ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרמוניה

את שייכת לי.
אני שייכת לו.
אין טעם להתנגד לטבע, הוא מייצר לנו את המוזיקה בשיא יופייה, בשלמותה.
לפני שנה. 2 בינואר 2023 בשעה 14:05

התעוררתי בבוקר עם חרמנות לאנאלי.

כבר שאירגנתי את הנסיך לגן חשבתי איך אני מדביקה את הדילדו הסגול לקיר המקלחת ומחברת אותי אליו כדי להכין טוב טוב את החור לאל שלי שחזר מהים.

היה לי תור לפיזיותרפיה של רצפת אגן. מי שלא יודע זה בעצם סשן מדיקל בו המטפלת מפנגרת את המטופלת ועושה לה מסאז' מפנק בנרתיק. בפעם הקודמת סיימנו את הטיפול בייעוץ על סטים של דילדויים מרחיבים.

אז החלטתי עוד להתפנק ולגלח פלג גוף תחתון למרות שאין לי מושג מה אני מגלחת מתחת לבטן של חודש שמיני.

האל חזר ואני חיכיתי לו על הספה מקולחת ומגולחת לבושה רק בחלוק עם פלאג בתחת (היי יצא חרוז😀)

והוא כמובן ניצל את ההזדמנות וזיין לי את הצורה על המיטה. בזמן שהוא מדביק לי את הראש למזרון ופותח לי את החור הקטן, למרות שהכנתי אותו טוב טוב בשבילו, הרגשתי זונה מוחפצת שמשמשת לו חור ותו לא. כמו כל סשן טוב שנשלטת מקבלת בו את ההרגשה הזאת שהיא רוצה, בכיתי בסופו בלי שליטה. האל שלי בא וחיבק אותי חזק ומיד פתר את הבעיה בארוחת בוקר מפנקת.

כל אחד הלך לעיסוקיו, אני קיבלתי טלפון ממישהי שאני עוזרת לה להיכנס לעולם הבדסמ עם בעלה. מרתק אותי לשמוע על החוויות שלה, גם היא בכתה ולא הבינה למה, הגענו למסקנה שזה קרה מהתרגשות.

האל נפגש אתמול עם ליטלית חדשה ומזוכיסטית, מקווה שהיא תענה לו על הצורך בקטנטנה שאפשר גם להרביץ לה וגם לזיין אותה, כי לי אין עניין בה בכלל.

במקביל גם אני קיבלתי נשלטת חדשה, אבל אחת אמיתית כזאת, רצינית. שיודעת איך זה להיות נשלטת ומספקת לי את הצורך בדומיננטיות והדרכה. עכשיו בדיוק עזרתי לה להוריד חרדה, אני כל כך נהנית מזה. אספר עליה עוד בהמשך, נראה שהיא לא הולכת לשום מקום בינתיים.

בצהריים באה לבקר חברה שגם היא בדסמית ולא ראיתי אותה הרבה זמן.

בערב היה שיעור פיתוח קול וחוג של הנסיך.

איזה יום... לא מצליחה לתאר אותו כמו שצריך במילה אחת. מה שבטוח, היה טוב.

המשכים יבואו...

👑💜


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י