד באונס. החוק הופך את זה אוטומטית לאסור בגלל שחוקית, אין בכלל משמעות להסכמה שלהן. הן כן ציינו התנהגות נלוזה.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י