שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 שנים. 15 באפריל 2021 בשעה 20:35

חזרתי קצת שיכורה מיציאה עם האחים. בדרך הביתה דהרתי על אילון עם נושאי המגבעת נורא חזק באוטו ופיצצתי לעצמי את האוזניים והיה לי טוב וחשבתי לעצמי כמה זה כיף להיות קשישה פרועה עם מעט גבולות וקיוויתי שאני יודעת לרסן את עצמי כשצריך. לוחית הרישוי הקדמית נפלה איפשהו בין מחלף השלום לארלוזורוב אבל זה לא קשור. אגב, מישהו יודע איפה מקבלים לוחית רישוי חדשה? בכל אופן נזכרתי שכבר סיפרתי עליו פה מתישהו באיזה פוסט אבל לא זכרתי איך קראתי לו אז אקרא לו עכשיו 'אמיר'. היה לו זין ממש קטן, ממש. אבל באופן תמוה היו לי איתו את הגמירות הכי חזקות, אולי כי הוא היה כל כך תלוש ונזקק, אולי כי הוא היה מטורף על כל הראש, אולי הרבה אולי. הוא תמיד היה מתאהב לי בכל מני בחורים צעירים עם שיער ארוך שנראו כמו ילדות והייתי לועגת לו שהוא כמו תיכוניסטית עם כוכבים בעיניים. הוא שנא את זה שהייתי מצילה אותו בכל פעם והטיח בי שאם לא הייתי כזאת מצוף הוא אולי היה לומד לשחות לבדו ואולי מצליח לשמור את הראש מעל למים. זה לא עבד עלי המניפסטים הפסאודו-עצמאיים האלה שלו כי הוא היה כל כך חסר כישורים להסתדר בעולם ותמיד היה מצליח לחרב הכל בצורה כל כך מרהיבה שלא היו לי הרבה ברירות אלא להציל אותו. אז בסדר, הוא היה מתקומם אבל זה לא הרשים אותי. למרות שהוא היה שמן ומכוער ושעיר ונמוך ממני בראש נמשכתי אליו בטירוף. הכי הוא אהב לשכב על הגב ואחרי שהתיישבתי על הזין הפצפון שלו הוא היה מכופף את הרגליים ומחבק את התחת שלי איתן, מצמיד אותי אליו ומבקש ממני לזיין אותו. את השדיים שלי הוא היה מועך הצידה ומחזיק אותם ככה שהחזה שלי היה נראה ממש שטוח, ומדמיין שאני חייל שמזיין אותו. בתנוחה הזאת הרגשתי שאני מזדיינת עם גמד והזין הפצפון שלו היה בקושי מדגדג לי את הפתח של הכוס אבל משהו בנואשות ובחוסר ההיתכנות והיכולת האלה כל כך חירמן אותי שהייתי גומרת בשניות. הוא היה הגבר הכי מוכשר שהכרתי והכי בלתי נסבל.

העולם המופלא​(שולט) - בכל מכון טסטים מוכרים לוחית רישוי
לפני 3 שנים
ההנהלה - תודה!!
לפני 3 שנים
addictionn​(ג׳נדר קוויר שולטת) - נא הטקסטים שלך.
אמנות❣
לפני 3 שנים
ההנהלה - יו תודה!! 💓
לפני 3 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - אלה עם הזין הממש קטן לרוב ממש טובים בכל השאר. פיצוי וזה (אחת שיודעת). פוסט נפלא וגם נושאי המגבעת.
לפני 3 שנים
ההנהלה - (: הוא היה היחידי שהייתי איתו עם זין ממש קטן וגם לא באמת היה 'טוב' בשום דבר אחר, הנואשות שלו פשוט מאד מאד חירמנה אותי. ונושאי המגבעת זה ביוגרפיה. ותודה (:
לפני 3 שנים
דני ענק - אמיר זין קטן לא חברה
לפני 3 שנים
ההנהלה - דווקא היה חברה (:
לפני 3 שנים
ע ו ק ד - יש מצב שאעבור היום במחלף השלום . אם אמצא את המספר אתן לחבר פקח . שירשום לך כמה דוחות סתם ככה ... 🥰🥰
לפני 3 שנים
ההנהלה - אוי נדיב שכמוך!!!!!!!!! זה יהיה מקסים מצדך!!!!! 😂😂
לפני 3 שנים
buttertoy - מתה על פינת ההיסטוריה שלך. לי היה פעם ילדון חתיך ויפה וחמוד וכשהגענו לשלב הזה נשלפה זרת ממכנסיו. וול, לא היו שם גמירות חזקות לצערי
לפני 3 שנים
ההנהלה - כאמור, 'אמיר' לא היה ילדון או חתיך או יפה או חמוד, אבל הייתי קרועה עליו ונמשכתי אל הנואשות שלו בצורה מטורפת. מניחה שבלי כל זה אולי גם אני לא הייתי גומרת (:
לפני 3 שנים
buttertoy - אין בי יכולת להמשך לנואשות, כנראה, כי אולי דברים שקורים עכשיו יגלו בי משהו אחר
לפני 3 שנים
ההנהלה - 😈😈😈
לפני 3 שנים
buttertoy - מואההההה
לפני 3 שנים
המובן מאליו - אסור לנהוג כשאת שיכורה
לפני 3 שנים
לוק רסן לב - הופה, ככה צריך. תלמדו שרמוטות. זו כתיבה עילאית
לפני 3 שנים
ההנהלה - חזרת!
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י