שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 שנים. 13 ביולי 2020 בשעה 15:40

יושבת בחוג ג'ודו של הילד.

הוא עושה גלגול ג'ודו, מתחכם כדי להשוויץ ולא בכוונה נותן לעצמו ברכיה אדירה לעין. 

בחיוך עקום שמתחלף בבכי הוא קם מהמזרון. 

המורה ג'ודוקא ותיק. קשוח. הוא מלמד הרבה יותר מג'ודו, הוא מלמד היות-אדם. הוא לא מרשה לילד שלי לגשת אלי. הוא אומר לו שככה זה בחיים ושלפעמים דווקא כשאנחנו רוצים לעשות רושם ולהמציא המצאות ולהתחכם, אז אנחנו חוטפים. הוא שולח את הילד לשטוף פנים 'בלי לעבור אצל אמא'.

הוא חוזר, עדיין ממרר בבכי. אני לא זזה מהספסל ולא פוצה פה. מלווה אותו בעיניים רכות ולב דוהר. ברור לי שעל אף החבורה הטרייה שהתהוותה שם ושניתן לראות גם מהקצה השני של האולם, מה שבאמת נשבר שם זה האגו הצעיר שלו. 

המורה שולח את שאר הילדים להפסקת שתיה וקורא לילד שלי אליו. אני לא שומעת מה הוא אומר לו. הוא מלטף לו את הלחי, מחבק אותו ומשחרר אותו אלי לחיבוק, אבל לא ממושך. 'יאללה בוא תחזור, אתה ממשיך'. אני מנסה להעניק כמה שיותר, במחוות מדודות.

הוא חוזר למזרון, קצת נחוש וקצת מוכה וזה שילוב לא רע. מכמיר לב, אבל לא רע.

וכל זה מוכר לי להחריד. להתחכם ולחטוף וללמוד או לא ללמוד את הלקח ולחזור למזרון נחושה ומוכה.

אני מסתכלת עליו עכשיו יושב עם הגב לקיר ביחד עם כולם. יש לו פנס בעין ואני חושבת לעצמי, אוי ילד שלי, אל תהיה יהיר כמו אמא. פנס בעין זה שטויות, אגו מנותץ זה זוועה.

comma​(מתחלף) - כיף לקרוא אותך.
לפני 3 שנים
ההנהלה - תודה
לפני 3 שנים
NormaJean - מרגש ממש.
הרשימה אותי לאללה גם התגובה של המאמן. נשמע מאפס ואסרטיבי.
לפני 3 שנים
ההנהלה - אני מעריצה אותו ממש
לפני 3 שנים
Kitty frank - חירמנת אותי על המאמן.
הבחור שלי גדל גם בדוג'ו וזה לחלוטין הופך ילדים לגברים שווים.
לפני 3 שנים
ההנהלה - המאמן אכן מחרמן.
אני מפמפמת לילד שלי את זה כל הזמן - מצדי שיפרוש מכל חוג אחר ויעזוב את בצפר, אבל מהג'ודו הוא לא פורש כי זה יהפוך אותו לגבר שווה יותר, ערכי יותר, חזק יותר.
לפני 3 שנים
עשהאל​(נשלט) - למה? היו לי שני בנים בג'ודו. לא זוכר שזה תורם משהו מעבר למשמעת ויכולת לסדר יפה חלוק רחצה. איפה זה ואיפה להיות מדריך בצופים. אני חושב שרק הדרכה נותנת ערכים אמיתיים לילדים (יותר נכון, נוער), כי רק אז הם בגיל של לקלוט ערכים, והם בסביבה שבמת מנסה להקנות להם אותם.
לפני 3 שנים
ההנהלה - אני חושבת שיותר מכל דבר אחר, יותר מכל מסגרת ערכית, מה שבסופו של דבר עושה את התהליך זה המדריך ומה שהוא מביא איתו לפעולת ההדרכה וההנחיה. הערכים שהמדריך הספציפי הזה מקנה לקבוצות שלו, הם הרבה יותר הומאניים ואוניברסליים מאשר משמעת או לקשור את החלוק הטיפשי. אני יודעת שזה נשמע כמו סיסמא שחוקה, אבל זה לא. אין לי סנטימנטים למתודה כזאת או אחרת ואם הייתי מרגישה שאין בזה הרבה מלבד משמעת וחלוק, הילד שלי לא היה שם. לעומת זאת הצופים אצלנו בשכונה ידועים במדריכים חסרי הכאריזמה שלהם ובפעולות חסרות התוכן הממשי..
לפני 3 שנים
Synt​(נשלטת) - את תענוג. וגם המאמן. מזכיר את המאמן של הבן שלי (הוא גם חסון והורס? יאמי)
לפני 3 שנים
ההנהלה - (: תודה. ו-כן, כמו שכתבתי, המאמן זה לב אחד גדול.
לפני 3 שנים
לאכאןכמעט - מקסים.
לפעמים השיעור גם להורים...
🤍
לפני 3 שנים
ההנהלה - תודה. אצל המדריך הזה כל שיעור הוא גם להורים.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י