סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 שנים. 23 בדצמבר 2020 בשעה 15:32

נראה לי שמתישהו כבר כתבתי על זה שיש לי זוג שכנים צעירים שגרים דלת ממולי. היא פרחה צפונבונית מהודקת והוא גבוה ויפה תואר. הם בסך הכל חמודים ממש, בעיקר כשהם לא רבים בצורה מפוארת שגורמת לי הרבה מבוכה ועגמות נפש.

הקירות פה דקים ואני יכולה לשמוע את כל הקללות שרצות ביניהם והיא תמיד יורדת נמוך נורא. אחד התחביבים של הילד ושלי זה להצמד לקיר הסלון המשותף לשתי הדירות (הקיר כמובן, לא הסלון) כשזה קורה, ולהקשיב בהנאה. 'מה זה אומר שהיא אומרת לו שהוא אפס?' הוא שואל אותי. לכי תסבירי...

אף פעם לא שמעתי אותם מזדיינים ואני רוצה לקוות שזה עדיין קורה, גם אם בצורה מהוסה ושתוקה, במיטה מתחת לשמיכה. אני חושבת שעדיף היה לי לשמוע אותם מזדיינים מאשר רבים, בעיקר כי זיון זו דרך טובה יותר (לדעתי) לתעל תשוקה. מצד שני, גם הריבים שלהם נטולי תשוקה ממשית ויותר מלאים בכעס ותרעומת, אבל מה אני יודעת, הפעם האחרונה שרבתי בצעקות עם בן זוג (במקרה הזה זו היתה בת זוג) היתה לפני די הרבה שנים.

אז אני לא רבה פה, אבל ביי גוד שאני מזדיינת פה והרעש שאני עושה תמיד גורם לי מבוכה עצומה בדיעבד. בלהט האירוע אני שוכחת שאני חיה בשכונה אולטרה משפחתית, שהבניין מפוצץ משפחות וילדים, שהחלונות פתוחים ושיש לי מעמד מכובד בקהילה!

חשבתי על זה עכשיו כי פתאום השכן התחיל לשיר לעצמו, כנראה עם אוזניות, שיר לא מוכר. הוא מזייף נורא ופשוט לא אכפת לו, הוא נהנה מהחירות הווקלית. וחשבתי על כל אותן הפעמים שאנחנו נתקלים אחד/ת בשניה בחדר המדרגות, או שהם באים אלי כי הם צריכים משהו (זה קורה די הרבה) ותמיד תמיד יש את שבריר השניה הזה שבו חולפים לי במוח כל אותם רגעים של סקס פרוע ורועש, שהחרידו את אוויר השכונה השקט ואני צריכה לאסוף את עצמי קצת, כדי להיות מסוגלת לחייך בקוליות אדישה שפירושה 'אני יודעת שאתם יודעים שאני יודעת שאתם יודעים' ולהגיד שבטח, אין בעיה, קחו כמה ביצים שאתם צריכים ואין צורך שתקנו כדי להחזיר.

the accountant - כן נו, מרגישים כאלו דברים.
לפני 3 שנים
ההנהלה - תגיד שהתרגשת, מבטיחה להכיל.
לפני 3 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - ריב מביך יותר!
לפני 3 שנים
ההנהלה - וגם מעציב. היא באמת רבה מלוכלך.
לפני 3 שנים
זאב פטיש{סאדיסט} - יש לך מזל שאת לא שכנה שלי....השכן מקומה מעלי כבר התייאש ממזמן לשאול אותי מה קורה, היו לילות שהוא ממש היה דופק לי בדלת..
לפני 3 שנים
ההנהלה - 😂😂😂
לפני 3 שנים
buttertoy - הזכרת לי שבימי דירות השותפים שלי הייתה לי שותפה מאוד ווקאלית, אני והשותף היינו יושבים במטבח ושומעים אותה מזדיינת בקולי קולות בעוד אנחנו מדברים על הא ודא. כאילו כלום לא קורה עכשיו
לפני 3 שנים
buttertoy - מצד שני, גם אני בחורה די ווקאלית, אז אולי גם הם היו יושבים במטבח ומדברים על הא ודא לצלילי
לפני 3 שנים
ההנהלה - 😂😂 מה זאת אומרת אולי? יש פה בכלל ספק?!
לפני 3 שנים
buttertoy - אין לי מושג, אבל האמת שנתקלתי בשותפה באיזו קבוצת בדסמ, אז אולי אבדוק איתה 🤣
לפני 3 שנים
גל1973​(נשלט) - את ערה לזה, שאם הם יתגרשו (והם יתגרשו) את זו שהיית סוג של קטליזטור.

ואל תחשבי אפילו להרגיש רע. בסך הכל דנת את שניהם לחיים טובים (ומסופקים יותר).
לפני 3 שנים
ההנהלה - הם לא נשואים ואני מקווה בשבילם שגם לעולם לא יתחתנו..
לפני 3 שנים
גל1973​(נשלט) - לא רואה הבדל בין שני המצבים. טבעת פלוס ארוע - לא הם אלו שמחזיקים את הקשר. אבל - את מזהה את העדר התשוקה אפילו במריבות שלהם. ומנגד, כשהם יושבים בסלון, ושומעים את השכנה מהדירה הסמוכה (את), אז המראה ניצבת להם מול הפרצוף.

מקווה גם, בשבילם.

ובכלל, מה שאהבתי בסיפור הזה - התחביב המשותף שלך ושל הילד שלך : )
לפני 3 שנים
ההנהלה - (: אוהבת מאד את הקומנטים שלך.. היעדר תשוקה תמיד קל לזהות וזה תמיד קצת עצוב. אני לא חושבת שהם צריכים את הצעקות שלי בשביל המראה כי מי שלא רוצה לראות, גם מראה לא תעזור לו. אתה יודע, אנחנו לא 'רואים' מהעיניים אלא מהמוח..
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י