סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 שנים. 17 בינואר 2021 בשעה 10:56

אבל כמה כיף היה בניינטיז, נכון??

איך עשינו סמים איומים במועדונים איומים והלכנו להופעות מצחינות של להקות מצחינות ואיך נשבר לנו הלב שוב ושוב והכל היה נורא דרמטי וסוער ורקדנו על גגות העיר והרגשנו הכי קצוות שיש ותמיר אלברט אמר שהכל בגלל הבאסים ולחמי רודנר היה את הפה הכי גדול בעיר, אולי במדינה.

 

the accountant - ריגשת.
ואוהד בישופ לא חברה.
לפני 3 שנים
ההנהלה - בעיקר לא של תמיר
לפני 3 שנים
'''''''''' - כפרה על חמי
לפני 3 שנים
DoctorStrangelove​(שולט) - הניינטיז באמת לא היו משהו. אבל האייטיז... האייטיז היו פצצה :) יש לי הרבה ריספקט לבארבי וגם לזאפה (קודם כל לפרנק ז"ל שראיתי לייב אבל גם למועדונים), אבל סצנה והרגשה של הדבר האמיתי, בריל טיים, כמו שהייו בפינגווין (שריקבק, ג'ה וובל, מינימל, להקה רטורית, שולץ על גלגוליו, סיאם ועוד) וקצת אבק כוכבים שהתפזר לקולנוע דן (סוזי והבנשיז עם רוברט סמית מהקיור בגיטרה, באוהאוס, פיטר המיל, איאן דיורי, טוקסידומון ועוד) אין לא בבארבי ולא בזאפות.
ובאשר לחמי רודנר AKA השכן מלמעלה, גר כמה שנים בדירה מעלי. לגמרי מחבב את האיש ויש לי כמה סיפורי חמי לא רעים בכלל במסגרת הסדרה 'העולם הקטנטן', אבל אני סומך עליו שהוא שומר לעצמו את הסיפורים עלי ואני אשמור לעצמי את הסיפורים עליו.
לפני 3 שנים
ההנהלה - הו איזו היסטוריוגרפיה! באייטיז היינו קשוחים, בניינטיז התפזרנו.. אני זוכרת שפעם שטפתי ידיים ליד חמי רודנר בשירותים של העיר השניה בחיפה. היה שם ערב להקות צעירות ואיפה הילד הופיעו ביחד עם עוד כמה. היה ראשוני..
לפני 3 שנים
DoctorStrangelove​(שולט) - אם זה היה בשירותים במדבר בבלפור או בקומה השניה ברחוב נג'ארה, כנראה שהיית שוטפת עוד כמה מרמ"ח האיברים שלך, מומלץ את כולם
לפני 3 שנים
ההנהלה - יואו המדבר!!! אתה הורג אותי פה
לפני 3 שנים
אביב נעורים - אין ספק שהפה של חמי רודנר הוא הגדול בארץ , לדעתי הוא יכול לתפוס פומלה עם הפה בלי ידיים .
לפני 3 שנים
diangelo​(שולט) - לא יודע. רק נולדתי.
לפני 3 שנים
ההנהלה - אני יודעת. אני הנקתי אותך. היית תינוק כפוי טובה
לפני 3 שנים
diangelo​(שולט) - אני עדיין.
לפני 3 שנים
ההנהלה - אני יודעת. אני עדיין מניקה אותך.
לפני 3 שנים
diangelo​(שולט) - אוחחחחחח.
לפני 3 שנים
עשהאל​(נשלט) - אני רואה שהוויכוח התדרדר לרמת העשורים. אז אני רק אוסיף שאני נורא נהניתי מהאוכל בסבנטיז. השניצל וצ'יפס של סבתא שלי היה בתקופה הזו משהו.
לפני 3 שנים
ההנהלה - 😂😂😂😂😂
לפני 3 שנים
Truth Seeker - ממש. הכל הרגיש אז יותר אמיתי ויותר חופשי.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י