אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרמוניה

את שייכת לי.
אני שייכת לו.
אין טעם להתנגד לטבע, הוא מייצר לנו את המוזיקה בשיא יופייה, בשלמותה.
לפני שנה. 7 בינואר 2023 בשעה 15:21

אז חוץ מזה שאני עצמי פורייה באישה שגדלה לי בבטן ומתאהבת מחדש ברעיון ההריון, היה לי שבוע מלא בנשים.

הודעתי בעבודה שאני לא חוזרת אחרי חופשת הלידה. הגיע הזמן שגם בית ספר אחר יהנה ממה שיש לי לתת. הודעתי קודם כל לבנות המקהלה וכדי שלא יהיו עצובות מידי אמרתי להן שהמורה שמחליף אותי ממש חתיך. אחת מהן אמרה לי "אבל את נשואה עם ילד! איך את מדברת ככה?!" חמודה, היא בטח גדלה בבית מגביל (ילדה בכיתה ה). הסברתי לה בעדינות שכשיש טבעת על האצבע לא מתעוורים וזה בסדר לחשוב שמישהו מהמין השני יפה, גם כשיש לך כבר את האחד שלך. היא הייתה בשוק.

נפגשתי בחמישי עם שתי נשלטות, אחת היא הקטנה שלי, השניה הייתה של האל שלי.

היא הגיעה לאסוף אותי מהעבודה ומאותו רגע היו לנו 45 דקות עד הרכבת הבאה. נכנסתי לרכב שלה ונסענו לחנייה של תחנת הרכבת. איזה שמוק חנה כמו זין והשאיר מעבר מאוד מאוד צר שהיא פחדה לעבור בו.

"צאי מהרכב" אמרתי לה והחלפנו "אם יקרה משהו לאוטו אבא שלי ירצח אותי" החמודה העזה לפקפק בי.

"אל תדאגי" הרגעתי אותה ואחרי שהעברתי אותנו בבטחה הסברתי לה שאני נהגת מאוד מוכשרת, היא התרשמה.

היא התלבשה יפה בשבילי, התגנדרה והתאפרה. שמחתי שהיא השקיעה והיה לה חשוב איך אני אחווה אותה, אני תמיד שואפת שהנשלטות שלי יהיו הכי טובות שהן יכולות בכל תחום שחשוב להן או לי.

ישבנו ודיברנו שיחה קולחת ונעימה. 

בסוף הפגישה רציתי ליצור לה זיכרון חרוט ממני כי לא ידעתי מתי תהיה הפגישה הבאה.

אמרתי לה לצאת מהרכב ולבוא אליי, סימנתי לה עם האצבע בין הרגליים שלי והיא מיד התיישבה על הברכיים מולי.

"זוכרת מה הבטחתי לך?" היא הרוויחה כבר 3 סטירות עוד לפני שנפגשנו בכלל.. היא הנהנה בהסכמה.

"תסגרי את השיניים".

היא התחילה לרעוד, אמרתי לה להפסיק והיא לא הצליחה להשתלט על זה. נהנתי מההשפעה שלי עליה..

"עצמי עיניים" ליטפתי אותה קצת ונתתי לה סטירה.

מיד אחר כך הגיעה עוד אחת חזקה יותר

ועוד אחת..

ואז ליטוף

ונשיקה במצח.

היא כל כך נהנתה ואמרה לי "תודה מלכתי".

איך אני אוהבת את צמד המילים הזה...

הסעתי אותנו ברכב שלה לרכבת ונתתי לה חיבוק חזק וארוך. נהנתי מהפגישה איתה וגם מהפוסט שהיא כתבה אחריו. תמיד מעניין לדעת איך הצד השני חווה את אותה הסיטואציה בדיוק.

בדרך חזרה ברכבת דיברתי עם הבחורה שאני עוזרת לה להיכנס לעולם הבדסמ עם בעלה. היא סיפרה לי איך הם מתנהלים ואני רק חשבתי לעצמי איך אני מסבירה לה שכאב זה כלי נהדר ולא צריך לפחד ממנו, שאזור הנוחות לא נותן את הספייס שהיא מחפשת. בסוף השיחה הגענו למסקנה הזאת והייתי ממש גאה בעצמי שהענקתי לה תובנות משמעותיות. היום היא כבר אמרה שהיה להם סשן טוב, מחכה לשמוע עליו בערב.

 

באותו ערב של יום חמישי נפגשנו עם ליטלית פוטנציאלית של המלך. אני ניקיתי את הבית, התקלחתי ולבשתי פיג'מה סקסית בצבע זהב - נראיתי אש והיה לי נוח.

היא נכנסה והייתה מאוד חמודה, לא התייחסתי אליה הרבה כי בדיוק הרגעתי בהודעות את הקטנה שלי. האל בינתיים הרים לנו רביולי שמנת פטריות מטורף. אכלנו, היא אכלה רק שני ביסים שזאת כבר התחלה לא טובה עם האל שלי.

מאותו רגע, הערב לא התקדם. היא ממש ניסתה להוביל לסשן ואמרה את זה בברור שהיא מנסה ורוצה ואנחנו לא משתפים פעולה. אני לא רציתי ומסתבר שגם האל שלי ממש לא רצה. במשך שעה היא מתחנפת, מתלטפת ומתכדררת עליו והוא אדיש אליה לחלוטין. בהתחלה הוא אמר לה שזאת התעללות מנטלית מכוונת. אחרי כמה זמן הוא הוריד את הראש שלה לספה וטפח לה על הגב. עשיתי לו מבט של "מה קורה?" והוא החזיר תנועה שזה לא יקרה ביניהם. נתתי לו מבט מבין וביקשתי בתנועת יד שישלח אותה הביתה.

ואז קרה דבר מופלא, האל שלי אמר לה בצורה הכי ישירה ולא פוגענית שזה לא יקרה כי אין משיכה. אני הוספתי שהיא מתוקה ומעניינת, וזה בסדר שאין קליק בין אנשים. היא התבאסה אבל לא נפגעה.

הוא לקח אותה לתחנה ופה נגמר הערב.

הבנו מזה שהוא ממש דאדי שצריך ליטלית ושהן נמשכות אליו בצורה לא שפויה, הוא פשוט צריך למצוא את האחת שהוא יוכל להימשך אליה בחזרה.

ולגביי, היום הוא החמיא לי שהשליטה המנטלית שלי מדהימה ואני ממש טובה בזה.

אני מסכימה, אוהבת שהוא מחמיא לי:)

נשים זה מדהים, שרק ימשיכו ליפול עלינו ככה כמו הגשם...

שבוע נשי שיהיה

 

💜👑


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י