סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 שנים. 24 בדצמבר 2020 בשעה 10:05

התקלחתי ונגעתי לעצמי בציצי וחשבתי עליו ופתאום הבנתי שכשאנחנו מזדיינים הוא ממעט לגעת לי בגוף, כלומר ב 'כל הגוף'. בכוס בוודאי, בגרון, בשיער, בתחת, או בירכיים - המקומות שבהכרח יהיו מחויבים במציאות של אקט ספציפי (נגיד מציצה, סטירה, חניקה, ספאנק וכולי), אבל כמעט אף פעם לא בציצי, או בבטן, או בזרועות ואז נפל לי האסימון והבנתי שזאת הפרקטיקה הכי מובהקת כנראה של להיות 'לשימושו', הלכה למעשה, מעבר לכל הפטפטת הבדסמית של 'כן אני חור תשתמש בי'. זה היה מן רגע כזה שפתאום ההבנה של מה קורה עם הגוף, התחברה להבנה של מה קורה עם הראש. כמו שפעם היו הספרונים האלה של דף מצויר, שמניחים עליו שקף ופתאום רואים את כל התמונה.

וההבנה הזו הדהימה אותי! של המגע שמצטמצם לפונקציה מאד מוגדרת. ומכיוון שאני הלוא סאקרית של הגדרות ופונקציונאליות, זה המם אותי לגמרי בפשטות שבזה, בהגיון שבזה.

ואז אמרתי לעצמי - אוקיי אם את רוצה שמישהו יגע לך בציצי כשאת מוצצת למשל, זו תהיה חייבת להיות את, אז ירדתי על הברכיים מתחת לזרם המים וניסיתי לדמות סיטואציה שבה אני מוצצת לו, בזמן שאני ממזמזת לעצמי את הציצי. בוודאות אני יכולה להגיד שזה בטח היה אחד המחזות המגוחכים ביותר שלי (אני מתחת למים, 'מוצצת' אוויר וממשמשת לעצמי את הציצי).

אבל, בהנחה וברגע האמת המשמוש העצמי שלי לא יפגום בחוויית המציצה שלו, אני חושבת שבהחלט יש עם מה לעבוד פה, בכפוף לזה שאעבוד על הקואורדינציה שלי.

זאב פטיש{סאדיסט} - וואלה העלת נקודה מעניינת, גם אני לא נוגע בכל הגוף רק אם היא בת זוג שלי ואז זה יותר ממקום רומנטי ופחות חפץ ואו כלי לשימוש...
לפני 3 שנים
ההנהלה - בדיוק! אני לא יודעת לגבי המקום של זוגיות, גם מאד תלוי באיזו זוגיות מדובר ומה הדינמיקה הארוטית שם, אבל ברמת השימושיות של האובייקט (להלן - אני) זה היה רגע צלול של הסובייקט נהיה אובייקט! זה גאוני!!!!
לפני 3 שנים
זאב פטיש{סאדיסט} - זה כאילו שעשיתי את זה כל חיי ללא מודעות...
לפני 3 שנים
ההנהלה - אני כל כך אוהבת את הרגעים האלה שפתאום נהיית מודעות למשהו שתמיד היה שם, אבל לא שמנו לב אליו.
לפני 3 שנים
the accountant - הציצים שלך רגישים למגע?
לפני 3 שנים
ההנהלה - השאלה מרגשת אותי
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י